Fòrum

TEMA: CiU i PP torpedinen la presentacio del Lliçá Centre

CiU i PP torpedinen la presentacio del Lliçá Centre21/04/2007 - 15:58:15
Nom: Lo Flagell Municipal

Bé, ja vaig advertir que qui fallés aquest dissabte hauria de fer front a la meva maledicció gitana, consistent, fins i tot a donarme de baixa del cens electoral i del padró d'habitants doncs consideraria que un poble que es deixa perdre aquesta oportunitat, no paga la pena per res.Però vet a qui que no ha fallat la gent sinó dos (2) partits polítics que fent honor a la seva tradició de "rancio abolengo de la derecha hispano-catalana", han impedit la sessió informativa i participativa que sobre el Centre de Lliçá havia programat l'Ajuntament, que "casualment" es d'esquerres, per aquest dissabte 21 d'abril, a les 10 h, a l'Ateneu L'Aliança..I clar, estic emprenyat.Emprenyat perquè avui hagués pogut quedar satisfet al meu interès per aquest tema i resulta que ara, a més d'interessat sento una curiositat malaltissa per saber que cony deu ser tan important perquè els partits de "la derechona" que diria l'inefable Alfonso Guerra s'hagin aliat per tal que els llisanencs (i les llisanenques, clar) no ho puguem veure... de moment.I es que té "pelendengues" la cosa, doncs llegeixo en el document de las jornades de participació ciutadana que entre el participants hi eren en el grup de polítics: Albert Sauqué (CiU), José Antonio Ferreiro (PP) i José Antonio Ariza (PP) i ara, dos anys després i a punt de mostrar als ciutadans de Lliçá els projectes sortits de l'aportació de seixanta (60) persones que varen participar en aquell taller, CiU i PP converteixen aquesta presentació en un acte electoral o electoralista segons el seu parer.I jo em pregunto...¿quin motiu porta ambdós partits a voler amagar encara que sigui per uns dies una informació vital per el futur del poble?No oblidem que això era un acte de l'Ajuntament. No hi ha firma de cap partit i per a mes inri, tant CiU com PP formen part del consistori convocant.Aviam si resultarà que davant dels "llums i taquígrafs" de l'actual Ajuntament els partits de la dreta llisanenca volen tornar a la ocultació i la desinformació que tant els agrada o si mes no així ho va semblar durant molt i molts anys.. Però com que no hi mal que per bé no vingui, una nova convocatòria permetrà altre volta, un bon esmorzar en qualsevol dels bars propers puch que des del de la mateixa Aliança, al Peris, de la Font al Juli o al Pika Pika un bon entrepà farà que m'oblidi dels polítics amb cervell d'ameba tot i que cervell i ameba son antònims.. Lo Flagell Municipal

Respondre  
Re: CiU i PP torpedinen la presentacio del Lliçá Centre20/05/2007 - 21:34:04
Nom: sergi

els dos grups polítics, CIU i PP, tenien raó ja que era un acte electoral perque és evident que just abans de les eleccions presentar aquest projecte és dir que si guanya ERC es començarà el projecte, apart de que el lloc on es feia la presentació ja estava demanat per una altre gent i per fer un altre acte.

Respondre  
Re: CiU i PP torpedinen la presentacio del Lliçá Centre21/05/2007 - 11:48:15

¿Tu creus això??

Respondre  
Re: CiU i PP torpedinen la presentacio del Lliçá Centre30/05/2007 - 20:57:43
Nom: cec

i tant! jo també ho penso

Respondre  
Re: CiU i PP torpedinen la presentacio del Lliçá Centre31/05/2007 - 10:55:30

A mes de CEC, manipulador i mentider. La reserva del local de l'Aliança estava feta des de SETMANES avans de l'acte.S'agafa abans un mentider que un coix.

Respondre  
Re: CiU i PP torpedinen la presentacio del Lliçá Centre31/05/2007 - 14:11:11

lo flagell....ara t'has descobert. En cap moment no he insultat ni he difamat a ningú, cosa que a tu t'ha faltat temps per fer. Així demostres quina clase de persona ets. Potser sóc cec, però mentider i manipulador...aquestas son paraules tevas. Per cert, com va la cultura a Lliçá?

