Mor Enric Costa i Pagès, notari de Vic

El difunt era membre del consell assessor de l'ANC Osona.

| 27/02/2013 a les 09:59h
Arxivat a: Vida social, defuncions, Enric Costa
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/02/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquesta nit ha mort a Vic Enric Costa i Pagès a l’edat de 67 anys, a causa d’un atac de cor. El difunt encara estava exercint com a notari a la ciutat i tenia un despatx a la plaça Major, al número 14. Abans també havia estat notari de Torelló. Era membre del consell assessor d'Osona per la Independència.

L'enterrament es farà el divendres, 1 de març, a les 11 del matí, a la sala multiconfessional del tanatori de Vic. La capella ardent s'instal·larà aquest dijous al mateix tanatori, a partir de les 4 de la tarda.

---------------------------
COMUNICAT DE L’ANC D’OSONA PER LA MORT DE L’ENRIC COSTA

Osona per la Independència i el seu Consell Assessor, del qual formava part des de l'inici el notari Enric Costa, expressem el nostre condol per la seva pèrdua i volem agrair la seva tasca professional com a notari i estudiós del Dret Civil de Catalunya, i el seu compromís personal en defensa de la llengua, la cultura i la llibertat del nostre país.

Contingut relacionat

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Adéu Enric
Montse Tejada, 27/02/2013 a les 14:34
+38
-0
Estem molt agraïts al senyor Enric i a tot el seu equip per a tota la feina que han fet aquests anys, era un gran professional i, per davant de tot, una gran persona.

Sentirem molt la seva absència.

Salutacions a tota la família.

Montse
A.C.S.
Anònim, 27/02/2013 a les 15:51
+43
-0
Avui ha mort una bona persona i un gran defensor del nostre país.
Descansa en pau Enric!
Amic Enric
Xapu, 27/02/2013 a les 18:19
+10
-1
Quina putada!
Per què ens has deixat ?
Què faré sense els teus consells ?
Per què els bons moren tan aviat ?
El millor central dels Catalunya-Espanya !
Encara et veig vestit de milícies al bar Unic !
La meva mare i el meu pare des de allà dalt segur que estan plorant la teva mort! Dón'als-hi records.
Xapu i família
Una gran persona
Jorcan Serveis Immobiliaris , 27/02/2013 a les 22:02
+9
-4
Avui ens hem despartat amb aquesta trista noticia , el Sr . Costa, a part de ser un gran professional era una gran persona , sempre recordaré els seus savis consells .

Una abraçada molt forta a tota la seva familia , soci i espacialment a la seva dona i els seus fills .

Atentament
Jorcan Serveis Immobiliaris
condol
un vigatà, 27/02/2013 a les 22:25
+15
-0

El meu condol a l'esposa, fills i familia del Sr. Enric Costa, per molts conegut com el Notari de Torelló, un gran profesional i un gran home del País.
Davant de tanta corrupció, lamento profundament que marxin d'aquest mon les persones honrades i treballadores com el Sr. Enric Costa Pagés.(e.p.d.)
adeu enric
miquel rodri i familia, 27/02/2013 a les 23:26
+11
-0
El nostre record per un amic que ens va donar pau i equilibri en moments felicos i en moments molt dificils.
Condols a la Mariona, la Susanna, la Blanca, l'Ernest i'Albert.
Us fem costat.
Descansi en pau, Enric
Josep, 27/02/2013 a les 23:42
+10
-1
El vaig conèixer al seu despatx i en servo un gran record tant com a persona i no cal dir com a profesional.
GRACIES
ELISABETH.GIRONA, 28/02/2013 a les 09:52
+10
-0
Gracies ENRIC, per les mil vegades que m has fet costat...
No es just que t en hagis anat tan depresa, silenciosament, sense avisar...
Només ens queda el consol de que no has patit...
A tota la familia, us voldria donar forces per suportar el mal tràngol que esteu passant...
Una abraçada
Adéu, amic Enric!
Josep i Anna, 28/02/2013 a les 09:54
+10
-0
Sentim de debó la marxa inesperada del nostre bon amic Enric.La seva bonhmia i professionalitat ens inspirava confiança, amistat i seguretat. Enric, et trobarem a faltar.Mariona, ja saps que ens tens al teu costat.
Adéu amic meu
Albert Molist, 28/02/2013 a les 09:54
+11
-0
Enric: Durant 20 anys hem tingut relacions profesionals, peró ja desde el primer moment, en vas oferir la teva amistat sincera, no eres el Sr. Notari sinó que erets l'Enric. Recordo les xerrades que teniem després de la signatura de cada operació. Recordo les atencions que ens tenies quan veniem al Priorat i ens feies d'anfitrió. Quan necesitaba un consell personal o profesional, sempre podía comptar amb tú. La vida és injusta Enric, ara et merexies poder gaudir-la. T'enrecordes quan en van prejubilar i em deies que tu també ja volies anar-te situan per gaudir més del temps i poder anar a l'Escala i navegar amb el teu veler. Enric, sigui on siguis sempre estaràs en el meu recod. Fins sempre amic meu.
Torellonenc
Anònim, 28/02/2013 a les 10:05
+8
-0
Com a torellonenc vaig gaudir dels serveis de l'Enric Costa quan era notari de Torelló (i després també a Vic) i vull remarcar la seva gran professionalitat i, alhora, la seva gran qualitat humana. Vaja, la seva bondat. Descansa en pau, pots estar orgullós de la teva vida!
Tia Mariona
Ma Vict`ria Izard, 28/02/2013 a les 11:10
+6
-0
M'he quedat sense paraules al veure l'esquela a la Vanguardia d'avui 28 de febrer. Que al cel siguis i molt consol a tota la família de tot cor.
Familiar Mariona Miralbell
Ma. Victòria Izard, 28/02/2013 a les 14:27
+5
-0
Amb un sentiment molt gran he vist l'escela de l'Enric marit de la Mariona. Un gran consol per aquest fet. I una forta abraçada per tots vosaltres
Gràcies Enric
Pere Romero, 28/02/2013 a les 17:06
+4
-0
El meu més sentit condòl, et trobarem a faltar com a excel.lent persona, exemplar professional i sobretot com a bon amic. Tot el meu reconeixement i afectuos record per a sempre, amic Enric.
En Record d'Enric Costa Notari
Família Miralbell Riera, 28/02/2013 a les 17:19
+4
-0
Ens hem assebentat de la trista notícia de la mort sobtada de l'Enric. El Manel i jo, Neus, erem estudiants de medicina i anavem a estudiar a casa de la Mariona, amb el seu germà Raimon. D'aquesta època tenim un record molt entranyable, de tota la família, que ha perdurat per sempre. Una abraçada molt forta per tots en aquests moments tan tristos.
Simplement, GRÀCIES
Anònim, 01/03/2013 a les 09:39
+4
-0
Simplement GRÀCIES Enric, per tot el que m'has ensenyat durant aquests anys, pel teu saber escoltar i entendre, i epl teu soport que m'has donat en moments especials.

Simplement GRÀCIES.
Agraïment
La família, 03/03/2013 a les 08:36
+4
-0
Moltes gràcies pel vostre suport i acompanyament en moments tan difícils i plens de dolor.
Gracies
Jordi Perera, 04/03/2013 a les 21:27
+4
-0
Gracies pels teus savis consells, per poder compartir estones de tertulia a la teva notaria, en altres circumstancies diriem que ha mort una persona gran, en aquest cas ens ha deixat una GRAN PERSONA.

Gracies Enric

"Jo vull ser notari"
Paku, 20/04/2014 a les 18:43
+4
-1
Compartiem pupitre a l'escola. Dels 6 als 8 anys. Quan l'Enric estava malalt i no havia vingut a clase, acabat jo anava a casa seva i li explicaba contes. Això m'assegurà la seva mare. La veritat, no m'enrecordo gaire. Sí que m'enrecordo molt bé que estavem a la Plaça del Poble, i l'Enric no tenia més de 8 anys. Em va dir tot ceremoniós: "Paku, jo de gran vull ser notari". I, ja veus, ho va ser. Em va fer una pila d'escriptures que al final dèien "Honoraris condonats". Gràcies, Enric. ¿Què més els hi puc dir a la gent de tu? Son tants detalls... Que estiguis bé allà on et trobis.