Fòrum

TEMA: Les voreres del meu poble

Les voreres del meu poble18/03/2009 - 12:21:06
Nom: cECILIA

Les voreres (algunes) son estretes que es dificil poder´hi caminar.moltes estan trencades,I encara una altra cosa ,la gent te la costum de posar-se a xerrar?

Respondre  
Re: Les voreres del meu poble18/03/2009 - 18:55:58
Nom: lluisa

pues las boresras de la garriga son una mica patitas par chovhecitos y es bergongoso que no tengamos las boorreras como dios mandapues es bergonzoso

Respondre  
Re: Les voreres del meu poble18/03/2009 - 18:56:57
Nom: merce

ademes de lo que dius tamve si aparquen coches furgunetes per acabar de chafarles isi fan furats chafan les rajoles i totes es mouen

Respondre  
Re: Les voreres del meu poble18/03/2009 - 18:57:42
Nom: toñi

espero que las arreglen pronto estan hechas polvo y son muy estrechas y cuando pasas con un carrito nose puede pasar de ninguna manera

Respondre  
Re: Les voreres del meu poble18/03/2009 - 19:09:27
Nom: josep

crecque les voreres de la GARRIGA NO SOAN GAIREssegures perque o son estretes o els panots del terre sobresurten o manque n perque les arrels dels arbres el han empenyut amb molt de perill per la gent que o van distretes o no miren an posen els peus

Respondre  
Re: Les voreres del meu poble03/04/2009 - 16:40:22
Nom: carla

Tambe sa de vagila emb les (cacas) i el(pis)dels gossos. a on ya un (pis) lo oloren gossos que pasen u fan a sobre i arriben a les portes de las cases.

Respondre  
Re: Les voreres del meu poble03/04/2009 - 16:52:47
Nom: Laia

A mi lo que trovo que molesta que pasan per la vorera et trovis un chorro de vapor a la cara de algun extractor o caigui a sobre aigua de algun aire condicionat, ejm. carrer bonaire.

Respondre  
Re: Les voreres del meu poble07/04/2009 - 11:50:21
Nom: Flora

jo me trobat teni un vehicle davan la porta i no pugue sortir de casa, com fa poc habia una forgoneta, amb la roda a sobre la placa del gas, que em poc tems sa tingut que arregla 3 vegades perque em el pes queda enfonsada i despres y han accidents, havia dos poques-vergoñes que estaban descarregan material de paleta i em diuen:Ara ha de sortir? esperis que no estarem gaire,contesto que vaigin a aparca un altre lloc, o telefono a la Guardia Urbana i contestan rien:Es igual son amic nostres.
Vers
Si sou amics de la guardia urbana,
Podreu fe lo que us vingui en gana,
Si feu malve les voreras del carrers,
Que es "FOTIN" es igual no pasa res.

Respondre  
Re: Les voreres del meu poble08/04/2009 - 16:52:36
Nom: rosa

Habiam tingut un vei que cada dia cuan sortia a pasejar el gos es feia les "cacas" davan de casa, un dia el meu home el va esperar, cuan va veure la acció del gos, li va cridar,"PASA" "FORA DE AQUI" i enreviat el vei va contesta, "SI TOCA A MI PERRO, VA HA SABER QUIEN SOY YO," contesta el meu home "NO LE TOCAT,PRO TU I EL GOS ANEU A PESEJAR UN ALTRE LLOC" i contesta el vei "NO ME DA LA GANA, LA CALLE ES DE TODOS".
Tindria que ferse un cami-gos, que voltes tot el poble al costat del bosc. O que portesin pañals.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: