Redacció Osona.com | Actualitzat el 02/02/2012 a les 16:24h

Torelló s'ho pren amb calma

Sense incidències destacades al municipi. Les escoles i llars d’infants han obert aquesta tarda.

Una imatge de Torelló, aquest dijous al matí. Foto: Ajuntament de Torelló

A Torelló ha nevat força, entre aquesta matinada i aquest matí. Tot i això, no s’ha de destacar cap incidència important, més enllà de les afectacions en el normal desenvolupament de l’activitat als centres escolars.
 
En aquest sentit, s’ha seguit el protocol d’actuació en el cas de nevades, de manera que s’ha donat llibertat de decisió als centres educatius, tot i que la recomanació ha estat de romandre oberts, en la mesura del possible. A l’IES Cirvianum s’han suspès les classes, entre d’altres motius perquè el servei de transport escolar a Sant Pere i Sant Vicenç no estava garantit. A la resta, les escoles han obert i han funcionat amb serveis mínims, ja que no han pogut comptar amb la totalitat de les seves plantilles docents.

De cara a aquesta tarda, en principi, les escoles i llars d’infants obriran amb normalitat fins a les 5. Pel que fa a demà al matí, es prendrà una decisió en funció del temps, tot i que si les nevades no anessin a més, la intenció és que hi hagués escola normal.
 
A la Piscina, s’ha suspès l’activitat aquest matí i la instal•lació esportiva ja no obrirà aquesta tarda i a través del seu web s’informarà de la represa de les activitats.
 
A hores d’ara es circula amb normalitat pels carrers de Torelló i per les carreteres del voltant. Tot i així, ja està previst escampar sal per les vies principals del municipi de cara a l’amenaça d’intenses glaçades les properes hores. Al mateix temps, des de l’Ajuntament es recomana utilitzar el cotxe el mínim imprescindible.
 
De cara a les properes hores, es manté actiu el protocol i es donarà la pertinent informació a través de l’emissora municipal Ràdio Ona.

Navega per les etiquetes

tempsneunevadameteorologia

COMENTARIS

+2
-0
No és veritat
Anònim, 02/02/2012 a les 17:38
La nota de premsa de l'ajuntament diu això, però com a pare d'un nen de l'escola Fortià Solà sé que és mentida. El nen ha arribat al migdia amb la següent nota:
" Davant la situació de nevada ens hem vist obligats a fer marxar del centre els mestres de fora el municipi. Per aquest motiu no podem fer classes amb normalitat aquesta TARDA !!!!!. etc...

Les notes de l'ajuntament haurien de ser correctes i informar de la veritat no?

Salut i veritats, que demà ja no sé a qui he de fer cas.
+3
-0
L'Ajuntament dóna les notícies
Anònim, 03/02/2012 a les 11:28
La veritat és que hem d'agraïr a osona.com totes les notícies actualitzades de la nostra comarca, però en el cas de Torelló ens trobem que la majoría són redactades desde l'Ajuntament com a notes de premsa, i no són del tot certes, ja que hi ha coses que desde l'Ajuntament no convé dir-les. Haurien de ser notícies escrites per un periodista.
Com aquesta de la neu, n'hi ha hagut d'altres que diuen les veritats a mitges.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  29°C
divendres
13°C  30°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 190

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: El Museu de l'Art de la Recessió

El Museu de l'Art de la Recessió

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: