La revista «Esquire» situa Sandra Falga com una de les sis dones més sexis d'Espanya

La model osonenca comparteix llistat amb Paz Vega, Vanesa Romero, Penélope Cruz, Leonor Watling i Elsa Pataky.

| 10/04/2012 a les 18:18h
Arxivat a: Vida social, Sandra Falga, model
Aquesta notícia es va publicar originalment el 10/04/2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Foto: web de Sandra Falga

La revista Esquire, en la seva edició internacional, ha inclòs la model osonenca Sandra Falga en un llistat amb les sis dones més sexis d’Espanya. Les altres cinc són personatges de renom, totes actrius: Paz Vega, Vanesa Romero, Penélope Cruz, Leonor Watling i Elsa Pataky.

El reportatge de la revista parla de la model de la següent manera:

“A Espanya, en el món artístic hi ha models molt cridaneres. Sandra Falga té 20 anys d’edat, famosa model, és un dels noms destacats. Als 15 anys va començar la seva carrera. Falga s’ha format fins avui a Espanya, on ha participat en diverses pel·lícules. És evident que, tot i la seva curta edat, es troba en una exitosa i ambiciosa carrera. Implacable bellesa i cos literalment impressionant”.

La Sandra està molt “sorpresa” i alhora “afalagada” d’haver estat inclosa a la llista, al costat de noms de tan prestigi, tal com ha explicat ella mateixa a Osona.com. En aquests moments, la model està en ple auge de la seva carrera professional, amb una imatge molt “sol·licitada per grans artistes professionals”. A més, s’està intentant obrir camí en d’altres àmbits, com el de presentadora-reportera i actriu, que són facetes que també li agraden.

Aneu al Facebook de Sandra Falga

Aneu al web de Sandra Falga

Aneu al web professional de Sandra Falga










També us pot interessar

 

COMENTARIS

Ostres !
Gran Pitu, 10/04/2012 a les 18:32
+8
-2
Que bona !!
a on son???
Anònim, 11/04/2012 a les 02:06
+8
-6
Per Vic no es veuen aquestes ties tan bones.

Com aquesta deuen marxar.................

juas
Anònim, 11/04/2012 a les 10:02
+14
-1
no es veu xq aquesta tia no es aixi! tu la veus un dia normal i no diries pas que es tan wapa!!! BISCA LES MODIFICACIONS FOTOGRÀFIQUES!!!!
Fixeu-vos bé
Anònim, 11/04/2012 a les 10:47
+5
-2
Si us hi fixeu bé, té cara de semita: àrab o jueva.
Gran Noia!
sebas, 11/04/2012 a les 13:23
+3
-6
Es un orgull tenir una veïna masienca kom una de les dones més sexis d'Espanya i Osona!!! ha part si la coneixeu, es una gran persona, molt simpática i amics dels seus amics!!! ànims i cap endavant! i que no paris mai amb la teva carrera, amb una gran projecció ! Salut
I love Escassi
Anònim, 11/04/2012 a les 14:26
+17
-2
Aquesta no sortia al patètic programa I love Escassi? Quin currículum...
tia bona
Anònim, 11/04/2012 a les 16:30
+1
-5
Jo pel meu cumple m'endemano una d'iguala, l'hi he preguntat ala meva dona i m'ha dit que sí
pfff
Anònim, 11/04/2012 a les 22:22
+7
-1
aquesta noia l'he vista pel carrer i he de dir que hi han noies voltant per la comarca molt mes guapes que ella, però si és una nena!!
retocador
Anònim, 12/04/2012 a les 12:33
+0
-2
jo entenc de photoshop i he de dir que en aquesta foto publicada a Esquire, no s'ha utilitzat el photoshop, només s'ha passat a blanc i negre.
Ole Tu!
Pere de la Cullera, 12/04/2012 a les 19:10
+3
-2
Moltes felicitats per l'èxit aconseguit Sandra. Endevant amb la carrera. Per ser model no s'ha de ser el més guapo de la colla o classe,s'han tenir una sèrie de coses que et diferencien i un gran cos evidentment. No totes les nenes/noies/dones guapes estarien disposades a fer-se fotos amb aquesta lleugeresa.

Repeteixo, s'agraeix veure gent que triomfa amb el que li agrada.