Tarragona com mai s'ha vist en un impressionant vídeo

En el vídeo es combinen els efectes hyperlapse, timelapse i slowmotion

| 01/03/2015 a les 21:00h
Arxivat a: Cultura i patrimoni, Tarragona
Aquesta notícia es va publicar originalment el 01/03/2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Victor Zahino ha publicat a Vimeo aquesta creació audiovisual on es pot veure la ciutat de Tarragona com mai s'havia vist. Aprofitant la tècnica del hyperlapse, timelapse i slowmotion la ciutat agafa una força i un color impressionant. El vídeo s'ha fet amb 15.000 fotografies i amb 60 GB de vídeo i més de 3 mesos de feina. 

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Herois de 1811??
- Joan -, 01/03/2015 a les 22:33
+4
-21
Què coi és una estàtua recordant 'als Herois de 1811'?? Quina espanyolada és aixó?
Tarraco in motion
Victor zahino prtega, 01/03/2015 a les 23:44
+21
-1
Quería agradecerles el haberme dedicado unas líneas en su medio de comunicación y decirles que me alegro mucho les haya gustado el video.
Un saludo.
un altre vídeo ???
Anònim, 02/03/2015 a les 06:12
+9
-22
Tots aquets videos son iguals: 4 vistes efectistes i una musica com de batalla, per emocionar i fer creure que s'està veien una meravella mundial.
Soc de TGN, i es una ciutat avorrida, bruta, descurada, i molt provinciana. Té 4 cosetes que es mantenen de miracle, però en canvi, fa pena con l'estat de conservació de la part alta i la muralla. La Part Baixa fa pena de bruta i deixada que la tenen. Gairabé no té vida cultural, tret de 4 parides folkloriques i psedo-religioses que pels TTV sembla que sigui lo millor del món però que són una mostra més del seu atràs.
En fi, que millor que deixin de fer vídeos d'aquets, que només emocionen a la catetada habitual
Lleida
Xavier Montlleo, 02/03/2015 a les 07:32
+12
-0
Soc de Lleida i volia comentarli a aquest noi que es queixa de la seva ciutat , nomes volia dir.li que jo ja voldria que Lleida es sembles una cuarta part a Tarragona! Per.a mi es una ciutat magnifica "es una Barcelona es petit" te de tot, platges, sol tot l'any, historia , i no caldria dir massa cossa mes!
Si es queixa de Tarragona , que vingui a Lleida....flipara!!
un altre video ?? reposta
Victor Zahino, 02/03/2015 a les 08:05
+15
-2
Hola gracias por tus palabras , aunque no me sirve de mucho , alomejor el problema lo tienes tu ,no Tarragona respeta para que te respeten ,Tarragona no es aburrida ni fea como tu dices aprende a mirar a tu alrededor.
re: un altre video???
JJ, 02/03/2015 a les 08:30
+14
-1
En resposta al de la ciutat avorrida, bruta, descurada, etc.
Ves a viure a Reus, solucionat.

Al de la estatua dels despullats,(joan), aquesta estatua es al herois tarragonins que van lluitar al setge de l'excercit francès, res d'espanyolada, defensaven la seva ciutat.

