Fòrum

TEMA: ENGANY EUROGIMNAS GRANOLLERS !!!

ENGANY EUROGIMNAS GRANOLLERS !!!14/03/2008 - 18:08:52
Nom: Granollers

Soc una sòcia del Eurogimnas de Granollers desde fa molts anys i estic indignadíssima.Fa uns dies han promogut una oferta a tot Granollers oferint unes quotes molt econòmiques, de manera k el gimnàs s'ha omplert de gent de manera desmesurada.A més jo no soc racista, però el tipus de gent k abunda no és el k normalment frequentava akest gimnàs.No hi ha lloc a les dutxes, vestuaris plens, sala de fitness a tope i les classes encara pitjor...un infern, però el més greu de tot és k els antics socis paguem 51 € al mes i els nous només 12€...kin tipus de gestió és akesta???La direcció del centre ens diu k la promoció només és per els nous clients i k nosaltres em de seguir pagant el mateix preu d' abans sense opció alguna...En el gimnas tothom està desconforme, tothom es queixa però a ningú se'ns fa cas...tinc una impotència...crec k després de tants anys l' única opció k em queda serà canviar de gimnàs...

Respondre  
Re: ENGANY EUROGIMNAS GRANOLLERS !!!08/02/2009 - 21:35:01
Nom: Jordi

Doncs pira del gym i no ratllis+!

Respondre  
Re: ENGANY EUROGIMNAS GRANOLLERS !!!17/11/2009 - 01:56:46
Nom: javi

digo yo que ya podriais borrar este post no xD? que hace casi dos años y el centro habrá cambiado digo yo, como para seguir dandole tan mala imagen
ya no se si apuntarme o no!

Respondre  
Re: ENGANY EUROGIMNAS GRANOLLERS !!!14/01/2011 - 11:25:30
Nom: socia

ESTEM AL 2011 I ENCARA CONTINUA IGUAL, OFERIM OFERTES A NOUS CLIENTS I NO TENIM CAP NI UN DETALL ALS QUE LI DONEM DE MENJAR FA TANTS ANYS !!!

Respondre  
Re: ENGANY EUROGIMNAS GRANOLLERS !!!16/04/2011 - 21:29:18
Nom: ANGELS

Jo també fá molts anys que vaig al Eurogimnas,i la beritat també, estic molt indignada, i con jo multísima jen, pensa lo mateix que nusaltres, qué fá 22 Anys qué son socis i no té ni un detall,i que a sobra tenin que pagar les tuballoles,i després tenin que aguantá la gen que bé,el EURO no es lo que hera...............

Respondre  
Re: ENGANY EUROGIMNAS GRANOLLERS !!!22/09/2011 - 01:30:43
Nom: DURRITI

Foteu el camp i a fer punyetes...collons...!!!

Respondre  
Re: ENGANY EUROGIMNAS GRANOLLERS !!!22/04/2012 - 02:05:59
Nom: Des de Bigues

Mira que sou dròpols els de Granollers. Us foten els calés i encara seguiu anant a cal lladre a suar la cansalada. Tontos!!!!

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: