Vic Comerç signa un acord amb l'empresa de missatgeria Envialia

El conveni ofereix tarifes especials als comerciants per al transport de productes

Irene Giménez Vinyet
09 de juliol del 2014
Presentació de l’acord de col·laboració entre Vic Comerç i l’empresa de missatgeria Envialia.
Presentació de l’acord de col·laboració entre Vic Comerç i l’empresa de missatgeria Envialia. | Albert Alemany
Presentació de l’acord entre Vic Comerç i l’empresa de missatgeria Envialia. Foto: Albert Alemany

Vic Comerç i l'empresa de missatgeria Envialia han signat un acord, que es va presentar dilluns al migdia. L'acte es va fer a la plaça Major i va comptar amb la presència de Pere Trasserra, president de Vic Comerç, Anna Erra, regidora de Comerç, i Jordi Forn, responsable d'Envialia a Catalunya.
 
Per part d'Envialia, l'acord consisteix en adherir-se com a membre de Vic Comerç, oferir tarifes especials pels enviaments de mercaderies als comerciants, cedir dues furgonetes per ser serigrafiades corporativament de l'associació i ser el proveïdor preferent de missatgeria.
 
Per la seva part, Vic Comerç es compromet a publicitar l'acord i a col·locar un banner permanent d'Envialia a la seva web corporativa des d'on es permetrà als associats calcular els pressupostos i les xifres des d'un format online.
 
Segons Trasserra amb l'acord "es vol destacar una de les principals funcions de l'associació, la de fer una tasca interna de suport al comerciant i actuar com empresa de serveis perquè el nostre associat obtingui millors preus en tot tipus de subministraments”. Afegia també que “d'una banda promocionem el comerç per augmentar la seva facturació i per l'altra treballem perquè redueixi la seva despesa”.
 
Jordi Font deia que “per a nosaltres és un acord important perquè ens agrada potenciar els negocis de proximitat” i també que “el fet de tenir empresaris amb la nostra marca en el propi territori ens fa comerciants del territori”.
 
Anna Erra va “felicitar” Vic Comerç per la iniciativa i destacava que “l'acord també és important per donar noves facilitats als comerciants que vulguin donar pas a la nova demanda del segle XXI, que és el comerç electrònic”.
Arxivat a