TEMA: Llinars del Vallès
| Llinars del Vallès | 21/12/2006 - 10:32:34 | |
| Nom: Administració
.
| |
| Re: Llinars del Vallès | 13/05/2007 - 22:37:40 | |
| Nom: Zener
L'ajuntament de Llinars instal·la ràdars mòbils als carrers de la població.S'ha detectat un ràdar a l'accés de Llinars des de la variant de la C-35, un tram limitat a 30km./h.Això ens indica que l'ajuntament utilitza aquest sistema com a un mitjà recaptatori més i els ciutadans tenim la oportunitat de fer-lis saber el nostre desacord el proper 27 de Maig! http://usuarios.lycos.es/fefegfekljg/
| |
| Re: Llinars del Vallès | 15/05/2007 - 21:50:04 | |
| Nom: eust_are@eresmas.com
Lo que ha pasado en el Ayunt.Llinars estos 2 ultimos años es una verguenza. los de ERC y PSC se han repartido el poder. Y han pactado hacerlo en un futuro proximo. Y si no al tiempo. hay un pacto encubierto y los otros grupos no tienen nada que hacer.
| |
| Re: Llinars del Vallès | 18/05/2007 - 09:41:38 | |
| Nom: NITU
Si respectem les normes no hem de patir pel radar, ara si vols córrer més del que està permès trobo bé que se sancioni. O és que no hi ha radars en altres llocs?. "Poden perjudicar-nos a tots"! No fotem home, un cotxe a 30 Km/h pot frenar en menys espai que un que va a 50 km/h i evitar accidents. Si vols et dic com defensa l'Ajuntament d'ERC al ciutadà: Passeja pel poble, mira l'àrea central, els nous parcs, equipaments, aparcaments i tot el que s'ha fet que ha millorat la qualitat de vida del ciutadà i la imatge del municipi. Doncs jo trobo bé aquesta mesura.
| |
| Re: Llinars del Vallès | 18/05/2007 - 23:42:00 | |
| Nom: eust_are@eresmas.com
Yo diria que el ayuntamiento de ERC y PSC no defiende a Llinars sino que lo unico que defiende es su propio bolsillo, y si no ¿porque han incrementado tanto la obra publica? pues bien , para llenarse los bolsillos con las comisiones y un ejemplo claro esta en como se han dividido el pueblo a la ahora de hacer propaganda electoral. Mucha propaganda pero no se pisan entre ellos dos. Esta toda pactado.Y que casualidad que en la lista de ERC se salga el nº2 y entre como nuevo nº 2 su hermana, pues bien , por que los de ERC son un clan que ellos se lo guisan y ellos se lo comen.
| |
| Re: Llinars del Vallès | 21/05/2007 - 09:33:21 | |
| Nom: nitu
Resposta a eust_are@eresmas.com: Abans de dir que algú s'ompple les butxaques de comissions caldria que tinguessiu proves sino, és una acusació molt greu que pot portar-vos als jutjats. Segona: Obra pública? com tots els ajuntaments, s'ha de fer obra pública per millorar o és que el govern liderat per ERC no ha millorat el poble. Tercer: Totes les llistes electorals van pactar com repartir-se els espais públics per a la seva propaganda en un exercici de respecte i es lògic que no es trepitgin els cartells perquè és un acord. Quart: A la llista d'ERC el segon és Pere Grivé, com fa quatre anys.I si us referiu a Teresa Masjuan que va a la llista i el seu germà Salvador no, és el número tres. També trobeu malament que dos germans tinguin les mateixes ideologies. Si sou tant crític, mireu la llista del PSC que l'han hagut de fer a base d'incloure pares, dones i mares, com a mínim la d'ERC és per ideologia.
| |
| Re: Llinars del Vallès | 25/05/2007 - 23:27:03 | |
| Nom: yza
AHHHHHHHi tu qui ets? el que porta els cafes a les reunions d'ERC?vagi bé demà
| |
| Re: Llinars del Vallès | 29/05/2007 - 09:10:24 | |
| Nom: NITU
YZA? et refereixes a mi amb això dels cafès? Doncs no ni sóc d'ERC ni porto cafès, només miro la realitat diària del poble i comparo la feina d'ERC a l'Ajuntament, la gent de la seva llista amb les altres llistes i, què vols que et digui, és la millor. De totes maneres estic content perquè veig que 1.570 ciutadans(el 1.571 sóc jo) pensen igual i per primera vegada una llista ha tingut majoria absoluta a Llinars. Això deu voler dir alguna cosa no?
| |
| Re: Llinars del Vallès | 29/05/2007 - 11:13:25 | |
| Nom: Rafael de Yzaguirre
Bon dia a tothom. Aquest missatge signat amb nom i cognom és per expressar que no tinc res a veure amb el pseudònim "YZA" que va deixar un missatge ací que no comparteixo. Penso que es qualifiquen per si mateixes les campanyes de qui no té el valor de donar la cara i presentar-se a defensar les seves idees amb el seu nom i cognom.
| |
| Re: Llinars del Vallès | 30/05/2007 - 14:25:52 | |
| Nom: Eustasi Arellano i Sanchez
Aqueste nota és per desmentir totes i cadascuna de les manifestacions que s'expresen amb el pseudònim de "eust_are@eresmas.com. El sotasignant no té cap adreça electrònica amb aquesta identificació i mai faria manifestacions en aquest sentit, donat que sempre m'he caracteritzat per la defensa del meu partit (PSC)i de les nostres institucións municipals. Agrairia que la persona que utilitza aquest pseudònim donés la cara, i s'identifiqués amb el seu nom i cognom, i rectifiqui, donat que en cas contrari no em quedarà més remei que presentar una denuncia davant dels Mossos d'Esquadra per l'averiguació d'aquets fets, en defensa del meu nom i dels interessos del meu partit.Eustasi Arellano i Sanchez
| |
|
|