22
de gener
del
2017
Els treballs que han de permetre reformular la Ronda Ponent de Sabadell es retardaran més del que s’havia previst inicialment. Les obres haurien d’haver començat a inici d’any, però problemes amb la disponibilitat pressupostària han fet que s’hagin de retardar unes setmanes.
Així ho assegura el tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat, Maties Serracant, que apunta que en les properes setmanes es farà públic l’anunci d’inici d’obres. “El repte era que a l’inici d’any comencessin els treballs, però hi ha dificultats de disponibilitat pressupostària i del tancament de 2016 que impedeixen tenir l’obra en marxa”, explica.
Aquests treballs tenen aprovada una partida de 209.688,77 euros, I han de permetre segregar el carril bicicleta de la Ronda Ponent. Aquesta és la primera fase del projecte, que preveu construir un vial segregat i millorar les voreres de la via.
La segona fase permetrà fer una rotonda a la cruïlla de la N-150, la Ronda Ponent i la Rambla Ibèria i la tercera dotar la Rambla Ibèria amb dos carrils per sentit, voreres més àmplies i un carril pels ciclistes.
Tot plegat es fa per ajustar la Ronda Ponent a la capacitat real que ha de tenir a nivell de trànsit, i amb la mirada posada en cedir més protagonisme a la persona, el vianant i el ciclista en detriment del cotxe a Sabadell.
Així ho assegura el tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat, Maties Serracant, que apunta que en les properes setmanes es farà públic l’anunci d’inici d’obres. “El repte era que a l’inici d’any comencessin els treballs, però hi ha dificultats de disponibilitat pressupostària i del tancament de 2016 que impedeixen tenir l’obra en marxa”, explica.
Aquests treballs tenen aprovada una partida de 209.688,77 euros, I han de permetre segregar el carril bicicleta de la Ronda Ponent. Aquesta és la primera fase del projecte, que preveu construir un vial segregat i millorar les voreres de la via.
La segona fase permetrà fer una rotonda a la cruïlla de la N-150, la Ronda Ponent i la Rambla Ibèria i la tercera dotar la Rambla Ibèria amb dos carrils per sentit, voreres més àmplies i un carril pels ciclistes.
Tot plegat es fa per ajustar la Ronda Ponent a la capacitat real que ha de tenir a nivell de trànsit, i amb la mirada posada en cedir més protagonisme a la persona, el vianant i el ciclista en detriment del cotxe a Sabadell.