Fòrum

TEMA: Canovelles o Marrakech?

Canovelles o Marrakech?23/07/2007 - 15:38:22
Nom: Francesc

Amb aquesta simple pregunta vull que la gent del forum expresi el seu sentiment a la veritable invasión musulmana de Canovelles.

Respondre  
Re: Canovelles o Marrakech?31/07/2007 - 01:24:55
Nom: Mohamet

Canovelles, totalment.Tambè va tenir la invasió andalussa, extremenya etc i segueix sent Canovelles.

Respondre  
Re: Canovelles o Marrakech?06/08/2007 - 17:42:39
Nom: Immigració

No acepto o rebutjo a la gent per la seva raça ni nacionalitat, si no per la seva educació i civisme. M'és igual sortir al carrer i trobar-me amb gent de color o sense, amb piercings o vestits multicolors, mentres tothom es respecti i tothom pugui fer la seva vida i deixar fer la seva al veï, cap problema.Canovelles no deixa de ser Canovelles, l'immigració no impideix que la gent d'aqui guardi la seva cultura, la seva llengüa i les seves tradicions. I si no, mireu als francesos que ténen molt més immigrants i és un poble que preserva la seva cultura molt més que aqui.

Respondre  
Re: Canovelles o Marrakech?08/08/2007 - 18:10:58
Nom: Consciencia

Si, però França no es Catalunya. França, com Espanya, te la força de l'estat per defensar la seva cultura. Catalunya no te estat que la defensi.

Respondre  
Re: Canovelles o Marrakech?09/08/2007 - 14:09:17
Nom: Helena

Catalunya té la Generalitat que Deu-n'hi-do també el que fa per la defensa de la seva cultura. Jo afegiria un quota mínima de mùsica catalana a les radios i quelcom més a la TV. Per lo demés, també depen de la gent. No déixeu de parlar la vostra llengua, no déixeu les vostres costums, tradicions, no déixeu que el Halloween agafi el lloc de la Castanyada ni que el Pare Noel fessi ombra al Tió. I quan un extranger us intenta parlar català, aprofiteu aquesta oportunitat per que s'integri a la vostra cultura.

Respondre  
Re: Canovelles o Marrakech?11/08/2007 - 12:12:14
Nom: Consciencia

Benvolguda Helena, ¿Creus de debò que la Generalitat fa tot el que hauria de fer en defensa i promoció de la cultura catalana, sobretot a casa nostre?.Que vols que et digui. Jo tinc la impressió que que es dediquen mes mitjans, esforços i diners apromocionar las Ferias de Abril, Las Casas Regionales, LA VANGUARDIA (Curiosament el mitjá mes important de CiU, espanyolista i monárquic i fet en castellà, i d'altres que ja ni recordo.¿N'estás segura que la Generalitat , tant la del tripartit com la ciurenca han fet tot el que calia???

Respondre  
Re: Canovelles o Marrakech?11/09/2007 - 13:07:20
Nom: anita

Si és veritat que la població musulmana és abundant en la població de Canovelles. Malgrat tot no crec que el terme "invasió" sigui el correcte. També t'he de dir que de Marrakech res... no crec que la població marroquí que hi viu a Canovelles sigui precisament de Marrakech... per altre banda, benvingut al sistema capitalista

Respondre  
Re: Canovelles o Marrakech?17/09/2007 - 10:29:35
Nom: Helena

Jo no soc d'aqui. Soc imigrant també. Clar, aquest país m'ha acullit molt bé, perquè soc europea, em vesteixo com vosaltres, menjo, prego com vosaltres, no em va costar gens integrar-me. Només he canviat la llengua, però us puc dir que tampoc he renunciat a la meva cultura i alguns hàbits. És el que em lliga al meu passat, a la meva terra. No puc imaginar-me com ha de ser de dur pels africans que deixen absolutament tot darrera per anar a un altre continent ón s'els tracta com éssers inferiors, ón, per que s'els respecti, han de portar una vida intachable d'errors, han de ser humildes, i si els surt l'amor propi i la dignitat que ténen com qualsevol ésser humà, s'els tracta d'orgullosos... però qui s'ha cregut aquest negre? A sobre de ser negre, no es calla i reclama lo mateix que nosaltres?!! Anéu acostumant-vos: Africa s'està morint. Els països rics l'estàn explotant i els estàn deixant morir sense fer res. Es normal que la gent es busqui millor vida i vinguin als països rics. O no ho farieu vosaltres? Aquest és el resultat de la nostra codicia. Déixeu de buscar altres culpables per la vostra consciencia i millor anéu acostumant-vos a que Espanya es torni multicultural en pocs anys.

Respondre  
Re: Canovelles o Marrakech?24/07/2008 - 09:27:19
Nom: anonim

jo crec que tots aquest que fan aquest tipus de comentaris. no viuen al mateix bloc que ells, no han vist com els seus veins de tota la vida han marxat d'aquella comunitat indignats per el soroll, per la bruticia.... perque amb aquesta gent no es pot parlar qualsevol comentari que li dius et diuen racista!!!!. no esta be. els meus pares son andalusos, ero espanyols y mai han fet soroll y s'han acostumat a les costums dels catalans. no campareu als andalusos ni extremenys amb la inmigracio d'ara. aquest no estan civilitzat. i sino doneu una ullada a com estan les boreres de brutes y com estan els carres. si aquesta gent es comportes seguramet segurament no hi hauria tan racisme.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: