Salvador Esteve, president de l’ens, considera que l’osonenc no ha comès cap irregularitat. Matas ha presentat la renúncia després d’unes informacions publicades a El País.
Les obres del pavelló, projectat en època de bonança, han quedat parades per manca de diners. El consistori estudia noves fórmules per no haver de tornar les subvencions que ja estan gastades.
L’Alba i la Laura, les dues turistes de la Diputació de Barcelona, finalitzen a Vic, amb un viatge en globus, el seu periple pels establiments SICTED de les comarques de la demarcació. Les ha acompanyat un fotògraf d’Osona.com.
La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.