CRÒNICA DEL PLE L'Ajuntament aprova un pressupost auster, a la baixa i força consensuat, amb els vots d'ERC, CiU, PSC i SI. Els socialistes salven els mobles d'ERC i CiU en el punt sobre la desafecció de Casa Comella.
A l’acte d’aquest dilluns s’aprovaran els pressupostos, la desafecció de servei públic de la Casa Comella i la renúncia de Josep M. Paré, ingressat a la presó.
ACTUALITZAT AMB CRÒNICA I FOTOS DEL PLE L’Ajuntament de Vic ha celebrat un ple de més de quatre hores, marcat per la necessitat d’optimitzar serveis i obtenir recursos. Mas d’en Bigues, Museu de l’Art de la Pell, i subvencions a les escoles bressol han estat els altres temes estrella de la sessio.
CRÒNICA ACTUALITZADA DEL PLE Vic ubicarà l'equipament a la Casa Convalescència, que es reformarà de dalt a baix. ERC i CiU tiren endavant les noves ordenances fiscals, amb el suport de PxC i PSC amb qui han lligat acords puntuals.
Anna Erra viu una sessió tranquil·la, amb molts punts de l’ordre del dia de tràmit. El consistori es replanteja el futur de la Vicky i el Mas de Bigues.
La constitució de l'associació s'ha aprovat amb els vots a favor de CiU, ERC, ICV, la CUP i SI. El PSC s’absté i PxC vota en contra. El consistori es posiciona a favor del model lingüístic vigent. Una moció de PxC sobre els marroquins trenca la disciplina de vot de CiU.
És el cas de l’equip de Civisme i Convivència, el Servei Local d’Ocupació, la Unitat de Desenvolupament Comunitari, el departament de Medi Ambient i el departament de Mobilitat, Seguretat i Emergències.
El ple aprova una moció de tots els grups llevat del PSC i PxC per penjar-la durant la Diada al balcó de l'edifici consistorial. CiU i ERC ja ho tenien acordat al pacte de govern
Sessió plàcida, amb molts punts de l’ordre del dia de tràmit. Entre ells, destaca l’aprovació dels representants de l’Ajuntament en una trentena d’ens.
Osona.com retransmet avui la sessió, via Twitter, a partir de les 11:30 hores. A l'ordre del dia, molts punts de tràmit. La CUP presenta dues mocions sobre habitatge.
Quim Soler (CUP), Àlvar Solà, Susagna Roura i Jaume Puig (CiU) i Dolors Pena (PSC) no formen part de les llistes dels seus respectius partits. El ple ha estat de tràmit, amb molts punts de l’ordre de dia que s’han aprovat en un tres i no res.
El pla d’inversions i les converses prèvies a les eleccions entre PSC i CiU animen un ple soporífer a l'Ajuntament de Vic. El consistori aprova una moció de suport a les emissions de TV3 al País Valencià. Neix el Consorci d'Acció Social d'Osona, integrat pels Ajuntaments de Vic i Manlleu.
PLE MUNICIPAL Sessió de tràmit, marcada pels canvis de cartipàs derivats de la renúncia del regidor Xavier Solà. El consistori ha aprovat una moció de rebuig contra la sentència del Tribunal Suprem sobre la immersió lingüística a les escoles.
Les sessions del ple comencen a celebrar-se els dilluns, per poder compaginar l'agenda de l'alcalde. A la sessió d'aquest dilluns es farà efectiva la renúncia de Xavier Solà com a regidor.