COMENTARIS

+
5

-
0
d'spainEdu, 14/01/2012 a les 20:42
La majoria son espanhols així que no els hi costarà

+
4

-
0
no ens fan faltaAnònim, 15/01/2012 a les 16:36
No cal tenir una poliçia que no respecta la nostra llengua.
Encara que sigui per protestar, aixó es un fals favor a la gent que estem lluitant perquè la nostra llengua sigui viva
i ens creguen de una punxetera vegada que la nostra llengua
es tant important con qualsevol d'altre.
Els meus impostos no els vui per pagar els nostres policies
què ofenen la nostra llengua.
Retallades si, a Mossos no serveixen per res.

+
0

-
1
impostos i llenguaAnònim, 15/01/2012 a les 18:56
Respecte a l'ultim comentari estic d'acord a no pagar impostos a qui no respecta la nostra llengua, per tant entenc que no esaàs d'acord a la política d'imposts que se'n van a espanya i no tornen, no pots criminalitzar tot un col·lectiu perquè quatre il·luminats hagin fet o dit una bestiesa.
Per altra banda rotundament d'acord que amb la llengua no s'hi juga i si hi ha uns quants mossos alliberats sindicals que no els hi ve de gust parlar català doncs que pleguin, si volen fer una protesta de qualitat que no atenguin a ningú en Castellà i ja veureu com a l'àrea metropolitana saltaran xispes!

+
2

-
1
JajajaAnònim, 15/01/2012 a les 19:32
Si la mojoria venen de la guardia civil nomes els has de sentir entre ells sempre parlen amb espanyol quina vergonya

+
3

-
0
CastigAnònim, 15/01/2012 a les 20:58
Espero que al sindicat SME-CCOO sigui castigat per aquest fet.

+
4

-
1
ignorants...Anònim, 16/01/2012 a les 10:59
Sincerament sou tots uns ignorants, no teniu ni idea del que dieu, parlar es molt facil i gratuït, el nombre de mossos que ve de la GC no arriba ni a un 5%...aqui sou vosaltres els que barregeu conceptes, les manifestacions son precisament per molestar, sino per desgracia no se'n fa resso ningu, per tant si aquesta mesura molesta al politic doncs endevant, es la unica manera de poder sortir als mitjans de primera categoria, i tot i aixi se'n fan massa poc esment, no voleu mossos??? perfecte, quan us entrin a robar a casa, us petin el cotxe o algun vei faci mes soroll del compte no cal que us molesteu a trucar-los...llavors si que els voleu oi??? i com mes rapid millor...sou uns hipocrites tots plegats, per cert , la vostra aportacio a la policia catalana no deu ni arribar a 2 euros a l'any...aneu al McDonals i us donaran 2 hamburgueses per aquest preu ...apasiau