Pere Pratdesaba | Actualitzat el 12/01/2012 a les 20:47h

Les indemnitzacions a Colomer Munmany no arriben i creen tensió

Un grup de 40 treballadors es desvincula de la defensa del conjunt dels afectats que fins ara havia fet CCOO. Les opcions per reclamar el pagament passen per vies diferents.

Alguns dels 40 treballadors desvincutats de CCOO, el passat 9 de gener, al judici que no es va celebrar a Granollers.

Els treballadors de l’empresa adobera Colomer Munmany continuen sense cobrar les indemnitzacions pels seus acomiadaments, dos anys després de fer-se efectius. Es tracta d'uns 30.000 euros de mitjana pels 121 treballadors afectats. Els diners estava previst que vinguessin de la venda dels terrenys que ocupava l'antiga factoria a Vic, però la immobiliària (Riera Beuane SL) té l'operació aturada. La situació està creant tensions entre els propis treballadors, que han decidit optar per diferents camins per defensar els seus interessos.

Així, CCOO, que fins ara defensava tots els treballadors, ha anunciat que en els propers dies intentarà reunir totes les parts afectades per intentar trobar una sortida consensuada. A banda, el sindicat i la pròpia empresa Colomer Munmany (actualment Agrupació de Serveis de Teneria SA) han decidit posar una demanda civil contra la immobiliària, segons ha explicat Angel Martín, portaveu de CCOO.

Riera Beaune SL havia de lliurar cinc milions d’euros que devia per la compra dels terrenys de Can Baumman, que haurien servit per pagar les indemnitzacions, però el pagament s’ha anat allargant. La immobiliària al•legava que no es complien les condicions pactades a la compra-venda, entre les quals hi havia la descontaminació del terreny. En aquests moments, segons explica Martín, ja estan totes les condicions  complertes i, per tant, no hi hauria d’haver obstacle per fer efectiu el pagament. La immobiliària encara es resisteix, però, i diu que no és suficient, d'aquí la nova demanda.

Per un altre costat, hi ha 40 treballadors que s’han desvinculat recentment de la defensa que els havia fet fins ara CCOO. Aquest grup considera que el sindicat ha seguit sempre “el guió que marca l’empresa”, segons un dels seus portaveus. A més, asseguren que CCOO no ha presentat cap demanda contra Riera Beaune, sinó que ho ha fet l’empresa sola, ja que les despeses d’aquest procés judicial són molt costoses.

Aquests treballadors opinen que el litigi amb la immobiliària afecta l’empresa i la pròpia immobiliària, però que no té res a veure amb ells, que tenen el deute directament amb l'empresa. Per tant, no té sentit posar una demanda contra Riera Beuane SL. Sí que en té, però, i això és el que han fet, ampliar la demanda de responsabilitats contra Colomer Leather Group SL que és, segons ells, qui té la responsabilitat final per garantir el cobrament de “totes” les quantitats que es deuen. A més, hi ha uns pocs treballadors afectats que ja estaven dins de la plantilla de Colomer Leather Group SL.

“Agrupació de Serveis de Teneria SA és insolvent i té molt poca activitat. Per tant, l’únic camí per cobrar les indemnitzacions és recórrer a l’empresa matriu, que és qui té els diners”, diu un portaveu del grup. Aquests treballadors ja havien sol•licitat en diverses ocasions a CCOO que fes aquest pas, d’ampliar la demanda a l’empresa matriu, però el sindicat sempre s’hi va negar.

El procés judicial s’estira

L’embolic i l’enfrontament s’ha agreujat amb l’entrada en escena del judici contra Agrupació Serveis de Teneria SA, que s’havia de celebrar el passat 9 de gener al Jutjat Social n. 2 de Granollers. El gabinet jurídic de CCOO, en representació de la resta de treballadors, i l’empresa Agrupació de Serveis de Teneria SA van recórrer la decisió d’ampliar la demanda contra Colomer Leather Group SL. Aquest nou recurs va obligar el jutge a posposar el judici fins al mes de desembre de 2012.

Aquest ajornament, segons Martin, no suposarà cap problema per al cobrament. El judici és fruit d'una demanda contra l’empresa, posada pel sindicat quan es va considerar que l'empresa era insolvent. "Només es tracta d’un reconeixement del deute vers els treballadors", apunta el sindicalista.

No pensen igual els 40 treballadors desvinculats del sindicat, que creuen que aquest recurs només té la intenció d’anar allargant indefinidament el procés judicial. "La decisió incomprensible de CCOO té com a conseqüència inmediata endarrerir gairebé un any el judici i, per tant, la possiblitat de cobrament", diuen en un comunicat. “Aquest reconeixement del deute d’Agrupació de Serveis de Teneria SA no té cap valor perquè l'empresa no té diners. En canvi, si aquest mateix reconeixement l’hagués fet l’empresa matriu, la situació hagués estat diferent, ja que llavors hauríem pogut reclamar el deute”, afirmen.

La situació d'alguns dels treballadors afectats és crítica, ja que se'ls hi ha acabat l'atur. Des d'aquest grup es considera que algunes de les indemnitzacions ja es podien haver pagat amb algunes de les operacions efectuades per l'empresa, com la venda de maquinària o de la marca.

Extreballadors de Colomer Munmany, en una protesta davant el recinte firal del Sucre. Foto: Adrià Costa

Navega per les etiquetes

CCOOColomer Munmany

COMENTARIS

+118
-0
COLOMER MUNMANY
Anònim, 12/01/2012 a les 22:25
EL QUE HA FET EL SINDICAT CCOO NO TÉ CAP EXPLICACIÓ RAONABLE, NO SENTEN QUE NO VULGUI AMPLIAR LES GARANTIES QUE SON PER PODER COBRAR TOTS DELS TREBALLADORS EFECTATS.
+91
-0
incomprensible!!!
incrèdul, 13/01/2012 a les 09:49
Cóm pot esser possible que des de CCOO s'oposin a obtenir més garanties per poder cobrar tothom....i s'avinguin anar de la mà d'empresa???
+79
-0
perplex
desabut, 13/01/2012 a les 09:59
Al llarg d'aquest proces CCOO no ha fet res més que enganyar als seus defensats i posar-se al costat de l'empresa, serà per els suposadament favors rebuts?....
+91
-0
És decepcionant!
Anònim, 13/01/2012 a les 11:48
El que està fent el sindicat no te nom. Jo sempre m´havia
penssat que un sindicat apoiava els treballadors,devant els
problemes que poguessin tenir amb l´empresa.Per aquesta raó
em vaig afiliar en un ells,d´això ja fa vint-i-cinc anys.
(Vint-i-cinc anys que pago la quota). Ara (bé,ja fa temps),
m´he adonat que tot és una mentida i un engany.
Pel que fa a l´empresa... és una barreja de tantes coses,el que sento...
Després de tants i tants anys (tota la vida laboral),treba-
llant,sensa escatimar mai res,(ans el contrari), ara ens do-
nen pel sac.No tenen ni vergonya ni dignitat.Ho deixo aquí.
+69
-0
COLOMER MUNMANY
Anònim,13/01/2012, 13/01/2012 a les 12:16
LA POLITICA SINDICAL DE CCOO EN AQUEST CAS, ES UN ATEMPTAT CONTRA ELS VALORS I DERETS,DELS SEUS AFILIATS I DEL CUNJUNT DE TREBALLADORS DE LA EMPRESA.POTSER... QUE ALGUNS DELS RESPONSABLLES DIRECTES DE CCOO I DE L'EMPRESA, JA FA TEMPS ES POSESIN D'ACORD. PER AIXO ENS ESTAN POSAN PALS A LES RODES.
+71
-0
prou corrupció
Ajudeu-nos, 13/01/2012 a les 12:38
Tot aquest desafortunat proces repercuteix amb les 121 famílies, només voldríem passar pàgina abans que no acabem anant als menjadors socials i també al psicòleg.....
+53
-0
traïcions
Anònim, 13/01/2012 a les 15:21
CCOO i UGT perden afiliats és el que te només patir per la cadira i se i sabem tots que en perdreu més i més. La vida són dies cedir-la o lluitar-la tu tries t'arrossegues o somies?

Tot el suport als treballadors de colomer!
+87
-0
Vergonyós
Anònim, 13/01/2012 a les 15:59
Jo creia que els Sindicats (CCOO en aquest cas), el seu deure era defensar els treballadors, per aixó fa 28 anys que pago cuota, però no és així, i ara estàn demostran que van de bracet amb l'empresa, no ho puc entendre. Prou de mentides, ja es hora que ens digueu la veritat. De quina banda esteu? Tants favors heu rebut?
+44
-0
traicions
Anònim, 13/01/2012 a les 17:27
MOLTES GRÀCIES A L'ANÒNIM QUE ENS DONA SUPORT!
NECESSITEM MOLT DE RECOLZAMENT PER SORTIR D'AQUEST EMBOLIC AL QUAL ENS HA PORTAT LES MALES ARTS DEL CONSELLER DELEGAT GENERAL AMB LA MALA GESTIÓ DEL SINDICAT.
ENS EN SORTIREM!
GRÀCIES I ÀNIMS A TOTS ELS TREBALLADORS AFECTATS.
+52
-0
Empresa i sindicats
Anònim, 13/01/2012 a les 17:40
El comportament del sindicat és nefast,això no cal ni dir-ho,però no ens oblidem que és l´empresa la que ens ha "fotut" al carrer sense pagar-nos les indemnitzacions pactades i que està fen mans i mànigues per no haver-nos-les
de pagar mai, quan ells s´han venut tot el patrimoni (i mireu que n´hi havia), s´han embuxacat els diners i a l´hora
de pagar els treballadors, no n´hi han,(de diners) cosa que ja se n´han cuidat prou ells que no n´hi haguessin.
Amb això no vull disculpar per res el sindicat, que quedi clar! perquè uns d´acord amb els altres ens han ben enganyat.
+61
-0
Sindicats i empresa
Anònim, 13/01/2012 a les 20:34
Actualment, tant l’empresa adobera Colomer Munmany com el Sindicat CCOO estan dificultant el procés de compensació i cobrament de les indemnitzacions.

L’empresa només ha posat pals a les rodes malgrat el compromís signat davant notari. I el Sindicat sembla més interessat en proveir-se d’un bon percentatge del pastís més que defensar els interessos i drets dels treballadors –els treballadors no afiliats al sindicat veuran reduïda la seva indemnització, si es fa possible, en un percentatge a favor d’aquest sindicat- .

