Ajuntament

L'Ajuntament de Sort penja la bandera espanyola per complir una sentència judicial

Un rètol col·locat a la façana del consistori recorda que és ''una imposició del govern espanyol''

| 14/09/2017 a les 13:55h
Arxivat a: Política, Ajuntament de Sort, bandera espanyola, judici
La façana de l'ajuntament de Sort amb la bandera espanyola | ACN
A la façana de l'Ajuntament de Sort des d'aquesta setmana hi torna a onejar la bandera espanyola, en compliment d'una sentència judicial. L'alcalde de la localitat, Raimon Monterde, ha explicat que es tracta ''d'una imposició del govern espanyol'' i en ''compliment d'una sentència judicial''.

Aquest argument ha quedat reflectit també en un rètol que s'ha penjat al costat de la porta d'entrada al Consistori. Monterde ha insistit que no era voluntat de l'equip de govern municipal penjar la bandera espanyola però per evitar una multa econòmica, i que aquesta recaigui sobre la ciutadania, han optat per fer-ho. Ara, a la façana de l'Ajuntament hi oneja la bandera del Sort, la senyera i la bandera espanyola.
 

El cartell que explia que la bandera està penjada per complir una sentència judicial Foto: ACN

COMENTARIS

Felicidades demócrata
Lo_Mingo, 15/09/2017 a les 00:27
+14
-6
Viva España, viva el Raimond, viva el orden y la ley!!!
Leyendas de pasión
Anònim, 15/09/2017 a les 00:42
+17
-11
Felicidades al alcalde de Sort, la imagen de la bandera española ondeando nos llena de orgullo hacia nuestra nación. Este gesto le honra aunque quitaría el escrito de la entrada porque en España no hace falta justificarse por el mero hecho de ser español.
Con este gesto ya tiene mi voto
No passa res
Eulàlia Rosa, 15/09/2017 a les 09:33
+8
-11
No patiu. Aviat podreu treure el rètol i la bandera. Falta poc.
I si no, com a Solsona.
Morales
Anònim, 15/09/2017 a les 10:41
+11
-8
El retol que lo quiten pero la bandera allí se queda Eulàlia Rosa. Y supongo que cuando dices que falta poco, será para que acabe este disparate independentista y vuelva a reinar la razón y la concordia entre españoles.
Multa
Anònim, 15/09/2017 a les 11:51
+8
-2
Vols dir que si et posen una multa per no complir una sentència judicial la paguem tots els veïns?
cupaire enfurismat
Anònim, 15/09/2017 a les 14:49
+13
-2
Com a nero sento vergonya de tenir la bandera española al meu ajuntament, tot i que em consta que a Sort molta gent se n'ha alegrat, la mateixa gent que viu, pensa i parla en castellà. Que de haverlos haylos!!!
La coña
Anònim, 15/09/2017 a les 22:18
+1
-3
Crec que la coña que porten els comentaris, son per riure, la montanya te aixo.
pel cupaire
Anònimf, 16/09/2017 a les 01:43
+1
-8
Noi pensa el que vulguis però aterra!!!! i tenir culturilla i dominar unes quantes llengües obre molts camins a la vida.
Cupaire enfurismat
Anònim, 17/09/2017 a les 09:10
+3
-0
Ara això va de parlar llengües, correcte. Per això el teu estimat Rajoy només en parla una.
Y lo de obrir camins deixem-ho pels bulldozers...
Tots els catalans parlem el castellà si a això et refereixes i sí, al meu dni posa espanya pero aviat s'acabarà