Castellar busca treballadors per feines a la brigada i l'administració

Els interessats poden presentar la seva sol·licitud fins el 13 de juny

Redacció
09 de juny del 2016
L’Ajuntament de Castellar del Vallès ha obert dos processos de selecció de personal per cobrir un total de quinze llocs de treball dels àmbits de brigada i administració, d’acord amb unes subvencions atorgades per la Diputació de Barcelona. Les persones que resultin seleccionades treballaran durant sis mesos a l’administració local, a través del Programa complementari de foment de l’ocupació i de suport a la integració social.
 
Pel que fa a l’àmbit de brigada, s’ofereixen deu llocs de treball als quals poden optar, tal com especifiquen les bases de la convocatòria, col·lectius en situació d’exclusió social. En concret, se seleccionen dos oficials de primera especialitat jardineria, dos oficials de primera especialitat paleta, un oficial de primera especialitat pintura, dos peons de brigada de jardineria, dos peons de brigada de paleta i un peó de brigada de pintura.
 
A més de pertànyer a algun dels col·lectius que detallen les bases, caldrà que les persones aspirants estiguin inscrites al Servei d’Ocupació de l’Ajuntament i al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandants d’ocupació i que no estiguin cotitzant a cap règim de la Seguretat Social. També hauran de tenir el certificat elemental de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent, o bé passar la prova de nivell corresponent.
 
D’altra banda, els llocs de treball oferts en l’àmbit d’administració són cinc: un tècnic mitjà de prospecció d’empreses, un administratiu de serveis socials i tres d’auxiliars administratius. En aquest cas, també cal estar en situació d’atur i inscrit o inscrita al Servei Local d’Ocupació i al Servei d’Ocupació de Catalunya, i no trobar-se donat d’alta en cap dels règims de la Seguretat Social, almenys, durant el mes anterior. Cal tenir en compte també que les persones aspirants no poden haver treballat per a l’Ajuntament de Castellar en els darrers sis mesos. A més, caldrà disposar del certificat de nivell de suficiència de català (anterior nivell C) de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent, o passar la prova de nivell corresponent.
 
Les persones que desitgin prendre part en aquestes dues convocatòries poden presentar les seves sol·licituds fins al 13 de juny, inclòs, al Registre General de l’Ajuntament amb la documentació que s’especifica a les bases. L’inici dels contractes es preveu al juliol d’aquest mateix any.