21
d'abril
del
2017
Actualitzat
a les
16:30h
ERC-Som Vic ha emès un comunicat per criticar la gestió de l'equip de govern de l'Ajuntament de Vic en el model educatiu de la ciutat. La formació manifesta "preocupació" i emplaça a l'equip de govern a trobar una solució que garanteixi un model educatiu inclusiu per als infants, davant "les recents tensions generades per l'equip de govern en el si de la comunitat educativa".
Concretament la formació diu que "el govern ha pres decisions que afecten la qualitat de l'ensenyament, com rebutjar la rebaixa de ràtio d'alumnes en els centres d'alta complexitat per al curs 2017-2018, sense debatre amb els directors de les escoles". Segons el partit, van demanar informació respecte a aquesta qüestió, però "lamentablement, el govern només va intentar justificar la decisió presa -de no aplicar la minoració de la ràtio- i va reconèixer que la decisió havia estat unilateral".
El partit critica que el Model Vic d'Educació "amb el temps ha patit un desgast i uns biaixos". Per aquest motiu, ERC-Som Vic creu que és el moment de revisar-lo, corregir-ne el rumb, solucionar les mancances i reforçar-ne les virtuts. També reclamen que es comparteixi tota la informació, s'escolti la comunitat educativa i es proposi diàleg.
Concretament la formació diu que "el govern ha pres decisions que afecten la qualitat de l'ensenyament, com rebutjar la rebaixa de ràtio d'alumnes en els centres d'alta complexitat per al curs 2017-2018, sense debatre amb els directors de les escoles". Segons el partit, van demanar informació respecte a aquesta qüestió, però "lamentablement, el govern només va intentar justificar la decisió presa -de no aplicar la minoració de la ràtio- i va reconèixer que la decisió havia estat unilateral".
El partit critica que el Model Vic d'Educació "amb el temps ha patit un desgast i uns biaixos". Per aquest motiu, ERC-Som Vic creu que és el moment de revisar-lo, corregir-ne el rumb, solucionar les mancances i reforçar-ne les virtuts. També reclamen que es comparteixi tota la informació, s'escolti la comunitat educativa i es proposi diàleg.