ENQUESTA Els veïns de Torelló suspenen l'olor, el sabor i la qualitat de l'aigua del municipi

L'empresa Sorea ha fet una enquesta a la població per conèixer el nivell de satisfacció dels clients

990_1446472880aixeta
990_1446472880aixeta | Gencat
Redacció
26 de gener del 2017
L'empresa Sorea ha fet una enquesta a Torelló per conèixer el nivell de satisfacció dels seus clients. Els usuaris penalitzen les característiques organolèptiques de l'aigua, sobretot el sabor (5,12 punts sobre 10 punts), la qualitat (5,71) i el sabor de l'aigua (5,79). Potser per aquests motius, quant a hàbits de consum, el 69% de la població beu aigua envasada, un 19% filtra la de l'aixeta i un 10% la beu directament de l'aixeta.

A més, els veïns de Torelló també consideren que el preu és car (5 punts sobre 10). D'altra banda, els clients de Torelló creuen que el servei que ofereix la companya d'aigües és acceptable (6,78 punts).

L'enquesta que ha fet Sorea a 102 persones a través de telèfon. Foto: Sorea


El treball es va fer a través de 102 enquestes telefòniques, entre els mesos de juny i setembre de 2016. Els objectius eren conèixer el nivell de satisfacció dels clients; analitzar punts forts i àrees de millora del servei; captar els requeriments dels clients; conèixer la percepció dels clients respecte a altres aspectes d'interès per al grup; i difondre els resultats de forma flexible, atractiva, senzilla i ràpida, perquè es converteixin en eines de treball eficaços per als destinataris de la informació.
Arxivat a