Osoning, la nova marca per potenciar l'esport a la comarca

L’objectiu final és generar impacte al territori a través de diferents projectes

La nova marca té molts embaixadors.
La nova marca té molts embaixadors.
Redacció Osona.com
09 de gener del 2017
Actualitzat a les 11:34h

Osoning és la nova marca que engloba esport i la comarca d'Osona. Sota aquest distintiu s'hi identifiquen els actius esportius de la comarca (l’entorn natural, els allotjaments, els esdeveniments esportius, els clubs, les empreses de serveis, les marques i botigues esportives, les agències de viatges, les institucions públiques, etc.) i tots els projectes esportius que s'emprenen.

L'objectiu final d'Osoning és generar impacte al territori a través de diferents projectes impulsats pel treball col·laboratiu, d'iniciativa pública o privada. Darrere d’aquest projecte, hi ha la implicació d’entitats públiques com el Consell Comarcal d'Osona, Osona Turisme i Creacció que tenen la voluntat de treballar juntament amb les entitats privades del sector per tal d’unir esforços i col·laborar amb l'objectiu de transformar la comarca com a destí esportiu.

El passat desembre, quan es va donar el tret de sortida a la nova marca, es va presentar amb la presència de moltes cares conegudes del món de l'esport, com Ferran Latorre, Anna Comet, Carla Giudici o Àlex Crivillé.
 

Consulta el web d'Osoning