20
de març
del
2014
ERC continua aquest cap de setmana la campanya "Votar és democràcia", amb actes a Torelló i Sant Bartomeu del Grau. La iniciativa pretén debatre i intercanviar opinions per solucionar dubtes i transmetre confiança de cara a la consulta del 9 de novembre.
La primera cita és a la Sala d'actes de la Cooperativa de Torelló, el divendres, 21 de març, a dos quarts de nou del vespre. Es farà una xerrada-col·loqui amb Josep M. Reniu, doctor en Ciències Polítiques i de l'Administració i membre del Consell Assessor per la Transició Nacional.
La campanya es reprendrà el dia següent, dissabte, al Casal sociocultural de Sant Bartomeu del Grau, amb un acte a les sis de la tarda. En aquesta ocasió es tracta d’una xerrada-berenar amb Miquel Casadevall (metge i alcalde de Sant Bartomeu de 1987-1999), Marc Costa, membe del secretariat nacional de l'ANC, i Isaac Peraire secretari d'Estratègia i Anàlisi electoral d'ERC.
La campanya “Votar és democràcia” dura tres mesos, entre el 15 de gener i el 15 d'abril, i és d’àmbit nacional. S'emmarca dins d'una sèrie de campanyes que mantindran una lògica, amb missatges adaptats a l'espai temporal, fins a la celebració de la consulta sobre la independència del proper 9 de novembre. L'objectiu és convèncer indecisos, aquelles persones que encara dubten sobre donar suport a la independència.
La primera cita és a la Sala d'actes de la Cooperativa de Torelló, el divendres, 21 de març, a dos quarts de nou del vespre. Es farà una xerrada-col·loqui amb Josep M. Reniu, doctor en Ciències Polítiques i de l'Administració i membre del Consell Assessor per la Transició Nacional.
La campanya es reprendrà el dia següent, dissabte, al Casal sociocultural de Sant Bartomeu del Grau, amb un acte a les sis de la tarda. En aquesta ocasió es tracta d’una xerrada-berenar amb Miquel Casadevall (metge i alcalde de Sant Bartomeu de 1987-1999), Marc Costa, membe del secretariat nacional de l'ANC, i Isaac Peraire secretari d'Estratègia i Anàlisi electoral d'ERC.
La campanya “Votar és democràcia” dura tres mesos, entre el 15 de gener i el 15 d'abril, i és d’àmbit nacional. S'emmarca dins d'una sèrie de campanyes que mantindran una lògica, amb missatges adaptats a l'espai temporal, fins a la celebració de la consulta sobre la independència del proper 9 de novembre. L'objectiu és convèncer indecisos, aquelles persones que encara dubten sobre donar suport a la independència.