Respondre  
al CEC31/05/2007 - 16:59:24

1)  lo flagell....ara t'has descobert. Doncs que bé.... ni sé ni m'interessa gaire que vols dir amb això.Reafirmo les meves afirmacions de que mentiu tant tu com l'altre (Sergi) i per tant manipuleu.La prova: que l'acte es va suspendre per ordre de la Junta Electoral, a petició de CiU i PP, no perquè el local de l'Aliança estès demanat per una altre gent i per fer un altre acte i en no poder ferse com una presentació es va fer com un exposició. Les pissarres estaven muntades, les cadires disposades.... i tot això es va fer segons vosaltres, sense que l'Aliança s'en dones comte, amb nocturnitat fractura i "escalo". Vinga nois...Jo, com altre gent era allà.2)  Així demostres quina clase de persona ets.Doncs crec que porto setmanes escrivint perquè aquell que em llexeigi, sàpiga com soc. Jo no amago res, ni manipulo res. 3)  Per cert, com va la cultura a Lliçá?Aquí si que m'he perdut. Suposo que va bé. ¿perquè?. A mi m'agrada llegir, el cinema, el teatre i la musica (casi tota menys la copla que s'hem fa molt pesada). A la resta de la gent no ho sé.

Respondre  
Re: CiU i PP torpedinen la presentacio del Lliçá Centre31/05/2007 - 21:21:12

doncs a mi em dóna que pensar això de presentar els tres projectes una mica abans de les eleccions. Massa casualitat que hagin acabat els projectes just ara, quan les reunions amb la participació dels ciutadans fa com tres anys que es van fer. Respecte a l'ús de la sala, ni entro ni surto, suposo que tens raó.( jo no em referia a aquest tema). I bé, jo crec que els que tenim una certa edat, que hem votat durant tots els anys que ens han deixat,ja sabem com funciona la campanya, i que vols que et digui, al principi ens enganyaven amb inauguracions, treballs a última hora i tal, pero a aquestas alturas ja hem aprés, i saps que et dic? que no sóm tontos, que l'asfaltat al de matí i l'inauguració a la tarda, o la plaça que no existeix, o com la Aguirre, inaaugurant hospitals i a la tarda el camió de les mudances emportant-se tot el mobiliari llogat, o tantas i tantas que s'han deixat per aquestas datas casualment. Es més, confiaria més amb la persona que no entrara en el joc aquest, i escolta, si no ha donat temps, doncs no passa res, és la sinceritat i la honestedad de la persona la que prevaleix per sobre d'inauguracions i homenatges.

Respondre  
Amb certes coses coincidim01/06/2007 - 16:23:54

Coincidim en que jo no hagués fet l'homenatge a en Julià Martí i Pou (no era cap inauguració de cap plaça, això també s'ha de tenir clar) en un lloc en obres. Si la PLACA tenia que anar on s'ha posat, jo hagués esperat a tenir la plaça llesta.No coincidim en el tema de la presentació dels tres projectes del Lliçá Centre. I no coincidim perquè els estudis dels arquitectes han durat el que han durat. Dos anys , no tres i han presentat les seves tasques en aquestes dates properes a les eleccions.Home, tontos serien els de l'Ajuntament d'esperar a després de les eleccions per presentar aquesta projectes, després de la feinada brutal que això a representat.I dic l'Ajuntament. En ple. I sembla que la Junta electoral que va suspendre l'acte a petició de CiU i PP encara no s'ha pronunciat sobre el possible electoralisme . Ja té collons la cosa.Lo de l'asfaltat al matí i l'inauguració a la tarda, m'imagino que ho dius per El Pinar i Pineda Feu,... que vols que et digui. Jo ho puc trobar tant encertat com tu desencertat.I consti que jo soc dels que s'han queixat dels retards mes d'una vegada, però estic segur que qualsevol Ajuntament hagués fet el mateix, després de tants retards i problemes la majoria alienes a l'administració del poble. Fixa't que les parts mes atraçades corresponent, curiosament, a la Diputació.Per lo demés, suposo que en poques coses coincidirem, però una cosa esta clara. Que quan hi ha educació, la gent parlant s'entén.Salutacions,.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: