TEMA: Lliçà d´Amunt
| Pepet | 29/06/2007 - 21:58:07 | |
| Nom: Lo Flagell Municipal
Gracies Josep per estar aquí. Gracies per els teus comentaris. Gracies per tenir els germans que tens. Gracies per ser com ets, doncs tot i que et conec poc, sé del teu tarannà i bonhomia que et fa molt semblant a en Quim.I gracies pel respecte que has mostrat cap aquesta "senyora" que pel que sembla ella si que te poca feina o no sería aquí "penjant" missatges.Gracies.
| |
| Ai Pepeta !!! | 29/06/2007 - 22:03:32 | |
| Nom: emprenyada
Pepeta,A mi em sembla que no han funcionat igual les dues escoles. Sinó que la de Palaudàries té molt millor personal que l'Espurna. De Palaudàries no n'he sentit critiques, en canvi a l'Espurna més d'un nen ha surtit amb el cul escaldat per deixadesa de la mestra que no la netejat quan anava cagat.Es humà que un germà gran defensi al petit.Saps, quan acaba d'entrar el nou Alcalde i el primer que diu és que s'ha de retallar el personal de Palaudâries, no et sembla que qui la pogut aconsellar sobre aquest tema és la seva dona? No et sembla que la intenció es perjudicar a mestres, pares i nens de Palaudàries?Nosaltres no fomentem cap odi, expliquem el què veiem i com ho veiem. Si tu tens altres opinions les pots expresar aqui igual com ho fem nosaltres.Diria que tenim més respecte i educació que la que tu demostres.No podem estar calmats amb paciència i bon humor quan veien que Lliçà podria anar bé i per uns ineptes, mentiders, ... perderem quatre anys per seguir arreglant el desgavell de l'Isidre Ballester.calma, paciencia i bon humorEs molt fàcil desconfiar del govern que comença tan malament. Si tu tinguesis sentit comú també ho veuries.Dius que no entens res de res, crec que és l'única veritat que has dit en tot l'escrit.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 29/06/2007 - 22:14:03 | |
| Nom: Pepet
Apa noi, que em faràs posar vermell.Només vull dir que si algú s'ha sentit ferit per algún comentari meu, l'hi demano disculpes de tot cor.Res més lluny de la meva intenció de ferir o faltar el respecte a ningú.Torno a demanar disculpes si, amb la meva forma d'expressar-me -per altra banda, força corrent en aquest mitjà que són els fòrums- algú s'ha sentit ferit o insultat.Per altra banda, aviso.Jo soc qui soc, penso el que penso, se el que se, veig el que veig i recordo el que recordo.El que no penso fer es callar, mal em caiguin garrotades.I així com defenso la meva llibertat d'expressió reclamo que s'expressin i em rebatin els que no pensen com jo.Per cert, i perque no s'equivoquin, en aquest fòrum sempre he firmat com a PEPET. O sigui que em nego que m'atribueixin cap comentari que no estigui signat per PEPET, encara que jo hi estigui d'acord.Només responc per les meves paraules.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 29/06/2007 - 22:18:32 | |
| Nom: pel zorro
Només una matització. Si tu increpes a una persona perquè no escriu el català prou be, però el que és més important hi posa la intenció, hauries de donar exemple: per exemple "trobar" és amb "b"
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 29/06/2007 - 22:27:45 | |
| Nom: emprenyada
Les juntes de govern local no són públiques.Els Plens sí que són públics.Corre el rumor que el nou govern vol posar els plens a les 12 del migdia o a les 4 de la tarda perquè la gent estigui treballant i no hi pugui assistir.Deuen tenir por d'enfrontar-se al poble
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 29/06/2007 - 22:31:04 | |
| Nom: comidapalospollos
Con el verdadero problema que tiene Lliçà con este "gobierno" y las cosas tan importantes que se habla, a quien le puede importar el que alguien se equivoque y aprete una tecla que esta al lado de la que deberia ser.Hablando de teclas, las que ha tocado y toca en este "gobierno" el Isidro.
| |
| Per la Montse | 29/06/2007 - 22:43:47 | |
| Nom: mussol
Montse,M'ha arribat la història que hi ha treballadors municipals enfadats amb en Miquel Ballester. No sé si deuen tenir o no raó per estar-ho. El que em sembla és que no es pot valorar l'obra de govern per un acord o desacord amb una persona.Crec que en justícia s'ha de valorar tota la feina feta i si han portat bé el poble o no.Ja sé que és humà enfadar-se si alguna decisió t'ha perjudicat.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 30/06/2007 - 00:04:14 | |
| Nom: acalorado
Hi ha treballadors municipals que estan emprenyats amb el Miquel Ballester i tenen motius.1.- Va treure la panadera que rebien per Nadal i això és molt greu 2.- Va haver de regularitzar la situació laboral de 50? 60? treballadors municipals i això també és molt greu. Entre companys amb contractes irregulars i panera per Nadal Tothom escoll la panadera . FALTAVA MAS!!!Les emprenyades que han pogut agafar treballors municipals no serà pel tarannà del Miquel.Igual ha hagut de posar algú al seu lloc. Jo personament TINC MOTIUS PER QUEIXAR-ME d'algun que és diu treballador municipal i que es capaç de tenir un cartipas retingut per més temps del que pertoca sense donar-li sortida EN FIN PILARIN !!!! Miquel tranquil!! Ja fa temps sortia un anunci a TV3 que deia que la feina ben feta no tenia... i l'equp de govern d'ERC -IC es pot sentir orgullosa del terball fet en aquesta ÚLTIMA LEGISLATURATORNAREM A LLUITAR TORNAREM ...sALUT I REPUBLICA PERDONEU-ME SI HE COMÉS ALGUNA FALTA D'ORTOGRAFIA ESTIC ESTUDIANT EL NIVELL c
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 30/06/2007 - 01:29:01 | |
| Nom: cono
po no ta podio erplica meor joio llo tentendio
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 30/06/2007 - 10:22:49 | |
| Nom: Lliçanenc també
Gràcies Pepet! Les teves paraules són fotocòpies de realitat, ben relligades i presentades. La coberta és complerta i amb tota la informació sobre l'autor i la seva sana intenció. És la manera de ser honest. T'ho repetiré en persona quan et vegi!Lliçanenc també.
| |
|
|