El video impresionant.
Un video simplement... impresionant!!!
MC, 02/03/2015 a les 12:05
+16
-0
Les meves felicitacions Victor, per aquest video de Tarragona, realment és impresionant!! Has sapigut transmetre l'essència de la ciutat i donar-li un toc diferent de la resta de videos que actualment veiem. No facis cas a les opinions de persones, que per ignorància o atreviment no saben valorar la teva feina... i a més a més es permeten el luxe de menysprear una ciutat tan especial i amb tanta riquesa arqueològica com es Tarragona.
Felicitacions!!!
m'agrada
Maties Masalles, 02/03/2015 a les 13:36
+10
-1
Felicitats Víctor! Sóc afeccionat al vídeo i de tant en tant en penjo algun al youtube, sense cap altra pretenció que mostrar la meva obra amateur.
Pecisament per això reconec l'enorme feianada que comporta fer i editar un vídeo com el teu. Si, a més, hi ha bon gust i sensibilitat -com és el cas- no puc entendre les crítiques negatives. Gràcies per compartir. Per la meva part: chapeau!
Si estés al you tube li posaria un "m'agrada" inmediatament.
Comentaris negatius
depau II*II, 02/03/2015 a les 19:38
+6
-0
Als que no els ha agradat, poc saben de la feina que comporta, hores i hores per trobar el moment adequat .
El resultat ha valgut la pena.
Víctor, sempre trobarem gent negativa, així anem....
una mica bruta si
Anònim, 02/03/2015 a les 22:20
+3
-2
Una cosa es certa ... que la part baixa (no el Serrallo , que el cuiden ara bastant) està plena de merdes de gos i porqueria i puc donar fe que netegen una quarta part menys que uns carrers més amunt. Ara com a mínim sembla que netegen fins la Chatreuse ... que hi farem !! Carrers smith lleó misericordia, etc es la part més descuidada de Tarragona i això es un fet!! podria ser un bon barri a dos minuts de la Platja però cal fer alguna cosa amb això. No asurt al video per alguna cosa, doncs per que no s'hi ha fet res encara. Caldrà dir que te un patrimoni industrial molt maco ,es podrien fer moltes coses , centres culturals i veinals etc etc.
Guerra de la INDEPENDENCIA
Anònim, 02/03/2015 a les 23:15
+4
-1
Al Joan de la "españolada"

En 1811 la genta moría luchando en el Plá de la Seu de Tarragona por defender la independencia de su patria contra la invasión Francesa. Merecen más respeto que el que tú les otorgas con tu ignorancia.

Te recomiendo la lectura de los Episodios Nacionales de Don Benito Pérez Galdós, o vover a una escuela donde te enseñen debidamente la historia
Guerra de la INDEPENDENCIA
Anònim, 02/03/2015 a les 23:32
+1
-1
Al Joan de la "españolada"

En 1811 la genta moría luchando en el Plá de la Seu de Tarragona por defender la independencia de su patria contra la invasión Francesa. Merecen más respeto que el que tú les otorgas con tu ignorancia.

Te recomiendo la lectura de los Episodios Nacionales de Don Benito Pérez Galdós, o vover a una escuela donde te enseñen debidamente la historia
mediocre
Anònim, 03/03/2015 a les 09:58
+1
-2
Video mediocre, fet a contrallum sense entretenir-se en detalls preciosos, que n'hi ha, a la ciutat. S'han deixat tot el Serrallo i el port, que són temes molt interessants. I de la catedral i la muralla, res o ben poca cosa.
Nois, us heu d'afinar una mica més o la imatge de la ciutat queda molt pobra i confosa.
Us desitjo un bon treball i una bona millora.
Felicitaciones y un vídeo mas.
Celeste, 03/03/2015 a les 23:14
+7
-0
Mi enhorabuena a Victor por su trabajo. Se lo ha currado mucho y sobre todo ha tenido suerte porque han hecho muy buena publicidad del vídeo desde diferentes ámbitos. Yo también hice un vídeo hace varios meses con música de un tarraconense y con imágenes propias, pero por supuesto no con la calidad que el de Victor porque utilizo una
cámara no muy buena y soy una aficionada. Empleé mucho tiempo y sobre todo mucho cariño por dar a conocer la música de este pianista de Tarragona. Lo curioso es que mi vídeo lo ven los extranjeros y no los de Tarragona, de hecho nadie me lo ha promocionado aquí. Quería añadir que cuando las cosas se hacen de forma desinteresada y porque te gusta hacerlo, las críticas pueden ser constructivas para mejorarte evidentemente, pero sobran ya que estás haciendo algo por amor al arte. Es como quitar la ilusión gratuitamente a lo que hace feliz a alguien. Otra cosa es que representes como profesional a alguien o representes a la ciudad y le saques beneficio económico.
Mi vídeo se llama "Tarragona entre nubes " por si alguien quiere verlo en youtube. Es muy fácil de encontrar. Gracias
Buenas intenciones y mala gente
finnai, 05/03/2015 a les 12:17
+4
-0
Coincido con el comentario de Celeste, que no hace falta atacar gratuitamente algo que no hace daño a nadie y que se ha tomado la molestia de hacer Víctor con todas sus ganas y buena fe. Quizás estamos sobrecargados a diario de ver vídeos y montajes parecidos en la televisión, los móviles, etc..Respecto al comentario sobre los caídos de 1811 del ignorante Joan, tan solo decirle que se vaya a la mierda.