Fòrum

TEMA: Volem ja Maria del Mar Bonet, Serrat, Rosell...!

Volem ja Maria del Mar Bonet, Serrat, Rosell...!11/09/2007 - 00:49:49
Nom: mistikus

Només voldria obrir aquest tema pensant que és una vergonya que ciutats com La Garriga porti a Maria del Mar Bonet, Sant Esteve de Palautordera a Marina Rossell (que em sembla perfecte), però en canvi a Granollers només portin a Manolo Escobar (i gràcies)en molts anys que per aquí no s'ha vist cap cantant o grup minimament conegut. I si Manolo Escobar a omplert 2 dies el Teatre-Auditori, crec que na Maria del Mar Bonet ompliria molt més de ben segur. Es una vergonya! (des d'aquí al cap de programació del TAG).

Respondre  
Re: Volem ja Maria del Mar Bonet, Serrat, Rosell...!12/09/2007 - 13:57:38
Nom: Marius

Cert! Tota la raó!

Respondre  
Re: Volem ja Maria del Mar Bonet, Serrat, Rosell...!13/09/2007 - 17:32:25
Nom: lolailo

Les municipals eran abans de la festa major i es clar, els Manolos també votan.propaganda electoral.

Respondre  
Re: Volem ja Maria del Mar Bonet, Serrat, Rosell...!17/09/2007 - 12:24:11
Nom: granollers

Personalment no m'agrada Manolo Escobar, però als que els agrada, tot el meu respecte. No cal qualificar a ningú de lolailo que tó connotació de menyspreci, com si només als que els agrada la musica de "casa nostra" fossin gent de Bon gust.Per altra banda, estic d'acord en que s'ha de promoure una mica més la mùsica catalana i la cultura catalana... però a part del Serra, el Llach, la Bonet, i la Rossell, en tenim més, oi? Perquè si no, quin aborriment.

Respondre  
Re: Volem ja Maria del Mar Bonet, Serrat, Rosell...!18/09/2007 - 13:13:41
Nom: Normilli

Estoy de acuerdo. Llevo muchos años en Catalunya y soy una admiradora de Mª del Mar Bonet. Sé que en estos momentos está haciendo unos conciertos con Miguel Poveda que están teniendo muy buena acogida. El último fue en Vic el 12 de septiembre. Vivo en St. Antoni de Vilamajor y es cierto que por esta zona nunca traen conciertos considerados de "una cierta categoría", lo cual me parece injusto ya que por aquí la gente se mueve mucho cuando hay actividades de este tipo. A ver si entre todos los conseguimos.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: