TEMA: Montornés del Vallès
| Montornés del Vallès | 21/12/2006 - 10:32:34 | |
| Nom: Administració
.
| |
| Re: Montornés del Vallès | 17/05/2007 - 14:16:47 | |
| Nom: Xavier
Només queden 9 dies de campanya! Hem de convèncer als nostres amics, familiars i veins que Ciu ès la millor opció. Hi ha un nou cap de llista i en molts altres llocs de la mateixa.Per un MILLOR MONTORNES,voteu A Didac Giribets.
| |
| Re: Montornés del Vallès | 06/04/2009 - 10:35:08 | |
| Nom: Redacció
Carta al director rebuda per Vallès Oriental.com
...............................
Al setembre pasat vaig traslladar el meu domicili a Montornès del Vallès. Com tinc dos nens en edat escolar, vaig demanar plaça per escolaritzar-los al poble, obligant-me des del Departament d'Ensenyament de l'Ajuntament del poble a matricular-los a una escola que queda a Montornès Nord, què és un barri annex al poble i separats entre els dos per uns dos quilòmetres. Com, a més d'aquests dos infants, en tinc un altre que aleshores tenia un mes i jo no condueixo, em vaig veure obligada a contractar un servei d'autocar què, segons l'Ajuntament és NO OBLIGATORI.
Actualment, la meva situació familiar ha canviat, doncs la meva ex parella i jo ho hem deixat i jo no tinc cap ingrès, perquè no treballava, no tinc dret a prestacions d'atur i, com encara no hi ha cap conveni regulardor per la pensió alimentícia.
No he pogut fer front a tres rebuts de l'autocar de 122,50 EUR c/u. He sol·licitat la beca de transport en dues ocasions i en totes dues m'ha estat denegada perquè el meu ex, XXXX, encara està censat al meu pis i constan els seus ingresos dins del nucli familiar.
Bé, al no poder pagar l'autocar, el Consell Comarcal del Vallès Oriental i l'Ajuntament de Montornès del Vallès ha decidit fer fora als dos nens del servei d'autocar, obligant-nos, fagi fred, calor, plogui o nevi, a fer 8km al dia caminant dos nens de 10 i 6 anys i, en el meu cas, 16km empenyant un cotxet de bebé-
Denuncio a aquests organismes perquè, tot i coneixent la meva situació actual, no em concedeixen cap bec i han permès que els dos nens fagin caminant els llarg trajecte per poder assistir a l'escola.
| |
| Re: Montornés del Vallès | 20/04/2009 - 19:46:17 | |
| Nom: Conrad
El Circuit de Catalunya, que sembla haver augmentat les hores de funcionament, se sent más a Montornès que a Montmeló.
Els entrenaments i probes són molt molestos ja que el soroll se sent tot el dia sense parar, fins i tot amb les finestres tancades.
Ara ja no podem passejar pels boscos del municipi i gaudir del silenci.
Hi hauria alguna manera d'aturar aquesta barbàrie?
| |
| CityBlocs Nació Digital | 04/11/2009 - 07:56:41 | |
| Nom: VALLÈS ORIENTAL.COM
Benvolguts/des,
Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió de Vallès Oriental.com i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.
Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que obrirem a mesura que s'hi incorporin autors locals.
El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.
Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.
Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.
Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:
http://www.naciodigital.cat/cityblocs
| |
|
|