Esfondrament

S'esfondra un mur de contenció a Araós

El mur, d'uns nou metres d'alt, ja tenia deficiències i estava precintat

No es van haver de lamentar danys personals

| 12/07/2017 a les 11:18h
Arxivat a: Successos, EMD Araós, esfondrament, Ajuntament d'Alins, esllavissades, pluges, Josep Maria Poch
Imatge de l'esfondrament del mur a la localitat d'Araós | Pallars Digital
Un mur de contenció es va esfondrar el passat dilluns a la localitat d'Araós, al terme municipal d'Alins. El fort aiguat caigut dissabte va provocar la caiguda del mur, d'uns nou metres d'alt, que ja tenia deficiències i estava precintat. La paret es troba a la part més baixa de la població i va anar rebent l'aigua que arribava dels diferents carrers, fins que aquest dilluns ja no va poder aguantar tota la pressió. Per sort, no es van haver de lamentar danys personals.

L'alcalde de l'Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) d'Araós, Josep Maria Poch, ha explicat a Pallars Digital que tenien previst realitzar un projecte per refer el mur, però que no han arribat a temps. L'alcalde ha afegit que abans de retirar la runa han d'estudiar els passos a seguir per evitar que s'esfondrin més parts de la via i afecti al sistema d'aigua potable i de llum que passa per aquell carrer. 
 

COMENTARIS

El va fer caure l'aigua? :o
Anònim, 13/07/2017 a les 00:11
+13
-0
Realment estava ben construit aquet mur??
Paredar no en sap tothom
Anònim, 13/07/2017 a les 17:44
+9
-0
Si ha caigut no en devia ser gaire, com diuen, per mostra un botó
Sobre l'aprovació dels comentaris
Pallars Digital, 14/07/2017 a les 09:47
+0
-0
Recordem als lectors que tots els comentaris passen un filtre i que ens reservem el dret a no publicar aquells que contenen faltes de respecte, acusacions, insults, ofenses o expressions que puguin ferir sensibilitats. Recordem també que tenim disponible la secció "Dis la teva!", on els lectors es poden expressar lliurement prèvia identificació. Salutacions.
Paredar
Anònim, 14/07/2017 a les 11:37
+10
-5
Les parets dels horts del costat son de pedra seca i casibé de la mateixa alçada i no nha caigut cap. Algo deu passar no?
i la subvenció?
Anònim, 14/07/2017 a les 20:57
+9
-1
suposo que demanareu una bona subvenció per refer-lo no?
La veritat
Anònim, 15/07/2017 a les 16:38
+10
-0
La veritat s'ha d'explicar també. El mur simplement ha caigut pq estava mal construit; potser s'hauria de demanar alguna responsabilitat. Almenys no ha fet mal a ningú, podia haver passat qualsevol desgràcia.
Subvencio
Anònim, 16/07/2017 a les 09:53
+5
-0
Doncs clar, així el constructor municipal el refarà i sant tornem.hi
Jipi
Anònim, 16/07/2017 a les 21:02
+3
-0
Ara es gastaran tots els diners en fer aquest mur i jo penso: i la carretera de Montenartro que?
Un de Lleida
El meu record
Anònim, 17/07/2017 a les 22:11
+1
-2
Aquesta mur ja feia temps que estava en mal estat i ja l'havien reforçat per evitar que pases el que ja és inevitable. A Deu gràcies que no hagi pasat una desgracia
El meu record
Anònim, 18/07/2017 a les 08:47
+2
-0
Havia estat reforçat amb uns espigons, però el q està clar es que no es pot fer un mur de contenció tant alt de paret simple...
Estratègia?
Anònim, 18/07/2017 a les 09:14
+8
-0
Pot ser q sigui una estratègia per fer-lo i més esndavant tornar-lo a fer? Igual algú hi va bé x increible q sembli.
Sense pins pero tindrem muros
Anònim, 19/07/2017 a les 00:01
+5
-0
Ara q no ingressen diners per fusta .....ingressarem per muro ,ja q no es ni el primer ni el segon cop.
Pel mateix muro.