Nació Digital | Actualitzat el 31/01/2012 a les 18:00h
Els amics de Sau recorden Carles Sabater
Els 13 anys de la seva mort es commemoraran a Llançà.
El pròxim 13 de febrer farà 13 anys que va morir el cantant i actor Carles Sabater, un fet que cada any recorda el Club d'Amics de Sau (CLAM Sau) amb una trobada a Llançà, que enguany se celebrarà el diumenge 12 de febrer.
Els actes de commemoració de la desaparició del cantant de Sau començaran al migdia amb una concentració al cementiri vell de Llançà, on s'hi farà una ofrena floral per, tot seguit, visitar la plaça de Llançà que duu el nom de Carles Sabater. Llavors es farà l'habitual dinar de germanor (per apuntar-se, cal adreçar un correu a clamsau@clamsau.net).
Acabat el dinar, a la Casa de Cultura de Llançà i amb entrada gratuïta, es projectarà el musical Tots dos, que Carles Sabater va protagonitzar al costat d'Àngels Gonyalons l'any 1993. A més, per commemorar la trobada, es farà un recordatori amb una fotografia del cantant i es publicarà una esquela al diari El Punt Avui. Per col·laborar en les despeses de les flors i l’esquela es pot fer un donatiu de 3 euros. El dinar tindrà un cost de 18 euros.
La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.