12
d'abril
del
2017
Els regidors Lluís Monge i Carles Bosch consideren que el govern de Sabadell vol crear barris privats a la ciutat. Així ho consideren, donat que entenen que el fet que vulguin bloquejar el trànsit d’algunes zones convertirà aquests sectors en privilegiats, mentre que altres zones de la ciutat seguiran patint el mateix moviment de trànsit.
“Pacificar és una cosa, i fer barris privats una altra, i això que volen fer és privatitzar barris com el sector Creueta o Gràcia”, explica Monge. En aquest sentit, apunta que això generarà una situació de greuge comparatiu entre els ciutadans de Sabadell.
“El que volen fer són passatges privats perquè només hi accedeixin els que hi viuen, però que a la vegada podran anar per tot Sabadell sense restriccions”, afegeix Monge. És per això que demanen que hi hagi una proposta amb sentit comú, que redueixi els problemes de congestió que es registren sobretot en hora punta en zones com la Gran Via, la Ronda Ponent o la carretera de Barcelona.
“La mobilitat és un dels grans reptes de Sabadell, és una ciutat dissenyada al segle XIX i amb usos del segle XXI, ens trobem amb necessitats de càrrega i descàrrega, o circulacions concretes, transport públic... i no podem tallar carrers ni bloquejar espais si no hi ha propostes de transport públic alternatives”, assenyala el regidor.
“Pacificar és una cosa, i fer barris privats una altra, i això que volen fer és privatitzar barris com el sector Creueta o Gràcia”, explica Monge. En aquest sentit, apunta que això generarà una situació de greuge comparatiu entre els ciutadans de Sabadell.
“El que volen fer són passatges privats perquè només hi accedeixin els que hi viuen, però que a la vegada podran anar per tot Sabadell sense restriccions”, afegeix Monge. És per això que demanen que hi hagi una proposta amb sentit comú, que redueixi els problemes de congestió que es registren sobretot en hora punta en zones com la Gran Via, la Ronda Ponent o la carretera de Barcelona.
“La mobilitat és un dels grans reptes de Sabadell, és una ciutat dissenyada al segle XIX i amb usos del segle XXI, ens trobem amb necessitats de càrrega i descàrrega, o circulacions concretes, transport públic... i no podem tallar carrers ni bloquejar espais si no hi ha propostes de transport públic alternatives”, assenyala el regidor.