TEMA: Lliçà d´Amunt
| Per el meu i Tant lluny | 23/06/2007 - 19:49:47 | |
| Nom: Lo Flagell Municipal
Doncs no, no tinc els cobraments de l'Ajuntament sortint.Les dades anteriors varen ser publicades per el butlletì d'ERC de Lliçá del primer semestre de l'any 2000.Les quantitats que han cobrat els regidors d'Esquerra (i tot el consistori), suposo que ho podria averiguar...a canvi de desvetllar la meva personalitat cosa, que de moment no vull fer, i es que us puc assegurar que la gent d'Esquerra tampoc sap qui soc.Però faré el que pugui per tal d'esbrinar.ho . Jo també estic encuriosit pel tema.Deixem la pregunta aqui i esperem que algun dels regidors d'Esquerra ens contestin????
| |
| Quina pena | 24/06/2007 - 15:05:31 | |
| Nom: Quina pena
Quina pena el pacte secret Ballester-Ariza-Titella SimónOrtoll
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 24/06/2007 - 17:47:59 | |
| Nom: DE LLIÇÀ
NOU GOVERN "LLAMPEC"LLADRESAPROFITATSMENTIDERSPORCSCARAGIRATS
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 24/06/2007 - 17:49:54 | |
| Nom: DE LLIÇÀ
M'he descuidat la E d'ESPECULADORS.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 25/06/2007 - 12:52:52 | |
| Nom: AMUNTLLIÇÀ
Bueno,depués de haber podido dejar, nuestra fustración, desengaño, rabia, sentimiento de culpa, de injusticia.... Pienso ha llegado el momento de ponerse manos a la obra inacabada, por lliçà d'amunt y por todos aquellos que creemos en una gestión honrada, eficaz,para todos y por todos del Ajuntamiento.Es evidente que la lucha partidista de los grupos que nos gobernaron estos gloriosos pasados cuatro años, no benefician en nada de cara a recuperar un Lliçà d'Amunt de buena pilitica y gestión.desgraciadamente luchamos contra partidos generalistas de los llamados mayoritarios que por poco que hagan, o nada, tienen la garantia y los votos que les otorga el mero hecho de llamarse PSC-PSOE o CIU o incluso PP.ERC e ICV, como minoritarios les cuesta mucho el poder hacer ver su buena gestión y politica en los municipios, especialmente en el nuestro, por sus conocidas caracteristicas. Luchamos contra una realidad externa al pueblo de Lliçà, es hora tal vez de hacer una reflexión y si en verdad como aqui se refleja, estamos por luchar por Lliçà, pensemos en sumar, sin que la alta jerarquia partidista influya en el trabajo.Lliçà tiene una marca del buen trabajo realizado, hay que hacerla valer, sin plataformas, con una sola candidatura.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 25/06/2007 - 17:49:02 | |
| Nom: el zorro
Creo que después de desahogar nuestra rabia por el robo a nuestro alcalde Quim F. deberiamos plantearnos que hacer antes de que le pueblo de LLiça D´Amunt se hunda en la miseria , mientras que el actual govierno se enriquezca como hizo ya una vez. Que pena , pienso y pienso y no me creo que el pueblo deje escapar un equipo de govierno eficaz, transparente, sencillo como era ERP , QUE PODEMOS HACER? alguien tiene alguna idea para manifestarnos delante del ayuntamiento o bien recoger firmas, algo para evitar hundirnos en los próximos 4 años ?Suerte para todos , que dios nos coja confesados...
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 25/06/2007 - 18:00:29 | |
| Nom: ARAMIS
Las manifestaciones vendran con sus actuaciones, otra cosa es pensar en el futuro, como organizarnos para que no pueda repetirse nunca mais.Se ha sido capaz de poner en marcha un buen servicio de recojida de basuras, pués, pongamos toda la porqueria en el sitio que merece.TÚ QUE FARÁS?.
| |
| Esperem un temps | 25/06/2007 - 18:17:27 | |
| Nom: Llisanenc
Jo confesso estar una mica desanimat, però esperant a que passin els 100 dies de cortesia per veure quina es la reacció de Esquerra i de Iniciativa.Varen ser un bon equip i en deixat el llistó molt alt.Sento en l'ànima el tracte que els electors en donat a ICV-EUA, doncs penso que han fet una bona feina i al Francisco León li va tocar "lidiar" amb el tema dels pisos que, estic convençut, eren un bon pla tant per potenciar la zona com per poder tenir habitatge digne i assequible a les butxaques mes castigades, i una cosa que m'indigna es que entre els manifestants (varen començar 300 i varen acabar 25 o 30) hi havia gent amb sol·licitud presentada a l'Ajuntament, però aquesta gent, els si però no, els que davant l'ocasió de mobilitzar-se per els interessos d'uns senyors que se suposa representen un partit, però que en realitat es representen a ells mateixos i els seus interessos, o lluitar per l'habitatge dels seus fills, familiars o amics han triat la primera opció, aquesta gent com deia, tard o d'ora veuran que s'han equivocat, però ja serà tard.
| |
| Re: Lliçà d´Amunt | 26/06/2007 - 09:53:09 | |
| Nom: Ignatius
Algú (ben informat) sap... -Com s'han repartit aquesta colla les regidories? -Què passarà amb els dos regidors del PP (sembla que enfrontats)? -Si és veritat que s'han aturat les obres de la Biblioteca? -Si hi ha possibilitat que aquesta obra (la de la Biblioteca) sigui aturada definitivament? -Si cal esperar un termini determinat per presentar una moció de censura?Particularment, penso (com ja s'ha dit per aquí) que seria bo plantejar una candidatura d'unitat ICV + ERC, amb molta gent independent amb ganes de treballar honestament per Lliçà per tirar endavant polítiques d'esquerres.I ara, quan prenguin les primeres decisions controvertides, cal demostrar que també en sabem de fer soroll (però que, a diferència de segons quines reivindicacions, al soroll l'acompanyen arguments).Ànims als regidors d'ICV i ERC. Un govern de titelles no pot durar 4 anys!
| |
|
|