| Actualitzat el 02/11/2009 a les 19:10h

Mobilitzacions contra el POUM de Santa Maria de Palautordera

NOTA DE PREMSA
"Palau necessita un altre POUM"

És un fet que Santa Maria de Palautordera necessita un altre POUM, un altre model de participació i de planificació. Així ho confirmen les 625 persones i 5 institucions que presenten 60 al.legacions que es lliuraran avui dia 2 de novembre.
 
En un moment crític al nostre país en què la gestió municipal en matèria urbanística està sent durament qüestionada i els ciutadans demanen transparència, el veïnat de Palau ha respòs a la crida donant suport a la feina que ha realitzat durant dos mesos Plataforma de Revisió del POUM.  La Plataforma ha estat impulsada i coordinada per representants de 5 entitats: Món amb Seny, Coordinadora per a la Salvaguarda del Montseny, Assoc.Cultural Frederica Montseny, Ateneu Popular Esbarzer i Associació Lasal i ha comptat amb la col.laboració de desenes de veïns de Palau. En només 8 dies han signat per al·legar 625 persones, a més de les entitats abans esmentades.

Els membres de la Plataforma, que han comptat amb assessorament legal i tècnic per part d'entitats professionals, exigeixen que el nou POUM es faci amb rigor i seriositat. Manifesten que per a planificar el futur cal conèixer bé el present i el POUM no reflecteix la realitat present del poble i les seves necessitats futures.

Per això avui dilluns es lliurarà a l'Ajuntament un plec de 60 al.legacions recolzades per les 625 persones que se sumaran a moltes altres presentades per particulars afectats.

Grup Revisió del POUM

Navega per les etiquetes

POUM

Referències a Internet

Santa Maria Palautordera

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Vés a: «Calen més poetes a la política i als consells directius de les empreses»

«Calen més poetes a la política i als consells directius de les empreses»

El poeta Gabriel Pena estrena un projecte que posa en contacte l'oferta i la demanada de la indústria editorial

Predicció Granollers
dijous
-1°C  16°C
divendres
1°C  17°C
dissabte
4°C  18°C
Edicions locals
Els reportatges de VallèsOriental.com
Vés a: Desbrossar el camí cap a la mort

Desbrossar el camí cap a la mort

REPORTATGE: La unitat de cures pal·liatives de l'Hospital de Granollers rebrà la recaptació de la iniciativa solidària 'Els 21 els correm per tu'

Enquesta
L'homogeneïtzació dels sous dels alcaldes i regidors servirà per combatre la desafecció política?
      Vots emesos: 14
Guia comercial
Si vols aparèixer a la Guia comercial envia un mail a vallesoriental@vallesoriental.com
Les piulades del Vallès Oriental
Vés a: Coca amb ou per sobre

Coca amb ou per sobre

Cada dissabte, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

Més Batalletes a TV Cardedeu

Escoles tancades, gent esquiant pels carrers... I sense la siberiana!



El programa Batalletes de la televisió de Cardedeu recupera l'onada de fred del 1985
L'estat de les Rodalies de la comarca


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: