TEMA: Lliçà d´Amunt
| Re: Lliçà d´Amunt | 26/06/2007 - 23:51:09 | |
| Nom: Pep
Demà a les 12h. es presenta el nou govern. Tothom qui pugui, que hi vagi. Amb solapes negres i amb la boca tapada amb celo. Que no ens puguin acusar de fer escàndols. Tots en silenci, com en un enterrament. L'enterrament del nostre poble.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 00:08:41 | |
| Nom: desinformado
Donde?Donde se presentan?Es un acto público?
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 00:18:20 | |
| Nom: Pep
A l'ajuntament.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 09:49:02 | |
| Nom: mesque
Bueno todo lo escrito es intentar lamentarse, ahora toca otra cosa.primero aclarar algo que veo que cuando uno piensa en los ideales muy profundamente es malo y negativo, sobre todo decir que el Sr. Leon ha tenido firmeza eso es correcto, pero ha conseguido algo con esa firmeza o ERC a conseguido algo con esa profunda legalidad y cultura verbal, o mejor dicho una comparaciòn! quizas la compañera Marcos con su ironia y despropositos con las personas y con los pamfletos de insultos , no ha conseguido màs ?Gobernar señores, gobernar!!!!!!Ideas? sobre todo coordinaciòn entre las personas que quieran formarse en ese grupo unido de gente de izquierdas. el Amunt lliçà, no creo que sea correcto,no por nada si no porque se refleja un partido, hasta los vehiculos del Ayuntament lo tienen en sus logos, quizas mejor GENT PER LLIÇÀ.Estoy de acuerdo que se comienze con movilizar pero cauteladamente, me explico, hacer bombardeo como lo han hecho anteriormente algunos señores no es del todo lo mejor, la coordinaciòn de poder disponer de espacios publicos como los medios de comunicaciòn de la comarca y diferentes reuniones o mejor dicho concentraciones en espacios del municipio ( cafes tertulias, cenas o simplemente debates). Ahora toca ponerse en contacto y hablar, si mucha demora, y lo de que los regidores actuales estaran en las fiestas de barrios, pues hay que estar esas son las medidas de presiòn y la foto para que vean que hay algo màs. Bueno son reflexiones!que dios nos pille confesaos.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 09:55:40 | |
| Nom: mesque
Se me olvidaba, la regidora de comunicaciòn se le ha colao en el EI lo de las solicitudes de los pisos en Ca l`artigues.que comentais que lo han paralizado, tenia que haber estado ya a la guay y mirarlo antes de que saliera, para poner una notita de paralizaciòn y que el ciudadano-a no se molestara y perdiera su tiempo. Eso es comenzar correctamente. que dios nos pille confesaos
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 10:33:47 | |
| Nom: ARAMIS
L'Amunt Lliçà, no es el eslogan de ningun partido. simplemente se puso una marca a un trabajo, a una forma de gobernar, de una ilusión, de ver un mejor futuro para el pueblo.No se lo que tardará en los coches y otros sitios que se vea esa marca todavia, supongo que querran dejar la suya y haran por borrarla. Por lo tanto creo que si lo que queremos es que Lliçà tenga una continuidad de lo comenzado hace quatro años, esta marca se deberia de conservar y hacerla viva.Las movilizaciones e incluso montar algun que otro numerito, publicita en los medios de comunicación, que desafortunadamente estan más por la polemica que de informar del trabajo del dia a dia. Las tertulias en grupo, tambien estan bien, siempre y cuando se consiga reunir a personas no vinculadas al movimiento. Si estas reuniones estamos presentes los que no necesitamos coverncernos, no iremos a ningun lado. Se trata de hacernos ver, como tu has dicho al principio de tu comentario.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 15:57:58 | |
| Nom: acalorado
Lamento no haber podido estar presente en el acto de presentación que se hacía hoy en el Ajuntamiento. Trabajo y a esta hora me ha sido totalmente imposible asistir. Pensaba que lo harían hacia las seis o la siete de la tarde para que las personas interesadas (a favor o en contra) pudieran asistir. No se si esto forma parte de su programa de contactar más con las personas que vivimos en Lliçà d'Amunt.Pero vuelvo , no se si me paso de pesado, en los pisos que tenían que construirse en el MUNICIPIO Leí en el nou nou del lunes una noticia en la que se comentaba que comenzaba a llamar a las personas que habían hecho la solicitud y la mencionada noticia daba por hecho que el actual gobierno continuaba con la idea de construir dichas viviendas Cambio de tema. Si por casulaida hay alguna persona que pueda informar de como ha quedado repartidas la regidurias del Ajuntamiento, se lo agradeceréSobre si formar una plataforma con el nombre de Amunt Lliçà o cualquier otro lema, no creo que en estos momentos tenga más importancia el nombre sino que nos podamos encontrar, hablar, y ponernos de acuerdo en cómo nos organizamos(el nombre puede ser posterior) para sacar del gobierno municipal a las personas que lo ocupan ahora.Pepet. Cuenta que el 5por ciento de los gastos que pueda ocasionarte la publicación de carteles i demás corren por mi cuenta. Solo faltan 18 personas más para cubrir el 100 por 100 Salud y República
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 19:44:49 | |
| Nom: Pepet
A continuació retallo i enganxo el correu electrònic que he rebut.Al final hi ha una convocatòria per diumenge d'una acció contra el 4art cinturó. Proposo que els partidàris de formar la plataforma que s'ha proposat (AMUNT LLIÇÀ) ens trobem allà. Si hi ha un tema que pugui perjudicar al poble ès aquest. Per tant no crec que hi hagi una millor excusa per donar el tret de sortida.Miraré de redactar un pasquí per repartir el diumenge.El posaré aquí perque feu les vostres observacions, suggeriments i/o modificacions que us sembli.Si no ens movem ara, no ho farem mai!!!Salut.Correu rebut:Bon Dia companys!1) Ahir dimarts es va fer oficial el comunicat de les carteres PPeres:El traïdor, José Santiago Ariza, Infraestructures i Equipaments, que encara estic investigant les diferències, deu ser coses de matisos, deuen ser els totxos grossos?.El que no Volia però que com que tenim pastís en menjarem, no sé que Ferreiro, Sanitat, Transport i Mobilitat, potser ens fotran una vacuna per tal que traguem el 4t Cinturó.Quins dies aquells, tornarem a dir "Tiempos pasados fueron mejores", ja veieu que estic fent les primeres passes cap el castellano. Tanta feina per assolir el "C" i ara per a que?PS- Dijous 28 és farà públic amb un comunicat de premsa, El 9 Nou els hi dedicarà la portada, penseu que en Nacho "risitas" surt molt bonic a les fotos.El fantasma de la Teresa Barnils ja plana per la casa, huuuu! 2) ES NECESSITA PERSONAL! (feina molt ben remunerada) Per diumenge 1 de juliol, de 8 a 12 del matí, al camp tancat prop de la cruïlla (can Sabater Vell) per fer l'acció contra el 4tC. Consistirà amb la construcció virtual d'aquesta via just al lloc on està projectada; amb plàstic negre i bandes blanques.Es convenient portar indumentària adequada per treballar en el camp (barret, calçat, guants) així i com alguna aixada si la teniu.Fins ara som poca gent, feu un esforç, si cal, per venir encara que sigui una estona; es molt important que l'acció surti bé, ja que son uns moments crítics per poder anar aturant el tema. A més, hi ha convocada la premsa gràfica i ràdios i cal no fer el ridícul; som el poble més afectat pel 4tC.Contesteu-me els que vingueu per poder preveure l'organització de la feina.Fins diumenge!!!
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 19:48:07 | |
| Nom: Emprenyat
Algú em pot dir com és que el Sr. Ferreiro forma part del nou equip de govern i serà regidor amb competències dins aquest Ajuntament? No era aquest Sr.el que estava avergonyit del que havia fet el seu núm. 1? No era aquest Sr. el que volia dimitir? Què l'ha fet canviar de parer? Què passa que aquí la gent es ven per un simple plat de patates?No entenc res, l'únic que sé és que estic decebut del comportament de certes persones...
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 27/06/2007 - 21:28:17 | |
| Nom: Ferreiro
Sembla ser que el Ferreiro, tot i ser del PP, és una persona assenyada i implicada amb què el poble vagi bé.Vull pensar que estant a dins potser podrà controlar una mica el desgavell.Això ja ho veurem, tant de bó ens sorprengui per les seves bones maneres de fer, de treballar i de posar a ratlla a CIU i PSC.Potser somio triutes, potser serà un venut més.Nomès ens cal esperar.
| |
|
|