Triomfa un bar de Tarragona on se serveix l'esmorzar en llenceria

L'ús del cos per vendre un producte

| 06/03/2014 a les 13:30h
Arxivat a: Societat, vídeo, curiositat, gastronomia, empresa, Eric II
Aquesta notícia es va publicar originalment el 06/03/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.



A grans problemes, grans solucions. Amb l'arribada de la crisi, la Loli Carrillo, propietària del bar restaurant Eric II al polígon Riuclar, va veure com la seva clientela començava a reduir-se fins a gairebé desaparèixer. «Els clients deixaven de venir perquè no els pagaven les dietes, i les lletres i la resta de despeses s'havien de seguir pagant», recorda la Loli.

Va ser llavors, aviat farà un any, quan la propietària de l'Eric II va tenir la idea d'aprofitar que la major part de la seva clientela és del sexe masculí. «Tots sabem com agraden les cambreres boniques, així que vam pensar: les podríem posar una mica més sexis», explica.

No va ser fàcil trobar les cambreres adients per aquesta tasca tan poc habitual. «Per posar-se un picardies necessites noies que no passin vergonya, que sàpiguen servir taules i que siguin simpàtiques», comenta la Loli, que després de moltes entrevistes i proves va trobar un grup de noies que s'avenen d'allò més.

«El primer dia estava molt nerviosa perquè m'havia de vestir així, i a més a més mai no havia fet de cambrera», recorda la Daniela Villa, «però al final em vaig concentrar més en el que havia de fer com a cambrera que no pas en com anava vestida. De seguida em vaig oblidar de la llenceria i més amb les companyes que m'ajudaven i el bon tracte dels clients, que no són gens morbosos».

La Loli admet que el negoci ha millorat molt. Tot i el nou servei, el preu del menjar i les begudes no ha variat i davant d'aquest servei tan eficient cada cop vénen més clients i molts repeteixen. «És un plaer venir, la veritat. Bon servei, bones cambreres i bé de preu», comenta el Francisco García, que admet que van anar a l'Eric II perquè van sentir que es duien a terme aquests esmorzars picants i que, des de llavors, «hem repetit». La Loli admet que aviat haurà de contractar més cambreres —ja en té quatre— i que està pensant a dur a terme espectacles d'entreteniment els dissabtes al matí, moment en què el bar es desborda.

Article relacionat: L'ús del cos per vendre un producte.

Les cambreres i la propietària de l'Eric II de Tarragona. Foto: Oriol Montesó.

També us pot interessar

 

COMENTARIS

xxx
Anònim, 06/03/2014 a les 13:51
Interessant
+93
-41
mira que llesta la LOLI ella no va seminua! Clar ella no vol ser un objecte sexual! que ...
caram
Anònim, 06/03/2014 a les 14:12
Interessant
+89
-13
ostres curiosament la jefa loli es un tanke descomunal.
penós
Anònim, 06/03/2014 a les 14:19
+39
-25
el que s'ha de fer per guanyar quatre duros i els dissabtes espectacles???? que li mirin la llicència de activitatsa veure si pot fer espectacles en calces.
Si el propietari del bar fos un tio...
Un tio, 06/03/2014 a les 14:20
Interessant
+101
-16
...ja seria a la presó!

Masclisme? Au, va!
vergonya
Anònim, 06/03/2014 a les 14:22
+57
-70
Es vergonyos jugar aixi amb les persones fins on hem arribat per mentindre un negoci les dones no som juguets sexual ensenyat carn ke opinen les seves parelles lis agrada? Ke les seves parelles serveixin aixi els esmorsas? A mi sincerament no magrada
ESTOY A LA ESPERA
JOSEPP, 06/03/2014 a les 14:23
+47
-152
Estoy a la espera de estos "idependentistas" "liberales" que por un cartel liaron la de Sant Quintin, por enseñar un pecho, espero haber como actuan ante esto tan "SEXISTA2 y tan "ANIMAL".
denigrant
Anònim, 06/03/2014 a les 14:39
+65
-78
Em sembla un acte totalment denigrant cap a la dona. Fins a quin punt estem disposats a anteposar els diners a la nostra integritat? Si la gent penses com jo estic segura q el bar estaría tancat. Crec q hi han es recursos per abastir la crisis abans de tractar la dona com objecte sexual. Una llastima de debo....
Perfecte
Anònim, 06/03/2014 a les 14:53
Molt interessant
+154
-42
Doncs a mi em sembla perfecte. No crec que sigui més denigrant que anar disfressat de mascota per vendre burger king i no diem res. Si elles estàn d'acord, lo reaccionari és criticar la seva feina.
No es masclisme
Anònim, 06/03/2014 a les 15:17
Interessant
+91
-27
Suposo que les cambreres treballen poerque no volen, no oblitgades.
Ja prou de veure masclisme a tot arreu. O sera qie no hi ha anuncis amb tios semi despullats a la tele anunciant colonies femenines?
Vinga va.
El cos ven, tant el femeni com el masculi i punt.
denigrant
Anònim, 06/03/2014 a les 15:17
+54
-75
Realment del tot fastigos, i que la seva propietaria sigui una dona amb tants pocs escrùpols cap al seu mateix gènere, no ajuda gaire. Molt lamentable.
No es masclisme
Anònim, 06/03/2014 a les 15:23
+40
-20
Suposo que les cambreres treballen poerque no volen, no oblitgades.
Ja prou de veure masclisme a tot arreu. O sera qie no hi ha anuncis amb tios semi despullats a la tele anunciant colonies femenines?
Vinga va.
El cos ven, tant el femeni com el masculi i punt.
no em sembla bé
Anònim, 06/03/2014 a les 15:27
+34
-58
que fort! Vergonyós!!!!
Aixo' no és un bar, i per tant no respecte els horaris, ni paga els impostos pel servei que fa.
Anònim, 06/03/2014 a les 15:28
+27
-38
Senyor "perfecte", la questio es hi ha lleis, normatives i impostos diferents per cada tipus de "empresa"...

Un bar és un bar i ha de respectar les normatives com tothom. El que es fa en aquest "Bar" el transforma en un altre tipus de "Bar" i els horaris ja no serien els mateixos, ni els impostos tampoc, ni les obligacions i drets tampoc, etc...

Si passa un control, o simplement un vei es queixa i possa una denuncia, li caura una grossa...

Ningu pot dir que no pot fer-ho, pero si poden dir-li que no pot fer-ho a les hores que ho fa ara, ni en les condicions "empresarials" que ho fa ara (declarant la seva empresa com un "bar").
I el formatge?
Anònim, 06/03/2014 a les 15:32
Interessant
+70
-14
Serà de tetilla no?
"No me parece mal"
Rubén, 06/03/2014 a les 15:33
Interessant
+70
-17
Al leer el titular me parecía una noticia lamentable. Pero viendo el vídeo, no parece para nada que las chicas lo estén pasando mal con esta "iniciativa". Es decir, nadie las obliga. Sabían desde un principio de que se trataba "el empleo", como irían "uniformadas" y aceptaron. Así que adelante.
Per a ESTOY A LA ESPERA
Anònim, 06/03/2014 a les 15:39
+30
-47
Doncs mira per on, si mirem els comentaris, de tots els comentaris en català, excepte 1, es queixen d'això. Si mirem el video, veiem que els que han parlat, tant de treballadors com de clients, cap parla català, per tant, dedueixo que (encara que és un tema personal, tampoc es pot generalitzar 100%) podem notar certa tendència entre una societat i una altra, resultant que precisament aquella societat que renega del català, es aquella que vota partits amb gent nua en els seus cartells dels programes electorals.
xxx
Anònim, 06/03/2014 a les 15:43
+15
-24
mira que llesta la LOLI ella no va seminua! Clar ella no vol ser un objecte sexual! que ...
Ja m'agradaria treballar en epoca de crisis
Anònim, 06/03/2014 a les 15:49
+49
-15
No os sembla bé que tothom tingui llibertat per a poder treballar com vulguin? Si han acceptat el treball lliurement, el local dona beneficis i tal nose perque hi ha gent que busca tres peus al gat...

Si a la llibertat, no a la hipocresia, envejosos.
Denigrant
Anònim, 06/03/2014 a les 16:02
+19
-27
La culpa, en realitat, no és tota de la propietària. Les noies que accepten realitzar aquesta feina en unes condicions (al meu parer) vergonyoses, són les que s'exposen. És molt trist, perquè no se sap quines circumstàncies les han portat fins aquí, però és la seva decisió. Sóc home i em sembla una pena que per a què un negoci d'aquest tipus funcioni s'hagi d'arribar a tal punt. Així segur que mai aconseguirem igualtat entre els dos sexes...
i desprès l'espectacle i despres?
Jesus, 06/03/2014 a les 16:03
+6
-12
Tot val per tirar endavant?
Los tios som així de simples, k farem? Això està molt explotat a altres païssos, i a les pelis de l'Oest, si treuen profit i no pasa d'aqui crec que son major d'edat i se tindria que veure si han de canviar la llicencia si posent espectacles, pagant tot s'arregla.
Un local amb cambrers tiraria igual???
Crec sincerament que no, o si?
Vergonzoso
Anònim, 06/03/2014 a les 16:04
+30
-41
indignante, vergonzoso y sexista.... Las mujeres llevan años para conseguir una igualdad y para no ser el sexo "débil" y va esta y se lo carga de un plumazo... En fin... No es cuestión de crisis, ni de no poder pagar una letra... Ay mil formas de conseguir que los clientes vengan, incentivarlos de otra manera... Y no hace falta recurrir al exhibicionismo de la carnaza para que los babosetes pasen y vean el ganado... La carne siempre sera el dinero fácil, desgraciadamente.
i desprès l'espectacle i despres?
Jesus, 06/03/2014 a les 16:10
+6
-11
Tot val per tirar endavant?
Los tios som així de simples, k farem? Això està molt explotat a altres païssos, i a les pelis de l'Oest, si treuen profit i no pasa d'aqui crec que son major d'edat i se tindria que veure si han de canviar la llicencia si posent espectacles, pagant tot s'arregla.
Un local amb cambrers tiraria igual???
Crec sincerament que no, o si?
Denigrant?
Anònim, 06/03/2014 a les 16:15
+23
-18
El que és denigrant és que vesteixin els gossos com si fossin persones. La dictadura moral de l'esquerra ha fet molt de mal. Per sort ja s'acaba. Viva la Loli i Visca Catalunya
no encuentro títol para esto
Anònim, 06/03/2014 a les 16:21
+21
-14
la verdad no me parece ni mal ni bien..pero mira que perros algunos hombres ! solo para ver un par de tetas ...es denigrant para los hombres que se rebajan hasta caerse del todo ..viva la ignorancia humana!! gracias
Periodisme??
Òscar Griera, 06/03/2014 a les 16:29
+13
-33
Tan abominable és que el cos de la dona es faci servir com un reclam, com que vosaltres, els de NotíciesTarragona.cat, no en feu una difusió crítica d'un acte tan trist.

I a sobre estant a les portes del dia internacional de la dona treballadora: un d'aquells dies que s'haurien d'eliminar del calendari, com molts d'altres.

El que feu es denunciable i punible.
Per a: Denigrant?
Anònim, 06/03/2014 a les 16:38
+9
-7
Sí. Ho és! De la mateixa manera que ho és el fet de vestir als gossos com si fossin persones. Per sort, estàs equivocat, la dreta és el qui ha perdut força. De totes maneres, crec que aquest tema no s'hauria de relacionar amb la política.
Denigrant
Kasu, 06/03/2014 a les 17:02
+15
-15
És denigrant la idea de la propietària, però encara ho és més (i pocs dels que comenteu se'n queixeu) que el bar estigui ple.
el segon comentari de caram
Anònim, 06/03/2014 a les 17:11
+23
-5
A vere soc dona y veig la idea molt be si es el seu uniforme de treball i elles o accepten per mi genial... estem amb una societat que tot ens escandaliza i per portar roba de llenceria per mi es lo de mengs ja que ens estar roban a la nostra cara i molta gent al mont passa gana asixo si me escanlalitzaria... i aixo de que la loli es un tanke descomunal aixo si que me sembla denigrant insultar aixi amb algu que l'unic que a fet es intentar que el seu negoci vagi millor sort que tenen de estar treballant i que puguin pagar les seves despeses totes les camareres... ademes si no hagues tingut auesta iniciativa potser la loli no podria contracactar a ningu...!!!
que maja la Loli!
Sandra Rey, 06/03/2014 a les 17:13
+20
-21
possar noies seminues en un bar del poligon on el 90% son homes i empreses amb feines per homes...ells estan mooooooolt contents, les seves dones i les seves novies sembla que no tant. Ara de cop i volta tots ja no volen l'esmorzar de casa...ara ja sabem perque!
Loli de tot cor, desitjo que et vaig be el negoci. Espero que amb akest diners et puguis pagar una liposucció, un augment de pit i una cara nova per treballar tu amb akest " uniforme" i no tindre que llogar noies desesperades x tindre una feina. Pero de sexy res... aixo es un uniforme de puton! al clubs de alterne porten el mateix i es dediquen a altres coses. Espero que tinguis un bon paio de seguretat xq si algun client es descontrola amb els escotes i les transparencies... estic segura que mes dun li fara alguna proposta...voste que fara? trucara als mossos? policia tinc cambreres en picardies i lan fotut ma! venga va! aixo acabara malament temps al temps testosterona+noies boniques+escotes+pits en laire+picardies+alcohol= se va a ver un follon
mas follar y menos joder bocazas
Anònim, 06/03/2014 a les 17:19
+44
-22
follar mas y dejar de joder. ellas estan alli porque quieren nadie las ha obligado y los clientes van porque quieren nadie les obliga! siempre hay que meterse con las cosas nuevas. callaros ya la puta boca un rato y dejar a la gente que se gane la vida!!!!!
Horripilant
Anònim, 06/03/2014 a les 17:35
+16
-23
Aveure el más follar, més val que vagis a cardar tu i deixis de comentar aqui si et sembla que estem fotent a la gent, vinga cap a casa xato
Cinisme
Anònim, 06/03/2014 a les 17:36
+37
-12
Collons! Quanta hipocresia i cinisme. Tost aquests tan preocupats per la integritat de les dones, s'han aturat mai a veure passar les riuades de noies (des de 13 anys fins més enllà de la trentena) que van a les discoteques? Han vist com van vestides? I han entrat per veure les cambreres? Saben l'edat? Han vist com es vesteixen? La pregunta és: totes aquestes noies són putons berbeneros? En el benentès que possiblement hi hagi les nostres filles també. Oi que no? Oi què no passa res per anar en minifaldilla i portar un generós escot quan vas a la disco o serveixes unes copes? Per Déu! Que estem al Segle XXI
locos
gonzalo, 06/03/2014 a les 17:40
+17
-10
Haber estamos en España o sudamerica?? en la playa todas se ponen en tetas, muchos y muchas desnudas..aca veo chicas con ropa..cuantas chicas van a ver a tios haciendo streptease como por ejemplo ahora qe se viene el dia de la mujer trabajadora y pagan 30 euros por tios inflados qe no saben bailar...muchas de las que han comentado han ido...asi que dejemonos de poner ridiculeces y pensemos antes las cosas..que si el bar fuera de tios nadie diria nada...yo he ido a este bar y no hay ningun cartel qe diga solo hombres..asi que antes de criticar podeis ir y fijarse de qe se trata..y soy antimachista..y defiendo a la mujer pero en este caso estan superequivocadas..menos envidia y mas optimismo por la gente que quiere trabajar..a loli y las chicas suerte y brillante la idea..besos
molt bé
Anònim, 06/03/2014 a les 17:44
+22
-8
un bon exemple d'inquietud empresarial. sort i espero que la caixa registradora estigui ben plena!
a qui no li agradi que no miri
Hipocrites
Anònim, 06/03/2014 a les 17:47
+21
-5
No sigueu tant hipocrites, ningu les obliga, si elles accepten es perqe es senten a guat fent-ho, ja son ben grandetes per decidir com volen treballar. Molts dels que critiquen (homes) en cabat son els primers de pelarse-la d' amagatotis, com molts cures.. Patètic. I per sopost moltes dones critiquen perque elles no tindran mai un cos així objecte de desitg per la majoria de dones i per això els fa ràbia i ja ataquen amb comentaris despectius. Una mica més de mentalitat oberta que estem a europa no a l' arabia saudita.
El pitjor no és la iniciativa..
Anònim, 06/03/2014 a les 17:57
+17
-10
El pitjor no és la iniciativa de, el pitjor es que la clientela no valora el lloc pel menjar o per el servei, si no pq pot veure cuixes i dones amb roba interior.
Tan és si el menja és bo, o el servei es de qualitat, això no és el que aqui es valora. Els clients anirien igual encara que el menjar fos infumable, si no...pq havien deixat de anar i ara tornen? la clientela be va marxar per algun motiu no??
Vergüenza de qué?
Anònim, 06/03/2014 a les 18:13
+28
-12
A mi me da mas vergüenza ver mujeres con un burka, incluso con un pañuelo en la cabeza, esto lo veo perfecto, lo hacen sin que nadie las obligue y al bar entra quien quiere, no veo el problema.
Misèries
Anònim, 06/03/2014 a les 18:13
+21
-13
Cada dia veurem més desgràcies com aquesta.La classe treballadora hem deixat de ser-ho per passar directament a l'esclavitud. M'agradaria saber que pensarien els clients si la que anés en llenceria fós la xicota o la germana.
Una porcada
Anònim, 06/03/2014 a les 18:19
+14
-17
Això és una porcada. Antihigiènic. Imagineu-vos un pèl púbic al cafè amb llet.
Pues hoy en día con lo liberares que son las mujeres , SEGURO QUE FUNCIONA CON HOMBRES
Anònim, 06/03/2014 a les 18:25
+17
-6
No tengo la menor duda que si hoy en día lo ponen de tíos guapos y vestidos de baqueros fresquitos, se llena igual de mujeres que de hombres.

Ademas, la ropa que llevan solo enseñan escote y un poquito las piernas. Hoy por la calle se ve mucho mas, y en la playa no hablemos ¡¡¡¡ Venga que estamos en el Siglo XXI No hace falta tirarse de los pelos por algo así.

Un saludo
Em quedo amb la rossa
Em quedo amb la rossa, 06/03/2014 a les 19:03
+25
-16
La rossa està per posar-li un pis! ;)

I la morena .. carai quina davantera! Ni la del barça XD

Així m'agrada, nenes maques que alegrin els matins dels dies més grisos de la setmana.
Si en aquest bar no hi ha ningú, només surten les dones i un home.
Anònim, 06/03/2014 a les 19:06
+5
-9
Doncs això perilla que acabi en un cluc de prostitutes.
Molt be !!!! Qui vulgui que hi vagui
Woodsdrive, 06/03/2014 a les 19:23
+13
-5
Menys comentaris de perdedors i més llibertat. A mi no m'agrada el Carnaval i no dic res. Bocamolls !!!
M'ENRIC de la gent que diu que NO!
Anònim, 06/03/2014 a les 19:42
+21
-8
1. Les noies estes treballen perque elles volen, ningu les ha obligat.
2. Ningu us obliga a anar amb aquest bar.
3. No sabeu el tracte que tenen amb ls clients aixi que boquetes tancades.
4. Si volguesin tambe podrien anar homes a treballar.
5. Preocupeuvos mes sobre els problemes que teniu volsatres, ells tenien el problema de que la clientela marxava i han trobat la solucio.
Igualtat
Senglar, 06/03/2014 a les 19:42
+19
-7
Si la Loli hagués decidit obrir un bar on uns nois musculosos amb calçotets servissin cafè segurament la noticia seria divertida, però si és al revés ja és una qüestió de sexisme. Sempre el mateix rollo. Ja cansa el tema carai!!!
Paezme coyonuo
Anònim, 06/03/2014 a les 19:44
+32
-4
Ta como dios oh!
Paezme muy afayaizu el garitu y les mozes muy resales.
Si tan ehí, ye porque ios apetez a elles, nun van obligaes.
Cuesta munchu ganar perres y esta mozina tuvo muy guena idea.
Viva ella, redios!
Y a los que critacais....dejai de tocar los coyones y mirar pa lo vuestro, que seguru teneis munchu que callar.
Em pareix molt be!
Puede que sea un cabron pero no soy un puto cabron, 06/03/2014 a les 20:04
+10
-4
La teta enroscada version poligonera!! ME parece cojonudo, ya esta bien de moralinas casposas!!
Comentari
Anònim, 06/03/2014 a les 20:19
+17
-14
M'agradaria fer un comentari a tots aquells que diuen que això que ha fet la Loli NO es masclisme.

A aquells que siguin homes, m'agradaria que s'imaginessin la seva primera feina de cambrers, amb vint anys, en calçotets servint a senyores treballadores del sector del transport, la majoria amb marit i fills. Tot sabent que elles hi van per veure'ls en calçotets. Imaginin que viuen en un món on el cos de l'home jove i prim, infantilitzat i tendre, es el model de tots els mitjans, la gran majoria controlats per dones amb diners que fumen puros juntes mentre es diverteixen amb joves professionals del sexe a les seves cases milionàries. Imaginin que la industria de la pornografia la dominéssin les dones i els homes hi apareguessin, gairebé sempre, complaent al sexe femení. Imaginin que pel simple fet de ser homes, se'ls requerís estar constantment demostrant que són iguals o millors que qualsevol dona del seu entorn de treball, perque saben que si es relaxen, poden ser fàcilment substituits. Imaginin que la història del món fos al revès, que fós l'home el sotmès a la voluntat de la dona. Que fós la dona la que durant dècades haguès fet rodar un mon on els homes, per tradició, s'han quedat a casa cuidant dels seus fills. En aquest cas, veient com en ple segle XXI aquestes coses passen, no els hi agradaria que això cambiés? No els hi agradaria que per un cop els prenguéssin seriosament, i el cos dels homes deixès de vendre's unicament com un instrument sexual? No demanarien una mica més de respecte, no intentarien que el món sencer comprengués que aquesta no es la manera de comportar-se d'acord amb una moral justa?

A aquelles que siguin dones, dir que totes les dones del món estem subjectes a la mateixa cultura que l'home. El problema de la cultura d'homes i dones es que està tan normalitzada, que hi ha coses que cal mirar-les amb lupa per veure-hi la injustícia. Aquestes cambreres no tenen altre remei que viure en la cultura de tots, i la gran majoria no sap veure les taques que hi ha darrera d'aquesta cultura. Igual que no ho veuen els homes. I no es culpa de ningú, ni d'uns ni d'altres. S'hi adapten, accepten, igual que l'home ha acceptat durant molts anys (i parlo de tradició) la responsabilitat d'alimentar a la seva familia, que es igualment injusta que la responsabilitat de la dona de fer feliç al seu marit.

Ara que les coses començen a ser mes justes en questió de gènere (i encara queda un llarg camí) hem de recrdar que Sí, per sort o per desgràcia EL SEXE SEMPRE VEN. Però malauradament es diferent quan es tracta del sexe femení, perque no gaudeix de la mateixa protecció que el sexe masculí. S'ha de protegir la integritat de tots, i nomès seria just utilitzar el sexe com a eina publicitària en un món on ambós sexes gaudíssin d'igualtat moral, econòmica i política. I ara mateix, no és així.
Denigrant
Anònim, 06/03/2014 a les 20:29
+7
-10
Denigrant i la Loli tota una Madame.
en Zara es pitjor!
Anònim, 06/03/2014 a les 20:32
+15
-3
La gent possa el crit en el cel per aixo pero que pasa en les botigues de roba o pubs i discoteques que nomes contrates gent guapa aun no sent bons treballadors? Societat de hipocrites!!!
Mujeres, carnaza?
Anònim, 06/03/2014 a les 20:56
+12
-13
Es triste ver que la mayoria de gente está a favor de este tipo de iniciativa.... El problema no es que las chicas acepten o no... el problema es que a lo mejor no tienen otro recurso para poder vivir.... y en cierta manera si tengo que elegir entre paro o trabajar así yo tb lo haria.... con todo esto no digo que esté de acuerdo pq par anada lo estoy. Lo que quiero decir es que "empresarias" como está tal Loli no tendria que aprovecharse de la situación de crisis para infravalorar a las mujeres... mi pregunta es: pq antes no iba la gente y ahora si? Las mujeres solo somos carne? no puedo hacer el mismo servicio vestida normal? El cafe sabe mejor si ven dos tetas que se lo llevan a la mesa no? Porfavor..... me dan pena toda aquella gente que acepta que las mujeres solo sirven para exhibirse.... y respecto a lo que algunos dicen que en las discotecas van vestidas similares yo puedo decir que he sido durante muchos años camarera de discotecas y NUNCA he ido así ni mucho menos me han obligado... y otra notable diferencia es la cuestion de horarios... Llevariais a vuestros hijos a ese bar un sabado por la mañana? Creo que no es el mejor ejemplo para hacerles entender que la mujer tiene k ser valorada.... ya desde pequeños se les tiene que inculcar estos valores humanos así evitariamos muchos problemas de violencia de género.... De verdad, muy triste....
Olé
Anònim, 06/03/2014 a les 21:03
+16
-11
Lo que és vergunyos és lo hipocrites que sou, i el fet que us dediqueu a insultar gent que no coneixeu i que l'únic que fan és treballar. Aquesta dona esta refoltant el seu negoci en un moment dificil, lo que és admirable i a més fomenta el treball. En quant a les noïes no sé quin és el problema, que té de dolent ensenyar el seu cos... i més amb un cos espactacular. Jo soc dona i crec que el tema del sexisme està sobrevalorat i que en gran part esteu exagerant a més de una miqueta de enveja. Olé Olé que tothom vaig a esmorzar al Eric II, jo penso animar al meu marit que ho fassi!
Solució plausible sí però ...
reusenca, 06/03/2014 a les 21:16
+6
-8
Com ha solució econòmica és perfecta, ara que la jefa també vagi lleugera de roba, que és la que té que donar exemple.

Noies, si tingues un fill que alimentar possiblement ho faria, pero si no és el cas, la dignitat no té preu.

QUINES PAJES MENTALS ESTEU OFERINT ALS CLIENTS, Almenys reclameu bones propines.

És el que té la crisis, mercat negre i prostitució.

Després no vulgueu que us tractin com a senyoretes, que això passa factura i tot queda registrat per tota la vida.
vergonyos
una dona, 06/03/2014 a les 21:30
+3
-6
Em sembla vergonyos que per tenir mes cientela les cambreres es posin en panys menors. La meitat son extranjeres i suposo que ja deuen estar acostumades anar aixi... pero aixo que es un bar de esmorzars o un bar d'altern? Imagina't q va una familia a esmorzar amb els petits i les cambreres mig despullades!! No m'asemvla gens be aquesta idea. Que 3s posi la propietaria aixi, no? Ara q pasa que per tenir un treball ja tinguem que anar aixi vestides? O com va aixo? P3nso que es poden fer moltes mes ofertes al tema esmorzar que posar-te aixi vestida. Que sera el proxim, un cuarto oscura per si algun client li entra un calenton? Q fort.
Perfecte!
Anònim, 06/03/2014 a les 21:34
+7
-5
Em sembla perfecte. Si a més de l'esmorzar, t'ofereixen un bon tracte i t'alegren una mica la vista, doncs millor.
És una hipocresia dir que és denigrant per elles. Hi ha feines on seleccionen als treballadors per la seva intel·ligència, les seves habilitats, etc. doncs no passa res perquè en algunes el que es valori sigui el físic.
Parem compte.
Anònim, 06/03/2014 a les 21:44
+11
-2
Això em recorda a l'Anglaterra victoriana. Londres ple de tuguris on les dones cambreres anaven gairebé nuetes per tal d'atreure la clientela. No eren prostitutes, només cambreres. A la nit plegaven i tornaven a casa per cuidar dels seus fills i marits. Si podien, perquè qualsevol una mica llegit sap quin solia ser el seu destí.

Bé, no cal fer cap revisió històrica per comprendre que aquesta classe de situacions poden desencadenar en violència, amenaça i/o abús.
No mirem les coses només amb les nostres conviccions (com si ens prenguem tots la vida massa seriosament o siguem uns hipòcrites. Hi ha persones al món que s'aprofiten d'aquestes situacions. Tots ho sabem, no banalitzem ni li trèiem importància). Sabem que la dona s'ha cosificat al llarg de la història (l'Anglaterra victoriana contínua sent un bon exemple, si volem). La necessitat (en aquest cas econòmica) ens fa fer coses que potser d'altra manera no faríem. Hem de tenir cura de no situar a les persones en una posició d'indefensió.

No és tracta de cinisme. Els professionals que estem lluitant dia a dia contra la violència masclista i/o domèstica, sabem que aquesta classe de situacions són perilloses. També sabem que la conscienciació sobre el fenomen és important (i també ho és evitar aquesta classe de posicions). La lluita pels drets de la dona és quelcom encara massa actual, també.
Un consell professional: la Loli hauria de parar molt de compte.
Espero que el negoci li vagi bé i que tots/es rieu i disfruteu molt molt quan aneu a prendre un cafè allí. La Loli estarà molt contenta, això segur.
Retrógado
Yomisma, 06/03/2014 a les 21:52
+8
-11
Es horrible, no sólo porque la idea pricipal venga de una mujer, sino porque estas chicas, en un bar de ambiente, estarían ganando el doble, pero se tienen que rebajar a la idea estúpida y machista de la gorda de su jefa para no perder el puesto de trabajo. Sólo espero que todo aquel baboso que asista a este tugurio se pare en algún momento a pensar si "esto" es el "mercado laboral" que le desearía a su hija, madre o hermana, limitadas a mostrar cacho de carne en un polígono de carretera, y encima sin plus.
Amosnomejodas.
ningu les esta obligant
jo mateix, 06/03/2014 a les 22:00
+8
-4
Tracte denigrant??ni molt menos,ningu els hi esta posant una pistola al cap per ferlo,necessiten traballar i la oferta es la que es...a moltes discoteques les cambreres els hi fan anar mes lleugeres de roba i ningu diu res..au va!!
Loli la diosa
Anònim, 06/03/2014 a les 22:12
+4
-6
Mira hay gente que mejor que cierre la puta boca porque no tiene ni idea de nada y meteros en vuestra vida si es que teneis. Amargados!!
No os desviéis de lo que en realidad se habla aquí, porque aquí la política no tiene sitio.
Por cierto, en este restaurante trabaja el sexo masculino así que a cerrar las bocazas esas de mierda que me llevais.
Gràcies
Gràcies per la banalització. , 06/03/2014 a les 22:14
+7
-9
Vist que la gent és tan oberta de ment i tal... Només faré un comentari.

Gràcies, en nom de totes aquelles persones que, professionalment, ens dediquem a lluitar per la igualtat de les dones i en contra de la violència masclista. Gràcies per banalitzar el tema. Gràcies per treure-li importància. No només ho permeteu, sinó que hi esteu d'acord i fins i tot hi disfruteu.
Avui és un dia trist, però, perquè demà m'hauré d'aixecar com cada dia i lluitar per una cosa que, gràcies a vosaltres, cada dia és més difícil de vèncer.

Gràcies per normalitzar la cosificació de les persones (siguin homes o dones) i per estar d'acord en situacions que poden afavorir a la violència i a l'abús.

Gràcies.
Una porcada
Josep Mª 61casi 62, 06/03/2014 a les 22:16
+6
-4
Segur qu'els pels del pubis els as tingut alguna vegada

a la boca i no as dit res..

Vinga vaaaaaa...


No n'hi ha per tant!
Anònim, 06/03/2014 a les 22:23
+8
-4
Hoal. Si jo poso un bar o restaurant...poso la tele amb les noticies tot el dia, amb fam, guerres, assesinats, etc.... Tothom ni parla! Posi unes ties ensenyant mitja teta i ostieeeeeeee!!! Va home! Hipocrites!
Perdò les faltes!
Feminazis torneu a les coves
shur, 06/03/2014 a les 22:31
+12
-8
Anda va, Feminazis torneu a les vostres coves...aquesta idea no es nova a molts altres països molt mes civilitzats que el nostra hi ha molts bars d'aquest tipus.

Si no us agrada no hi aneu, pero segur que els vostres marits, pares, fills...estaran encantats d'anar-hi. S'ha de disfruta dels plaers de la vida i si vosaltres no us depileu o no us agradeu al mirall no es el nostre problema.

Si es que al final no es podra fer res...son les seves costums i s'han de respectar!
Som lliures
Anònim, 06/03/2014 a les 22:47
+7
-5
Ei, que ningú no hi està obligat a anar-hi! No t'agrada?? Doncs no hi vagis! Es sembla denigrant?? Doncs ni hi vagis a treballar! Es tan simple com això, ningú no hi està obligat a entrar, ni com a client ni com a treballador. Salut!
Humiliació
Anònim, 06/03/2014 a les 22:50
+7
-3
Si bueno i també hi ha dones que porten el burca per voluntat pròpia i no per això deix de ser una humiliació cap a la dona.
igualdad cuando os da la gana!!
Anònim, 06/03/2014 a les 23:00
+8
-6
si en vez de camareras fueran camareros en boxers porque el sitio es frecuentado por mujeres no diríais ni mu!!! al revés aun aplaudiríais, vais de igualitarias y la mayoría sois unas hipócritas de mucho cuidado. Esta semana en muro de alcoy se celebra una carrera como muchas otras en otros municipios, lo raro del evento? los hombres tienen prohibido participar, si fuera al reves habrían manifestaciones y se liaria la de dios, pero bueno se discrimina a los hombres y eso esta bien visto, pues con esto del bar igual. Para mi ni sois feministas ni igualitarias sois FEMINAZIS!!!
menys feminazis i mes cambreres boniques!
Anònim, 06/03/2014 a les 23:38
+7
-8
He llegit una pila de comentaris fets per aquesta sub-epecie nomenada "feminazi", aquestes dones amargades i lletges d'anima i de cos, que a mes volen amargar els demes.... Feminazis del mon, desapareixeu d'una vegada per totes!
Denigrant?? Au va!
Anònim, 06/03/2014 a les 23:44
+9
-5
Si vestir-se lleugeres de roba ho considereu denigrant, què passa quan van a la platja?
Tant denigrant es vestir aixi com un home que per treballar hagi de vestir amb americana i corbata a l'estiu "perque aixi està més guapo". Es el que hi ha. Si no t'agrada, canvies de treball...
El que si que es denigrant es algún comentari despectiu que s'ha fet aquí sobre el físic de la propietària del local.
Molta hipocresía!
Quin nivel Maribel
Anònim, 06/03/2014 a les 23:48
+1
-2
Sin comentarios.

Sense comentaris.
hipocresía o hablar por hablar
Anònim, 07/03/2014 a les 00:09
+8
-5
me pregunto porque las mujeres son tan hipócritas sabiendo que si tienen un buen cuerpo también lo mostrarían así sea con ropa ajustada o translúcidas o también como estas chicas mostrando escote y piernas.
y las que no tienen tan buen cuerpo les gustaría poder tenerlo para poder mostrarlo.
ahora contéstadme es hipocresía envidia pues que la gente se aburre tanto que no tiene otra cosa más que hacer qué criticar a la gente qué trata de salir adelante
Inspeccio de sanitat
gabriel, 07/03/2014 a les 00:11
+5
-5
no estaria malament una inspeccio de sanitat, no porten la indumentaria que cal portar a un establiment d´alimentacio , de cara el public.
Quina por...
Anònim, 07/03/2014 a les 00:15
+6
-5
l'ambient caspós que hi podrem trobar...
.
Anònim, 07/03/2014 a les 00:18
+7
-0
Coyote bar era una peli prou bona.
en fi...
Anònim, 07/03/2014 a les 00:20
+7
-4
O sigui, aixo es masclista, això si, els cambrers en calçotets boxer de 2 talles menys que serveixen a totes les discoteques i pub's, o el dependents de botiga de roba amb samarretes de tiran minuscules, o amb rexeta mostran cosos musculats al estilo "hombres mujeres y viceversa" no pasa res...
Que pim que pam
Anònim, 07/03/2014 a les 00:33
+6
-3
todos a petarla al poligono con la Loli y sus churris que pim que pam !!!
una simple observacion
El catalan, 07/03/2014 a les 01:09
+6
-3
jo en primer lloc voldria felicitar aquesta noia per ser una dona emprenedora amb capacitat perquè en aquests temps
que correm atrevir aventurar-se en una idea com aquesta que es crea o no és molt original . Després d'haver llegit tots
els comentaris anteriors al meu, he de dir que alguns d'ells crec que no han vist el mateix video que jo que és el que està al
principi d' aquesta pàgina , ja que en cap moment s'utilitza a la dona com a joguina sexual com he llegit , perquè que jo vegi en el vídeo només
veig dones en minifaldilla amb escot . A qui no li agrada veure una dona amb un bon escot sigui on sigui , si és el
més humà i bonic que es pugui veure , una dona hermosa.Si ens posem d'aquesta manera, què no opinen igual o pitjor quan una dona entra a un bar en bikini
a comprar un simple gelat ? És que així no es provoca quan l'establiment que sigui també aquesta regentat per homes ? Aquestes noies com bé diu la
propietària han passat per una entrevista de treball exposant el que l'empresària vol, en cap moment que jo apreciï l'empresària
els aquesta obligant a res , tan sols com a emprenedora d'una idea busca el possible treballador en aquest cas femení ,
al qual estigui d'acord amb el que requereix aquesta i llest , ningú res més que elles accepten el treball . Aqui no té res a veure
que si parelles de les noies ni res , que alhora a això ni li va ni li ve a la propietària de l'establiment .
L'únic que es que pel que vist hi ha molta hipocresia o hipòcrites en algunes de les persones que han opinat . A qui parla de normatives i d'impostos ¿ que passa
que treballa a l'ajuntament i li surt l'afany recaptatori o que ? no vaig insinuar i truqui les coses pel seu nom . Que insinua , que és un
club cites o que ? crec que està totalment confós perquè aquest no és el cas i que jo sàpiga en aquest país tenim la llibertat
de poder-se vestir com es vulgui encara que en aquest cas sigui per treballar , perquè en cap moment en els clients que
han opinat han dit que se'ls ofereixin per a aquesta fi , sinó que el menjar és explendia , l'atenció magnifica ia sobre ho
que és millor de tot a un preu molt adsequible . És que si un home servís en banyador tipus calçotets curts i samarreta de tirants estaríem
parlant del mateix ?
Dir-li al que escriu com a anònim replicant a una altra persona que ha donat el seu opinió al respecte, crec que s'ha equivocat de post i que no té
lloc en aquest per implicar temes polítics o de llengua per parlar perquè cada un tenim la llibertat d'expressió per expressar-
com li de la gana i no toca ara que si es renega o no del català , opini o no opini sobre el tema que s'està
tractant i punt . Després m'ha fet gràcia també el llegir que "mira la ( LOLI ) ella no seminua " jajaja , crec que això
és el que el hagués volgut . Des de quan a un empresari se li diu el que ha de fer ? Per això contracta
altres persones perquè facin el treball que ella vol , que és seguir donant-li volta al mateix. el treball
és acceptat lliurement pels treballadors .
La fàcil solució és , que a qui li interessi que vagi i al que no doncs al mac Donalds .
Animo Loli , al meu agrada teva genial idea i espero i desitjo que la plantilla la puguis portar en augment
Als que s'indignen amb això...
Anònim, 07/03/2014 a les 01:19
+8
-3
Si sortiu qualsevol nit a pendre una copa a qualsevol disco o pub o si espereu a que arribi el bon temps per qualsevol lloc, veureu més carn que al bar aquest.

Deixin a la paia aquesta tranquila que faci el que li roti amb al seu bar i a les noies que es guanyin uns diners...
A la platja no s'indigna ningú no?
Que això no es Cuentame! Estem al 2014!

que bo
wapo, 07/03/2014 a les 02:55
+9
-4
com esta la morena
Nois també?
Davit, 07/03/2014 a les 03:39
+5
-1
Jo sóc noi... Si em quedo a l'atur, puc treballar en aquest bar vestit amb picardies? Segur que també atrauria un sector de públic...
ERIC 2
SHO, 07/03/2014 a les 09:25
+10
-6
HASTA DONDE SE SE ALMUERZA COMO EN CUALQUIER PARTE SOLO QUE ALEGRANDO LA VISTA PARA LOS HOMBRES Y SON AGRADABLES LAS CHICAS! A CALLAR MANGA DE REPRIMIDAS, FRUSTRADAS! ANTES DE OPINAR MAL HAGAN UN EXAMEN DE CONCIENCIA DE SUS VIDAS! CREO QUE ESTA DEMAS OPINAR SOBRE LO QUE NO SE SABE! CUANTAS QUICIERAMOS ESTR BUENAS COMO ESAS CHICAS Y LUCIR NUESTRO CUERPO QUE A MEDIDA QUE PASA EL TIEMPO YA NO TENEMOS EDAD!!! ADELANTE CHICAS Y VIVA LOLY QUE TIENE OVARIOS PARA HACER QUE SU NEGOCIO FUNCIONE!!! LOLY SOS UNA MAQUINA !! GENIAAAA!!!
Fàstic
Anònim, 07/03/2014 a les 10:07
+5
-9
Sóc dona i aixó es humil·liant, masclista, deplorable, indignant.... Sóc dóna i vull que em mirin com a persona no com un troç de carn amb bones tetes i bon cul. Valem més que tot aixó!!! Es increible que una dona faci aixó....
...
Octavi, 07/03/2014 a les 10:12
+7
-4
He llegit els comentaris i entenc que segons les/els "feministes" una dona NO pot anar amb poca roba... Doncs igual tindriem que prohibir les platges o posar burka a les "teens" a l'estiu. Millor encara, fer una manifestació perque als paisos nòrdics la gent pot anar nua en un parc del centre de la ciutat.

Putes?! Jo veig cambreres. Que l'intenció es vendre sexe de forma soterrada? Si clar, i...? El sexe agrada i sempre ven, us agradi o no. De fet, la prostitució tindria que ser legal.

I ja que hi som, quant una feminista es manifesta o protesta ensenyant les tetes, es masclisme? Per què no la poseu a parir també?
El masclisme exercit per dones
Anònim, 07/03/2014 a les 10:13
+4
-8
és el pitjor de tots! Aquestes noies no entenen el significat de la paraula dignitat! Fan això els homes per guanyar-se la vida?
Ole tú Loli!
Anònim, 07/03/2014 a les 10:14
+7
-3
Les noies no estan obligades a res, només a fer bé la seva feina... com a qualsevol lloc de treball!!!
Estem a l'any 2014 i ja comença a ser hora que molta gent se'n adoni que la Luxuria femenina o masculina venen i venen molt!!!
Lol!! Un dia a la setmana posa homes tmb!! Així també tindràs clientela femenina i veuràs com molts comentaris deixen d'aparèixer....
ES PODRIA FER UN DE HOMES
Anònim, 07/03/2014 a les 10:25
+3
-2
Es podria fer un de homes perque`sempre es miren els homes en les dones, i les dones que?????? on hi han putos??? o perque no fan un bar per a dones??? en homes en llenceria??? prposeuvos!!!!! que triunfará!!!!!
Hipocresia
Anònim, 07/03/2014 a les 10:33
+3
-5
M'agradaría veure com surten les vostres filles al carrer!!! Les dones som lliures de fer i vestir com ens doni la gana sempre que no sigui coaccitivament. No veieu com van les nenes MENORS vestides? No veieu com anaven disfressades? Bah sou uns reprimits hipocrites
hmm
Tomppa, 07/03/2014 a les 10:36
+2
-2
A un país a on comprar sexe es normal i no pas una malaltia mental, això no es res.
...
Anònim, 07/03/2014 a les 10:40
+5
-3
A les persones que per criticar o defensar els drets de les dones acudeixen a agresions verbals i insults a la propietaria doneu molta pena. Per fer una critica no cal menysprear a ningu veritat? Com podeu parlar d'e educacio si vosaltres no teniu!!! Som adults tots veritat? Comportem-nos com tal senyors/res. I un consell per la majoria de dones que heu fet els comentaris, com que se que no us molesta com van aquestes dones, que us molesta de veritat que els vostres marits siguin feliços 1h al dia, no os preocupeu deu ens ha donat ulls per mirar si us estimen tornaran a casa jajajajaja. VOLEM ESMORZARS PICANTS AMB HOMES!!!
Hipocresía
Anònim, 07/03/2014 a les 10:59
+10
-3
Muchos comentarios negativos y diciendo que es machismo o desigualdad de sexos... me gustaría veros corriendo a las tiendas de Abercrombie para haceros fotos con los dependientes con el torso desnudo.

No he oido ninguna críticas a esta marca por "obligar" a sus empleados a ir enseñando las abdominales. Que diferencia hay? El prestigio? Si es caro si que se puede? Va!!! Basta ya de tonterías!!!

Mucho feminismo pero solo cuando interesa!
Un nicho de mercado exquisito
Anònim, 07/03/2014 a les 11:05
+7
-3
Las chicas pueden estar contentas, y habrá clientes que realmente vayan porque están a gusto. Pero tened claro que ahí no se juntan doctores en filosofía ni astrofísicos a discutir sobre la materia oscura. La fauna que ahí se junta quiere eso, y por las noches cervezas y fútbol, la propietaria se ha dado cuenta y se lo da. Bien por ella por detectar el nicho de mercado y aprovecharlo.
Un nicho de mercado exquisito
Anònim, 07/03/2014 a les 11:06
+1
-3
Las chicas pueden estar contentas, y habrá clientes que realmente vayan porque están a gusto. Pero tened claro que ahí no se juntan doctores en filosofía ni astrofísicos a discutir sobre la materia oscura. La fauna que ahí se junta quiere eso, y por las noches cervezas y fútbol, la propietaria se ha dado cuenta y se lo da. Bien por ella por detectar el nicho de mercado y aprovecharlo.
feminazis
Anònim, 07/03/2014 a les 11:14
+5
-5
Segurament el 90% de aquest comentaris son de dones feminazis que sempre tenen a la punta de la llengua la paraula igualtat i son unes monjetes de la ostia....

I segurament despres son les primeres en crear desigualtat entre ella i els demes.

Molta enveja o mentalitat de monja veg per aqui.

Visca societat líquida !
Anònim, 07/03/2014 a les 11:18
+5
-5
Pobre societat de mascles que necessiten veure dones en llenceria per esmorzar, pobre treballador que necessita despullar-se per a cobrar la nòmina i pobre empresa que necessita despullar els seus treballadors per a facturar!

No anem bé. La dignitat no és negociable - en una societat sana i civilitzada! I qui ho fa per a poder menjar, diu tot de si mateix: que no té al cap i no vol aprendre ni esforçar-se sinó que prefereix ser més gandul, primari i ignorant...
És un altre món
Tònim, 07/03/2014 a les 11:23
+2
-7
Restaurant que no compleix la normativa lingüística, que està exclussivament en aquella llengua que ens volen imposar.
Propietària monolingüe.
Ambient masclista.
No dubto que els clients son molt majoritàriament espanyols.
Tot molt espanyol.

No entenc això d'anar a un bar només perquè les camareres van amb poca roba: escalfar-te i frustrar-te més.

Jo això de la poca roba l'entenc com un previ a altres accions.
El pensament "camioner!
Anònim, 07/03/2014 a les 11:35
+4
-2
s'imposa.... Malauradament cada cop més constitueix el "pensament únic".... Compte, que si penses actuaran contra tu...
Catalán
Anònim, 07/03/2014 a les 11:35
+2
-13
¡Porqué el locutor habla (pregunta) en catalán y todas y digo toas las camareras le contestan en ESPAÑOL. Que ganas de marear la perdiz, no es mas facil preguntar en ESPAÑOL.
Concepte americà
fran, 07/03/2014 a les 12:01
+5
-3
Hi ha una empresa a EEUU anomenada Hooters, que fa molts anys que fa això. Si bé ha rebut critiques, sembla que el grau de satisfacció dels clients és bo. De fet, a Xplora va sortir un reportatge sobre aquesta empresa al programa "El jefe", on les mateixes treballadores també van dir el què.
Prou ja
Anònim, 07/03/2014 a les 12:08
+4
-4
Aprofiteu la mes minima ocasió per treure la vostre mentalitat independentista i justificar la vostra gelosia e inseguretat personal amb conceptes feministes... Si no os sembla be el que fan no hi aneu!!! Si no us sembla be com van vestides no les mireu. Es indignan que els politics ens robin, retallin drets i vosaltres us aixequeu contra una empresaria que l'unic que vol es treure el seu negoci endavant i unes noies que tenen molt bon cos i li treuen profit. El temps que perdeu comentant TONTERIES aprofiteu-lo i insulteu als que provocan que la gent arribi a fer aquestes coses per viure!!! Les tendes de roba no agafen gent si no es guapa o jove, les discpteques fan espectacles erotics i de vegades sexuals, les redes socials venen com idealismes imatges de dones anorexiques perjudicant les nenes petites. Us escandalitza aquesta iniciativa? Per favor prou ja de tonterias!!!!!
Ja posats a fer...
Anònim, 07/03/2014 a les 12:10
+3
-6
i perquè no li fa treure's les ulleres a la rossa?. Per a que resti més "sexi", dic jo. Així, si va ensopegant amb les taules i plena de blaus, potser els hi donarà més morbo i tot o es donarien situacions còmiques que ampliarien el ventall d'aquest local. Buffff. Quants anys som ja anant enrrere amb els drets dels treballadors?.
Anem enrere
Anònim, 07/03/2014 a les 12:13
+4
-2
D'això en la meva època n'hauríem dit una colla de reprimits.
balança
Anònim, 07/03/2014 a les 12:19
+6
-6
Quants falsos puritans veig per aquí, critiquen però la boca se'ls fa aigua. Les coses boniques agrada de veure i si són simpàtiques millor. Poder-les veure és un plaer i esmorzar un altre; així que surt barat 2x1. La vida és bella, aprofita-la.
A la societat liquida
Anònim, 07/03/2014 a les 12:29
+6
-3
La dignitat no és negociable, estem dacord, però qui determina el que és digne o indigne tu?
I?
Oscar, 07/03/2014 a les 12:59
+3
-3
Que no compleix la normativa llingüística? I? Es un bar! Mentre t'entenguin en català! Sino, tanquem tots els kebabs, matem els repartidors de but i mes coses!

I que vesteixin com vulguin, que a les botigues de roba també ensenyen els pits i no hi són pels estudis que tenen, com moltes presentadores de televisió! I no passa res!!!

(Jo no hi aniré, però hi són perquè volen!)
tema estrella
Anònim, 07/03/2014 a les 13:08
+3
-3
nunca un tema había dado tantas opiniones!!! en estados unidos, holanda o Reino unido esto sería lo más normal del mundo, venga que somos todos grandecitos... ahora en los institutos las niñas enseñan más carne que en este bar!!! por no decir las playas, los carnavales, discotecas....

A TOTS ELS QUE ESTEU EN CONTRA
Anònimo Jerezano, 07/03/2014 a les 13:15
+6
-7
a molts dels que esteu en contra ja us agradaria que la vostre parella es vestis així de tant en tant.
Mujeres objeto
Anònim, 07/03/2014 a les 13:21
+6
-6
Lo considero bastante denigrante por su parte, el tener que recurrir a estos métodos que hacen un flaco favor a la dignidad de las mujeres (luego se quejan de si las denigramos los hombres). En este caso se denigran ellas solitas. De todas formas encuentro del género tonto ir a este bar a ponerte malo. ja ja ja ja...
Mujeres objeto
Anònim, 07/03/2014 a les 13:25
+4
-3
Lo considero bastante denigrante por su parte, el tener que recurrir a estos métodos que hacen un flaco favor a la dignidad de las mujeres (luego se quejan de si las denigramos los hombres). En este caso se denigran ellas solitas. De todas formas encuentro del género tonto ir a este bar a ponerte malo. ja ja ja ja...
mes denigrant
anton, 07/03/2014 a les 13:49
+4
-2
es treballar com un cabró,cobrar una merda i ser tractat encara pitjor...
Molt parlar però...
Anònim, 07/03/2014 a les 14:01
+1
-3
M'agradaria veure a aquestes que critiquen tant com es comporten quan van de comiat de soltera i els porten a uns boys...això no té res de denigrant oi? Pel que es veu no van en cuirs,no té res de denigrant,i són lliures de acceptar o no.Massa hipocresia hi ha per aquí...
sento dir-ho
Anònim, 07/03/2014 a les 14:13
+2
-2
soc home, pero aqui les que han decidit vendres son les dones, ningú les obliga a treballar aquí, ademes es una dona qui les contracta.... molt de queixarvos i el problema l' han creat dones precisament.
Vergonyós de veritat!
Anònim, 07/03/2014 a les 14:15
+4
-2
1. Molt bé, Òscar Griera. Quina mena de periodisme és aquest, Nació Digital?
2. "Flipo" de veure tanta gent masclista en aquests comentaris. Me fa vergonya aliena.
"Masclista", sí, no ho negueu perquè és claríssim: Són senyores que ensenyen pit i cuixa perquè els senyors hi vagin a fer una copa. Això té un nom.
Si no ensenyen pit i cuixa, els clients no hi van. És diàfan. I si una cambrera no vol ensenyar pit i cuixa, no la contracten. Més evident...?
No veig el problema...
Gentleman, 07/03/2014 a les 14:15
+1
-4
es que potser es mes denigrant això que un espectacle de "boys" en un comiat de soltera??

Es mes denigrant això que exhibirse nua en espectacles porno??

Denigra mès això que estar-se palplantades en un marge de carretera a no gaires kilómetres de l'esmentat polígon?

Vinga no fotem...a mès a mès, estic segur que si algun imbècil es passa, a part de la lluitadora de Sumo que tenen per Jefa, mès d'un client intervindrà.

Mujeres objeto
Anònim, 07/03/2014 a les 14:17
+3
-3
Lo considero bastante denigrante por su parte, el tener que recurrir a estos métodos que hacen un flaco favor a la dignidad de las mujeres (luego se quejan de si las denigramos los hombres). En este caso se denigran ellas solitas. De todas formas encuentro del género tonto ir a este bar a ponerte malo. ja ja ja ja...
SOY CHICA. FEMINISTAS: TRANQUILAS
Anònim, 07/03/2014 a les 14:25
+5
-5
LAS CHICAS LO HACEN PORQUE QUIEREN. No las defiendo, porque me parece depravante que alguien venda su cuerpo a todo Cristo, y luego salgan a la calle como si nada. ¡Camarareras facilonas, que ya habéis perdido toda dignidad por si no lo sabíais!

Aparte, no me parece correcto que las feministas vengan aquí diciendo: uy, nos insultáis con vuestros machismos.

1. El trabajo lo está otorgando una mujer, tu criterio es inválido.
2. Son unas vendidas, y también casi todas vuestras hijas.

Tengo 21 años y veo a chicas de 12 - 13 yendo con camisetas que sólo tapan el pecho, pantalones cortos que se le ve media nalga, entre otras vestimentas y maquillaje provocadores. ¿Hola? Sois las madres las culpables, pues dudo que sus hijitas tengan dinero. Mira donde va su integridad, acabando en un restaurante en lencería y encima sonríendo. Y luego si aparece en una página porno os parece una desgracia.

SI QUEREMOS IGUALDAD PRIMERO EDUCAD A VUESTRAS HIJAS A NO SER TAN PUTAS, Y LUEGO YA VERÉIS COMO NINGUNA SE PRESTA PARA ESTAS COSAS. PORQUE, RECORDAD, LO HACEN PORQUE QUIEREN.
Machisme
Anònim, 07/03/2014 a les 14:30
+5
-1
Yo hi anava molt subin al Eric2, ara no mi tornaràn a veure el pel. Volen fer negoci pero abans de baixar el preus prefereixen explotar la dona, molt intel.ligent... ¿Y que pase amb les parelles y families que hi anaven? No els hi diu importar gaire perdre aquest tipus de clientela. Jo de la propietaria m'ho repensaria, ara li aportara publicitat, pero cuan s'acavi quedará constancia que potser el problema era el menjar...
Ho trobo molt be
Anònim, 07/03/2014 a les 14:44
+1
-4
A mi em sembla molt be .Vivim en un país lliure,no? .El que passa es que la mentalitat de la gent es del neolitic ,estem a anys llum d´europa en aquest sentit.Tan de bo això vagi a més ,menys prejudicis si us plau.
Volem un vídeo nou
Gallardo, 07/03/2014 a les 15:25
+2
-3
Però que doni per a palla!
Original
Anònimkatson, 07/03/2014 a les 15:34
+1
-3
Molt be!!!,convè alegrar la vida.Chapeau!!!!!
El qui no li agradi, te altres opcions;Tothom fa lo que vol i lo que pot.Referent a les feministes,elles no son ningù per fer de portaveu de totes les dones.
Patètic
Jordi Cal, 07/03/2014 a les 15:44
+4
-4
Ho trobo nefast. Anem a menys.
La gent està confosa...
Anònim, 07/03/2014 a les 15:54
+2
-2
A tots aquells que dieu que us sembla vergonyós que les dones s'hagin de posar en roba interior per fer negoci...

El vergonyós és que ho fan perquè la clientela és el que valora. El vergonyós és que la gent hi deixés d'anar per algun motiu, i que, pel fet de només introduïr cambreres en roba interior (sense abaixar ni el preu, ni augmentar la quantitat o la qualitat) la clientela hi torni a anar. Per quin motiu van marxar doncs?


A tots qui diuen que les noies que hi treballen no vulguin que les tractin com a senyoretes... El problema principal que tenim les dones es que de cara a la societat ens quedem amb el pitjor:

-D'una banda, se'ns sexualitza perquè és el que una gran part d'homes volen. Estem en molts aspectes destinades a complaure als homes.

-Però quan ho fem, o quan les noies joves (a causa de veure el que veuen des de petites) ho fan, se les tracta de guarres. Si és el que s'ensenya, quina altra cosa s'espera que aprenguin?


Si quan surt una dona influent el primer del què es parla en conèixer és el seu físic, quin tipus de roba porta (si li queda bé si no, si la fa grassa, si no, si va a la moda, si va antiquada i no és femenina perquè una dona ha d'estar sempre perfecte...)

Fins que no canviem la nostra manera d'actuar, i això em temo que cap de nosaltres i potser ni els nostres fills ho podran veure, estem condemnats a seguir així.

I no, la sexualització de l'home no està ni de bon tros, tan extensa en diferents àmbits de la vida com la de la dona. I sí, la sexualització del home també em fa sentir vergonya!
la que es, es
Anònim, 07/03/2014 a les 15:57
+2
-3
la que es fresca, es, y necesita mendigar en lenceria para cuatro viejos babosos para llevarse algo a la boca', porque no vale ni para hacer ni un plato de comida en condiciones, la pena es que no seais ni respetuosas ni hacia vosotras y menos a la mujer desempeñada y realmente inteligente, madres, esposas, hijas,...y mujeres realmente felices y libres. estais muy lejos de los deseos del hombre del siglo xxi majas, y mas del feminismo y la libertad
detallet
Anònim, 07/03/2014 a les 16:13
+2
-3
Hi ha moltes coses discutibles, però el que segur que és denigrant és que no hagin apujat gens el preu del bar. Què vol dir això? que el servei cobra el mateix, vagi vestit normal o fent el numeret. Per tant, això és una pèrdua brutal de drets d'aquestes treballadores.
Molt i molt bé
Anònim, 07/03/2014 a les 16:25
+3
-4
encara que no visc a prop, penso anar sovint.
Quew m'alegrin el dia, recoi! I tant que sí! Guaaapes!!!!!
tothom a escandalitzar-se eh
Anònim, 07/03/2014 a les 18:19
+2
-2
Per favor ningú ha anat a una discoteca i ha vist a una cambrera en banyador ballant sobre una barra? ah no, allà ningú s'escandalitza no..
A part que van més tapades que moltes noies pel carrer la veritat XD
indignante?
Anònim, 07/03/2014 a les 19:39
+1
-1
indignante me parece todo lo que hace el gobierno y que le dejen. que todo el mundo se quede en casa cuando hay que hacer algo.
El trabajo sea cual sea es trabajo y la culpa no es de un politico ni de una chica sino de todos los que vivimos en este pais que se va al infiernooooooooooooo

CULPABLES POR ACCION Y CULPABLES POR OMISION.

yo me estoy pensando lo de prostituirme seriamente para poder comer. al menos las chicas solo tienen que ponerse un uniforme.
puteros
català en pilotes, 07/03/2014 a les 22:06
+1
-1
Crec que es totalment licit, no ensenye cap teta, com diuen i es veu van amb poca roba, no hi ha cap uniforme obligatori per fer de cambrera.
Segur que la majoría de tios que estant en contra, en els seus escrits, han anat més d'una vegada a una casa de putes a fotre un polvet o com a minim a mirar i tocar les putetes.

QUINA COLLA DE FARISEOS



Perque totes...
Anònim, 07/03/2014 a les 22:09
+2
-2
Totes les Feminazis son ORCOS DE MORDOR ?
Machismo?
Anònim, 07/03/2014 a les 22:46
+1
-1
Mira todas aquellas que criticáis tanto es porque estáis celosas de que los hombres las miren a ellas y no a vosotras.
De indignante no tiene nada ni de machismo menos.
Me gustaría veros en un local con camareros haver quien es peor si vosotras o nosotros.
Ami me parece un trabajo digno y cada uno es libre de hacer y ir donde le de la gana.
Creativitat
Carrasca, 07/03/2014 a les 23:14
+0
-0
Tanta creativitat amb el vestuari i tan poca amb el nom del bar... Eric II! Ooole tu!
Y los camareros??
Anònim, 08/03/2014 a les 00:18
+1
-0
Porque sólo camareras? Si pusiera también camareros en lencería ya no sería tan retrógrado
Esto no denigra a la mujer, sino al hombre.
Anònim, 08/03/2014 a les 01:13
+0
-2
En primer lugar el trabajo me parece respetable. Si la única diferencia entre trabajar en la sala de abajo y trabajar en la sala de arriba es la ropa, me parece que se han dicho muchas tonterías. Mismo trato, mismos precios, las mismas sonrisas, las mismas líneas rojas ¿qué más da? Mientras ellas se hagan respetar y los hombres las respeten ¿dónde está el problema? Se puede ir en corpiño y ser una señora o ir en traje de noche y ser una puta de fin de semana en las discotecas, mendigando unos cubatas y sustançias químicas ilegales con cuatro mataos.
Si las mujeres dejáis a un lado el victimismo ese estúpido que soléis practicar, por ese feminismo de garrafón que bebéis, y dejáis de lloriquear, os dareis cuenta que en casos como estos a quien se denigra no es a la mujer. Es sobre todo al hombre, al que se le considera un animal, una polla babosa con ojos, en el que dominan los institintos más básicos, monitos que haciéndoles una pequeña insinuación, por que estas chicas no enseñan nada del otro mundo, saltarán de alegría y abriran sus carteras, y el dinero caerán como el maná. Pobres tonto, dicen ellas. Que razón tienen. La inmensa mayoría caen en la trampa... quizás sea verdad que somos solo pollas babeantes... en fin... esto no se ha inventado ahora. Aún no tenemos claro que a vosotras os va el follar más que a nosotros y por eso vamos aún detrás. Tenemos que espabilar mucho los hombres en ese sentido. Que sepáis que ya hace tiempo que funciona una cafetería con boys, donde van mujeres a tomar café. Cuando se van, parece que ha pasado un caracol por la silla.Y ES QUE PARA BIEN O PARA MAL, TODOS BABEAMOS.
Prefiero que me ponga un café una chica con lencería, con una sonrisa sincera y con cariño, que un café puesto por una chica con cara de mala leche y amargada de la vida. A la chica con lencería le miraré a la cara y me maravillaré viviendo ese precioso instante. A la otra, le miraré las tetas y el culo para no verle la cara que tiene de asco.
Buena suerte a todos los que estáis implicados en el proyecto.
No entenc
Anònim, 08/03/2014 a les 03:15
+1
-2
què té d'atractiu envoltar-se de dones ensenyant i provocant i que després t'hagis de quedar amb les ganes. Sincerament, és que no ho entenc!
Esmorzar envoltat de noies que desitjo però amb les que no podré fer res em sembla força absurd i frustrant.
Ara bé, no entro en debats moralistes. Simplement em sembla que fer negoci a algú que m'ensenya la mel però no me la dexa provar és una mica absurd. Pagaríeu a un concessionari per a que us ensenyessin el cotxe però no us el deixessin quedar?
(i que consti que no vull objectificar fent aquesta comparació, aquí els que objectifiquen són la propietària del bar i les seves noies, jo analitzo el producte que ELLES posen a la venta i no em sembla atractiu)
solució
sóc belga, 08/03/2014 a les 03:31
+1
-0
Si posen un bar on els cambrers són joves només amb calçotets , catxes, guapos i morenos. Per atraure a la clientela femenina, la cosa queda compensada i les feministes haurien de callar.
HO APLAUDEIXO!
Anònim, 08/03/2014 a les 08:20
+3
-3
La iniciativa es fantàstica! Si les cambreres hi estan be i no tenen cap problema endavant.

Per la gent que hi està en contra, vol dir que tots els calendaris seminus que han fet molts bombers, escoles, associacions.. per recaudar calers per la marató (per exemple) que els tornin que son uns malalts del cap per comprar coses dels bombers despullats.. Va home va!!!! Si la majoria de dones i filles que tothom coneix van mes despullades a la platja i no passa res!!! tanquem les platges i que tothom es banyi a casa a l'estiu jajajaja

Aplaudeixo la propietària!
ainsss estos catalanes....
Anònim, 08/03/2014 a les 08:59
+0
-4
Como no teneis gracia en vuestros bares , teneis que enseñar teta.
Veniros a Sevilla que os damos un curso de formación de
como tener arte en un bar sin caer en la tontería.
No en tenen ni idea
Pere, 08/03/2014 a les 12:03
+0
-0
En màrketing és clarissim no es tracta de posar tot el material a l'aparador, sinó ser més amable i es pot ser sexy sense posar tota la carn d'olla davant d'un cafè en llet. El fet que en el video tots parlin en castellà també és curiós, deu ser que els catalans s'amagen... Ara bé la propaganda que els hi han fet gratuïta sí que els hi ha funcionat, si ens deixem enredar per qualsevol notícia d'aquest tipus estem perduts.
gran problema i gran solucio
xavier feijoo, 08/03/2014 a les 14:52
+1
-1
a mi me sembla be i respectable ja q la loli a trobat la solucio de trovar la sortida de aquet negoci q no vol dir de q la gent pensa lo q es ¿os recordeu de la película "coyote"? o el bar musical el "baja" de la Barceloneta de Barcelona q no an anat mai? per q tanta hipocresía? un negoci es un negoci no te q res q veura amb el espectacle q oferix un servei com servi un café com cual sevol bar del mon a trobat una sortida per aquet negoci es la llei del ying i el yang
Y la libertad donde queda?
pirat, 08/03/2014 a les 16:36
+2
-1
Lo primero perdonad (que no escriba en catalan, pero soy de madrid y no domino vuestra lengua)
Yo creo que estamos en una sociedad, dominada por la envidia, cotilleo, hablar mal de los otros, potenciado por revistas y programas de telvision que llenan horas y horas criticando a los demas
Y nos creemos en la sagrada obligacion de opinar sobre los demas, sobre su trabajo, su forma de vestir, sus modales, su integridad, etc... Señoras-es libertad, bueno mejor con mayusculas LIBERTAD para servir un cafe como me de la gana, para tomarmelo viendo a una chica mostrando el nacimiento de sus pechos o a un señor con bigote si me apetece mas, LIBERTAD.
Quien soy yo para imponer mis opiniones a los demas, si no estan haciendo mal a nadie, y tratar de enlazarlo con la violencia de genero, me parece tan reaccionario, como cuando aquel impresentable justifico una violacion por llevar minifalda.
Yo que pensaba que los-las talibanes solo estaban en Afganistan.
hasta donde hemos llegado
jacint, 08/03/2014 a les 18:05
+2
-1
Es triste hasta donde hemos llegado para que triunfe un negocio
Parece mas un club nocturno que un restaurante orientado solo al sexo masculino y las mujeres que ? Si quieren orientar el negocio asi que haya tambien camareros en ropa interior seria lo justo no ? Pero no, el machismo a la maxima expresion. Dentro de poco ofreceran con un cafe una felacion. Cada cosa en su lugar y en este caso poco sentido tiene ir a desayunar y salir con un calenton...
Pallassos a tot arreu, la culpa del sistema
Anònim, 08/03/2014 a les 22:04
+1
-0
A mi al McDonalds em fan fer el pallasso vestit de mascota per 5 Euros la hora, i d'aixo no en diu res ningu? O nomes compta si es fa fer el pallasso a les dones?
I que?
Карл Антонович ухтомский, 09/03/2014 a les 00:10
+1
-3
Les dones son objectes sexuals i els homes objectes físics, les dones están per complaure a l'home sexualment, tenir fills, i estar a casa, i els homes per treballar físicament, portar un sou a casa, i protegir a la família. No és que hi hagin drets de la dona o drets de l'home, son rols mutuus, que s'han tergiversat al llarg de la història i s'han utilitzat per maltractar les dones (la lacra de la violéncia doméstica). Però ja som tots prou grandets com per escandalitzar-nos amb el que veiem el vídeo, quan a USA fa molt temps que es fa això. Un home mai li ha d'aixecar la ma a una dona, el proxenetisme ha d'estar perseguit i exterminat, la prostitució ha d'estar prohibida quan s'elimini el proxenetisme perquè viola la dignitat de la dona, i l'avortament també ja que viola el dret a la vida.

Les relacions entre home i dona s'han de basar en la lleialtat mútua i absoluta, i les relacions obertes tenen que ser de comù acord.

S'ha de perseguir amb cadena perpetua i pena de mort el maltractament de gènere.
Denigrante?
Anònim, 09/03/2014 a les 17:22
+2
-1
O chocante, simplemente? A que si me gasto 20 leuros por copa en disco de moda servida por camareras despampanantes marcando todo y con relaciones públicas en la puerta sacados de culebrón, cachas que te cagas con sonrisa profudent no pasa nada? Hoy en día, con la tasa de paro volando por las nubes, sigue primando la apariencia y la edad sobre la capacidad para ocupar un puesto de trabajo y nos quejamos, encima, de que nos alegren la vista a la hora de tomarnos un café con leche o un bocata de chorizo. Pfff!!!
Mire'm-ho des d'un altra perspectiva.
Anònim, 09/03/2014 a les 20:30
+3
-1
Això de "feminazi" i de què "si no ens agradem al mirall no és el vostre problema" etc, etc.. és MOLT graciós. PRIMER, a mi no em coneixeu ni m'heu vist mai, així que no us deixeu emportar per tants tòpics i tonteries i penseu una mica.
És important encarar el tema cap a una altra banda.
JA sabem que aquestes noies es vesteixen així perquè volen... i que ningú les obliga... També sabem que hi ha persones que els hi costa una mica entendre qualsevol tipus de fenomenologia social des d'un sentit estrictament professional (sense donar opinions pròpies, sens objectius) i que és completament normal. Per entendre tot això ja hi som els professionals. Jo concretament sóc treballadora social i NO US IMAGINEU que difícil és fer entendre això a la gent. Fer entendre que posar en una situació d'indefensió a una persona és el primer pas cap a la violència i/o l'abús de qualsevol classe. Per suposat, vosaltres no veieu que aquestes noies estiguin en una situació d'indefensió, perquè penseu que ho fan perquè volen i tal... La diferència entre anar nuets a la platja o de festa i anar nuets a la feina.. Bé, cal realment que us l'ha explica? Us faria molta gràcia que demà el vostre cap decidís fer-vos vestir en llenceria a la feina per atreure clients? Ho faríeu per necessitat, no? O simplement no ho faríeu. I si treballeu a un bar i us fan posar en llenceria... AIXÒ és una situació d'indefensió, estiguin o no obligades.
D'altra banda, aquí hi juguen factors importants: socioeconòmics, sobretot. Algú sap del que estic parlant, o simplement tracteu a la gent que es dedica a lluitar contra qualsevol classe d'injustícia com a "feminazis" simplement perquè no enteneu el fenomen o perquè no sabeu ser objectius? Que totes les nostres filles anem així? Que jo vaig així quan surto els dissabte al a nit? Molt bé, probablement sigui així, perquè no treballaré nua.
El problema que tenim aquí es que confoneu, i les feministes també, en que això sigui una defensa per la dona. JO ESTIC PARLANT de que aquestes situacions s'han d'evitar en QUALSEVOL COL·LECTIU, i en aquest cas és el femení M'explico? I no només en bars, sinó que hem d'evitar-ho en TOT. No estic dient que no puguem vestir com volem (hi haurà algú que ho entendrà així, segur), sinó d'EVITAR QUE UNA PERSONA HAGI DE POSICIONAR-SE EN UNA SITUACIÓ MÉS DESFAVORABLE QUE UNA ALTRA PEL SIMPLE FET DE NECESSITAR FEINA O ECONOMIA. Segur que direu "que també hi ha prostitutes que volen exercir la prostitució" i aquí ja no hi entraré perquè el vostre desconeixement seria massa gran.
Només diré que tinguem compte. La defensa dels drets i la dignitat de les persones és important, i també l'ha d'evitar (insisteixo) posicionar-les en situacions que puguin ser generadores de conflictes.
És tracta, precisament, de tancar els ulls al món de les subjectivitats i agafar el tema des d'un punt de vista socialment profund. Analitzar què pot portar a una persona a exercir violència contra una altra i què pot portar a una dona a accedir a despullar-se o a treballar de certa manera, de forma voluntària, i sense que això els hi suposi cap problema fins que es desenvolupa.
Espero no haver-me estès massa (segur que sí) i em disculpo en antelació perquè molts de vosaltres no estareu d'acord en la meva posició.
Només diré que no es tracta de feminisme ni res semblant. El feminisme és una forma de discriminació, no ho oblidem. Es tracta de lluitar contra aquestes situacions EN QUALSEVOL PERSONA o COL·LECTIU.

Espero que, al menys, provem de veure el tema des d'una altra perspectiva. MERCI! :)
Mire'm-ho des d'un altra perspectiva.
Anònim, 09/03/2014 a les 21:55
+1
-1
Això de "feminazi" i de què "si no ens agradem al mirall no és el vostre problema" etc, etc.. és MOLT graciós. PRIMER, a mi no em coneixeu ni m'heu vist mai, així que no us deixeu emportar per tants tòpics i tonteries i penseu una mica.
És important encarar el tema cap a una altra banda.
JA sabem que aquestes noies es vesteixen així perquè volen... i que ningú les obliga... També sabem que hi ha persones que els hi costa una mica entendre qualsevol tipus de fenomenologia social des d'un sentit estrictament professional (sense donar opinions pròpies, sens objectius) i que és completament normal. Per entendre tot això ja hi som els professionals. Jo concretament sóc treballadora social i NO US IMAGINEU que difícil és fer entendre això a la gent. Fer entendre que posar en una situació d'indefensió a una persona és el primer pas cap a la violència i/o l'abús de qualsevol classe. Per suposat, vosaltres no veieu que aquestes noies estiguin en una situació d'indefensió, perquè penseu que ho fan perquè volen i tal... La diferència entre anar nuets a la platja o de festa i anar nuets a la feina.. Bé, cal realment que us l'ha explica? Us faria molta gràcia que demà el vostre cap decidís fer-vos vestir en llenceria a la feina per atreure clients? Ho faríeu per necessitat, no? O simplement no ho faríeu. I si treballeu a un bar i us fan posar en llenceria... AIXÒ és una situació d'indefensió, estiguin o no obligades.
D'altra banda, aquí hi juguen factors importants: socioeconòmics, sobretot. Algú sap del que estic parlant, o simplement tracteu a la gent que es dedica a lluitar contra qualsevol classe d'injustícia com a "feminazis" simplement perquè no enteneu el fenomen o perquè no sabeu ser objectius? Que totes les nostres filles anem així? Que jo vaig així quan surto els dissabte al a nit? Molt bé, probablement sigui així, perquè no treballaré nua.
El problema que tenim aquí es que confoneu, i les feministes també, en que això sigui una defensa per la dona. JO ESTIC PARLANT de que aquestes situacions s'han d'evitar en QUALSEVOL COL·LECTIU, i en aquest cas és el femení M'explico? I no només en bars, sinó que hem d'evitar-ho en TOT. No estic dient que no puguem vestir com volem (hi haurà algú que ho entendrà així, segur), sinó d'EVITAR QUE UNA PERSONA HAGI DE POSICIONAR-SE EN UNA SITUACIÓ MÉS DESFAVORABLE QUE UNA ALTRA PEL SIMPLE FET DE NECESSITAR FEINA O ECONOMIA. Segur que direu "que també hi ha prostitutes que volen exercir la prostitució" i aquí ja no hi entraré perquè el vostre desconeixement seria massa gran.
Només diré que tinguem compte. La defensa dels drets i la dignitat de les persones és important, i també l'ha d'evitar (insisteixo) posicionar-les en situacions que puguin ser generadores de conflictes.
És tracta, precisament, de tancar els ulls al món de les subjectivitats i agafar el tema des d'un punt de vista socialment profund. Analitzar què pot portar a una persona a exercir violència contra una altra i què pot portar a una dona a accedir a despullar-se o a treballar de certa manera, de forma voluntària, i sense que això els hi suposi cap problema fins que es desenvolupa.
Espero no haver-me estès massa (segur que sí) i em disculpo en antelació perquè molts de vosaltres no estareu d'acord en la meva posició.
Només diré que no es tracta de feminisme ni res semblant. El feminisme és una forma de discriminació, no ho oblidem. Es tracta de lluitar contra aquestes situacions EN QUALSEVOL PERSONA o COL·LECTIU.

Espero que, al menys, provem de veure el tema des d'una altra perspectiva. MERCI! :)
FEMEN
Anònim, 10/03/2014 a les 05:14
+1
-1
Las más machistas son paradójicamente las más feministas: hay una mujer que quiere trabajar en estas condiciones y lo hace libremente. Entonces vienen las feministas y nos dicen que estas chicas son tontas. O que no tienen alternativas. Siempre hay una alternativa. Las más carcas son paradójicamente las más feministas, porque se les salen las órbitas de los ojos cuando ven medio canalillo en un anuncio, pero por las tardes asaltan parlamentos a punta de pezón. Las menos autocríticas, porque todo es culpa del mundo de los hombres y cuando una mujer está en desacuerdo con ellas la miran como si fuera una pobre inepta . Disfrutad de nuestro cuerpo y nosotros del vuestro y si queremos medidas realmente igualitarias, centrémonos todos en asuntos más flagrantes como la paridad de sueldos, para empezar y de una vez por todas. Y para los suspicaces, el hecho de que escriba en castellano no implica que me importen menos los derechos sociales que a los que escriban en catalán. Bona tarda.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Vista aèria de la zona on s'ubicarà el complex turístic | Arxiu ND
01/01/1970
​Els dos grups haurien decidit per un pas enrere i apostar per altres destinacions pels continus retards en el CRT | La Generalitat només rebrà l'oferta de Peralada que es presenta amb el grup Genting
Incendi forestal a Agramunt, aquest dissabte | Agents Rurals
01/01/1970
Continua l'onada de calor | La Catalunya Central i Ponent, les zones on cal extremar la precaució
Diferents autobusos de l'EMT | EMT
01/01/1970
Enguany s'ha ampliat el recorregut que serà des de Pont i Gol i arribarà fins les platges de l’Arrabassada, Savinosa i Llarga

Josep Fèlix Ballesteros i Àngel Ros, alcaldes socialistes de Tarragona i Lleida, en una imatge d'arxiu | Adrià Costa
01/01/1970
Els alcaldes socialistes de Terrassa, l'Escala o Blanes no impediran que obrin els col·legis, però d'altres el rebutgen de manera contundent, com el paer Àngel Ros
L'aeroport del Prat torna a estar col·lapsat | @Forelena
01/01/1970
Diversos usuaris s'han queixat en les últimes 48 hores de llargues esperes a la T2 | La Policia Nacional espanyola reconeix que tornen a estar "saturats"
01/01/1970
La parella de l'agressor, de 29 anys, ha estat trobada sense vida a l'interior d'un vehicle