Fòrum

TEMA: A Lliçá d'Amunt el futur comença el dissabte
A Lliçá d'Amunt el futur comença el dissabte 10/04/2007 - 17:22:14
Nom: Lo Flagell Municipal

Aquest dissabte 21 d'abril, a les 10 h, a l'Ateneu L'Aliança. , es presenten tres propostes per el futur urbà del centre del nostre poble.Dos anys després del primer taller de participació ciutadana celebrat el nostre municipi, tres equips d'arquitectes presenten els seus treballs.I jo em pregunto...¿que farem ells llisanencs (i llisanenques, clar) davant aquesta ocasió única de participació que se'ns presenta?.Uns tenim l'angoixa de no saber si el Ronaldinho es quedará finalment a Can Barça, els altres patim per si el De La Peña no renova per a la propera temporada i d'altres els preocupa la continuïtat o no del Raül al Madrid.Deu meu , això es un no viure.... però si "agobiats" per aquestes qüestions, el dissabte practiquem el "tanmanfotisme" i deixem passar la oportunitat d'anar i veure i aplaudir o criticar els projectes que es presenten, potser d'aqui un temps no massa llunyá ens trobem amb un centre que no agradi però que ningú va criticar en el seu moment.Ens hi juguem el futur i això no es poca cosa.Imagineu.vos que ens trobem amb una altre Plaça Catalunya tan bonica com inútil des de el punt de vista de servei urbà¿Algú pot explicar quina utilitat té aquesta plaça que no distribueix el trànsit, que no permet canviar de direcció, que no porta enlloc...?Perdó, si que te algunes utilitats, durant la Festa Major, com fer la plantada de gegants, el ball de gitanes i durant bastants anys ser l'escenari de una de les orquestres mes cares i antiquades de tot Catalunya que ens obsequiava amb el mes tronat repertori de pasodobles, tangos, i demés musiques de rabiosa "actualitat".Però a lo que anàvem. Si una plaça com l'actual serveix per tant poca cosa ¿no es responsabilitat nostra impedir o si mes no, demanar que no s'han faci una altre com aquesta en el supòsit que hagi estat plantejada en els projectes que es presenten?Si la plaça s'hagues fet entre els carrers Lleida i Girona i entre l'avinguda dels Paissos Catalans i Folch i Torres... no seria molt mes útil?. Però clar, en aquells temps el poble no era preguntat o consultat. Jo crec que les places dels pobles generen vida al seu entorn. La nostre fins ara, no ho fa.I els espais de lleure...¿Si haurà pensat?. Casi segur que si, però crec que ho hem de veure.No vull pensar que els nostres fills (i nets) segueixin anant a les carpes de Sant Quirze, les discos de Mataró i/o els cinemes a Granollers perquè aquí no tenim RESResumint: Si la presentació del dissabte passa sense pena ni glòria, cap llisanenc ((i llisanenca, clar) estarà legitimat per queixarse i per tant l'Ajuntament que sorti de les properes eleccions, podrà fer allò que millor li sembli sense necessitat de sentirse "vigilat" per els llisanencs (i llisanenques, clar). Si repeteix l'actual equip de govern, es de suposar que "habemus centre" abans de que s'acabi la propera legislatura o si mes no una part important estarà llesta. Però si hi ha canvi a l'Ajuntament ...¿Començarem altre vegada a dissenyar, planejar i discutir sobre aquesta enorme remodelació????.I una advertència final per a tots els llisanencs (i llisanenques, clar) : si em falleu dissabte vinent, la meva revenja serà terribleLo Flagell Municipal

Respondre  
No hi ha cap resposta!

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: