TEMA: Lliçà d´Amunt
| Re: Per a un padrazo | 01/07/2007 - 09:51:34 | |
| Nom: Berta
Com a mare que soc de dos nens, el primer va estar a l'Espurna i el segon ha estat a Palaudàries, he de donar la raó al que et contesta la Nuria. I si d'intensitat en l'activisme polític parlem, dir-te que el meu fill petit, el que ha passat per Palaudàries el trobo molt més "influenciat" en petits detalls. O jo mateixa he hagut d'escolar de vegades discursets educatius amb certes matitzacions polítiques que m'han fet pensar que no estem en el camí correcte.
| |
| Re: Per a un padrazo | 01/07/2007 - 09:53:16 | |
| Nom: Berta
Com a mare que soc de dos nens, el primer va estar a l'Espurna i el segon ha estat a Palaudàries, he de donar la raó al que et contesta la Nuria. I si d'intensitat en l'activisme polític parlem, dir-te que el meu fill petit, el que ha passat per Palaudàries el trobo molt més "influenciat" en petits detalls. O jo mateixa he hagut d'escolar de vegades discursets educatius amb certes matitzacions polítiques que m'han fet pensar que no estem en el camí correcte.
| |
| Política, Escoles Bressol i Autocrítica | 01/07/2007 - 11:14:35 | |
| Nom: Ignatius
Em sembla que en aquest fòrum es discuteix de política general a Lliçà d'Amunt i, essent importants, els temes de les Escoles Bressol es podrien discutir en un altre lloc (obriu un tema del Fòrum per això, per exemple).A mi em sembla que cal deixar els professionals treballar tranquils. L'objectivitat mai no pot ser absoluta. La gent no és de pedra picada i és normal que doni a entendre alguna vegada les seves preferències(sempre que no faci del seu lloc de treball una plataforma de difusió).Una cosa important de veritat, si volem parlar de política i escoles bressol, és que el govern anterior (ERC+ICV) va solucionar en un temps rècord (maig-setembre) un problema d'espais importantíssim de l'Escola Bressol l'Espurna que els va deixar l'anterior govern i, en poc temps també, va posar en funcionament la de Palaudàries (se suposa que els de CiU, tan contraris a les tres centralitats, tenien ja un altre projecte? Permeteu-me que en dubti). Del funcionament intern de les escoles sempre en serà més responsable l'equip humà que hi treballa que els polítics (i per molts anys sigui així, perquè si no anem arreglats), i per tant crec que aquest aspecte hauria de quedar fora d'aquest debat.I, sobretot, estalvieu-vos (si pot ser) les crítiques personals gratuïtes i les anècdotes personals i puntuals.Un cop passada la indignació, per altra banda, comprensible per un pacte tan estrany, antinatural i força marcat pel ressentiment, i deixant molt clar que aquests quatre anys de govern ERC+ICV han estat mil vegades millors quant a capacitat de gestió, claredat de les propostes, criteri i transparència que cap de les legislatures anteriors, a la gent d'ERC i ICV també els caldrà fer una certa autocrítica. Hi insistiré més endavant, perquè ara tampoc no és el moment, em sembla.
| |
| ¿Ens movem prou? | 01/07/2007 - 17:19:38 | |
| Nom: Lo Flagell Municipal
Avui se dut a terme una acció contra el IV CINTURO que amenaça el nostre poble i la reposta de la gent crec que hauria de haver estat mes nombrosa.En actes com el d'avui, els lliçanencs sembla que no son prou conscients de que el que està en joc es el futur del poble. Aquest tipus de manifestacions ens demostre, un cop mes, qui està disposat a lluitar per el nostre municipi i qui no ho està o ,si mes no, l'importa poc el que passi en el proper futur.Com a la "mani" del Deçembre a Sabadell, era majoria la gent d'Esquerra amb el recolzament del senyor Francesc León d'ICV-EUA.Ningú de l'Ajuntament, ningú de CiU, ningú del PSC i per suposat ningú del PP. Clar que la presencia de militants i/o simpatitzants d'aquests partits hagués significat una desobediencia o desqualificaciò de la politica que emana de de les altes esferes i això no "estaria be". No hi estàn acostumats a pensar per si mateixos i menys encara a discutir amb el seus amos. No importa que ens trinxin el poble si els partits que defensen aquesta obra diuen que s'ha de fer. No se sap perquè, però s'ha de fer, i clar els partits que la defensen son "curiosament" els que MAI s'han mogut en contra del que diuen els seus factòtums.Tal fareu, tal trobareu. Llàstima que el conformisme d'uns afecti a tots.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 01/07/2007 - 20:08:28 | |
| Nom: Escoles Bressol
Quan va començar l'escola bressol a Lliçà, era una escola modèlica.Jo hi he portat als meus fills. N'estic content.Ara, he de dir, que les mestres del meu fill gran eren molts més professionals que les del segon.Sincerament crec que en cada canvi s'ha anat perdent un llençol.Com a idea jo voldria proposar que la Montse Sala, dona del Pere Grau, anés a veure com treballen les mestres d'avui (segurament els temps han canviat i les maneres de fer són diferents) tot i així crec que els valors i la manera de tractar als nens al començament eren millors que les d'ara.La regidora d'educació podria demanar consell a la Montse Sala.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 01/07/2007 - 20:26:38 | |
| Nom: Escoles Bressol
Les escoles bressol són municipals i com a tals afecten a la política d'educació del municipi, pel que aquí s'ha dit sembla que les mestres de l'Espurna són més favorables a CIU PSC i les de Palaudàries a ERC IC. Els polítics s'hauran de preocupar que totes dues escoles funcionin bé,que tinguin els mitjans per donar un bon servei a pares mares i nens d'aquest poble, siguin del color que siguin les mestres que hi treballin.El que no pot ser és que a la primera de canvi es vulgui perjudicar a les mestres de Palaudàries per revenges partidistes, ja que aquestes revenges afecten a nens i amb els nens no s'hi juga.Aquesta manera de fer, és a dir, o ets dels meus o ho pagaràs molt car, és la manera de fer de l'Isidre Ballester que només viu per a la venjança.Espero del nou govern que es comporti i no es deixi encomenar aquestes males arts.Que es preocupin de donar un bon servei al poble i en aquest cas a pares-mares i nens. (Que si la dona de l'alcalde està emprenyada perquè vol ser la directora general d'ensenyament, doncs ja li passarà)Només ens cal esperar i veure quina serà la seva actitud.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 01/07/2007 - 21:50:53 | |
| Nom: el meu
Podeu escriure lliurement els vostres missatges en aquest Fòrum de forma anònima.El fòrum i els comentaris són espais per opinar, informar i debatre de temes d'interès general.NO s'admetran missatges o COMENTARIS OFENSIUS, DE MAL GUST, reiteratius, QUE AFECTIN LA VIDA PRIVADA o que vulnerin la legislació penal vigent. Aquests missatges seran suprimits i la seva difusió repetida podria donar lloc a l'anul·lació del registre dels seus autors.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 01/07/2007 - 22:58:37 | |
| Nom: Maria.M
Pepet, i companyia, yo també vaig coneixar el teupare, i conec a la teva Mare, i ya no recordo quans sopars del pa i tomaquet vaig asistir, a per cert, yo no tinc cap afinitat amb el Sr. Isidre mes aviat ell i yo sempra hem sigut incompatibles, pro de veritat, crec que ara estem parlan de un equip nou de govern que la gent que yo conec de un partit, son gent amb ganas de fer cosas per Lliça, i no mes deia que els i dongesiu una mica de temps, sensa insults i garafallls.E viscut una mica tot el embulic de las moltes coses que aqui s'han dit,respecta als pactes de ultima hora i crec que tots els partits fins el ultim moment varen jugar las sevas cartes, fins i tot esquerra, pro sempra i han guanyadors i altres que es quedan al cami.Pepet, a mi amb sap greu que marxis de Lliça, dons crec que ets un excelent persona, pro un conçell de bona amiga i empresaria, la politicaMAI ES POT barrexa amb la feina, dons sempra surts escaldat.Anims a tothom i visca Liça
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 01/07/2007 - 23:30:07 | |
| Nom: Alí Babà
Maria M . Quan dius que coneixes un grup politic que està al actual equip de govern i que te ganes de fer coses per Lliçà d'Amunt , suposo que et refereixes al P.P. Quan un grup té ganes de TREBALLAR per un poble no fa un pacte anti-natura tot al contrari , busca uns socis que tinguin un plantejament clar i un programa . Em pots dir quin grup politic de l'actual equip de govern té programa excepte el P.P.?
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 02/07/2007 - 00:06:04 | |
| Nom: Er llanero solitario.
Me han dicho que el actual alcalde era el gerente del ajuntamiento que governaba CiU.Y que cometió (el gerente) un monton de irregularidades, o por ser muy listo o muy tonto. Segun el caso.Por ejemplo, tengo entendido que por navidad recibia más de un regalito de alguna empresa que trabajaba para el ayuntamiento. - Listo -.Pero no daba de alta a la seguridad social a algunos trabajadores. -Tonto -.¿Este es nuestro alcalde actual?
| |
|
|