És ben trist que per recuperar aquells diners i aquelles prestacions que els treballadors ens mereixem hàgim de recórrer a un procés llarg en el que es posa a prova la nostra paciència i l’estabilitat de les nostres famílies sense valorar el nostre esforç, la nostra dignitat com a treballadors i el que és més intolerable sense respectar els acords que es varen subscriure en el seu moment.
+31
-0
expuignero
Anònim, 13/01/2012 a les 20:43
uss aconpanyo el sentimen....a can puignero ba pasa igual.que us panseu de tota a questa gent..... una abrasada de suport.
+30
-0
Per segons que sí
Pemar, 13/01/2012 a les 22:10
Estic d'acord amb Anonim però penso que si que deuen quedar diners per segons qui. Mira si no el cotxassos que pagant l'empresa passegen els directius que queden a l'empresa.
+30
-0
vergonyos
Anònim, 13/01/2012 a les 22:57
M´ha agradat molt el comentari de "t´arrossegues o somies", és el mateix que ha fet en Joan Vilarrasa Folgaroles, director general del grup Colomer, aquest senyor va apareixer en el judici en representació de l´empresa, el que fan els dienrs...
+35
-0
unió fa força
Anònim, 13/01/2012 a les 23:10
Això no té fàcil solució, els treballadors us haurieu d´uní tots i fer accions conjuntes i de forma independent i fora de CCOO.
+33
-0
on són els del Comitè?
Anònim, 13/01/2012 a les 23:32
Algú ha vist on son els del comité. Han quedat muts.
+21
-0
Que hi ha censura?
Anònim, 13/01/2012 a les 23:42
Trobo a faltar un comentari!
+3
-47
AFECTAT
Anònim, 14/01/2012 a les 10:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+31
-0
Patetic
Anònim, 14/01/2012 a les 12:05
Més de dos anys i mig fá que arrossaguemt el no cobrament,els treballadors de Colomer Mommany.
Ens fan passar amb escuses i els de C.C.O.O. si gronxent perqué cada tres mesos el cauen les quotes que paguem els afiliats, per aixó han agafat la via més llargue perque no ens paguin de moment.Pro els trevalladors no som una entitat bancaria. Com més rics més corruptes.
+25
-0
unos cuantos
Anònim, 14/01/2012 a les 12:35
Ahora todo son criticas, no os acordais cuando algunos os arrastravais detras del gran jefe del comite ¿ Donde esta (y todos sabemos donde) ahora?
+20
-0
AFRCTATS
Anònim, 14/01/2012 a les 14:59
Voldria, respondra al comentari del 14701/2012 a les 10:49 hores.
L´advocat treballa per un 5%, en cas de cobrament i res més, informat bé de les condicions del sindicat, no només els no afiliats veuran reduida la seva indemnització, quan s´entra en procesos judicials els afiliats també paguen una part si es cobra, ves al sindicat i informat bé, si et diuen que no pagaràs res digues que t´ho posin per escrit i veuràs què passa.
+26
-0
Partit de tenis
Anònim, 14/01/2012 a les 18:18
Mentres Colomer Munmany dóna les culpes a Riera Baune,aquesta dóna la culpa a Colomer Munmany i els desgraciats dels Traballadors (que jo també m'hi conto)anar miran com passan les pilotes d'un cantó a l'altre, com un partit de tenis.Ja estabé! o caixa o faixa.Fora CCOO i a per totes!.
+2
-37
AFECTAT
Anònim, 14/01/2012 a les 19:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+30
-0
una bona defença
Anònim, 14/01/2012 a les 21:10
A veure afiliat del sindicat que no pagaràs res, estàs satisfet amb la defensa que fa el sindicat???
Personalment, crec que és molt millor renunciar a una petita part de l´imdennització però cobrar-la.
Com diu l´article, ja es va reclamar moltes vegades a CCOO que fos el sindicat que fes l´ampliació de demanda al grup. Evidentment CCOO no està actuant de forma raonable.
+0
-31
falta comentari
Anònim, 14/01/2012 a les 21:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+21
-1
Falta comentari
Anònim, 15/01/2012 a les 10:25
El comentari que trobo a faltar,és el que jo vaig fer, precísament és per aìxò que el trobo a faltar.I la veritat, no crec que fos censurable, no deia el nom ningú, ni era mal sonant...només expresava a grans trets, el que ha passat
a Colomer desde que aquest "senyors" van començar a remenar
les cireres.Però es veu que no els ha agradat.

+26
-23
On són els del comitè?
Anònim, 15/01/2012 a les 10:39
Els del comitè, (alguns) són a on han de ser, i de muts res
de res. No generalitzem si us plau!
+24
-0
finançament sindical
Anònim, 15/01/2012 a les 11:20
CCOO no només cobra dels afiliats. El sindicat té varies empreses TEMIQUI S.A., FQT.. QUE FACTUREN I COBREN DE LES EMPRESES CADA VEGADA QUE ARRIBEN A UN ACORD AMB UN ERE.
Ideals,defença dels treballadors o ????????????????
+25
-0
pau
Anònim, 15/01/2012 a les 16:45
em de fer pinya no treure retrets
+16
-0
Fer pinya!
Anònim, 15/01/2012 a les 18:45
Estic totalment d´acord, però em sembla que això és imposible i així ens va.
+38
-0
lladres i estafadors
DRETS i DEURES, 15/01/2012 a les 21:08
En ple segle XXI és trist veure com accionistes i administradors de Colomer Leather Group (inclou totes les societats del grup) és passant pel forro els DRETS HUMANS I OBLIGACIONS, deixant de pagar unes indemnitzacions que per LLEI tenen l'obligació de complir. Senyors Sumarroca, Olabarría, Rosell, Alvira, Vilarrasa....vostès, acabant de gaudir amb tota l'abundància del món aquestes darreres festes, mentre les nostres famílies passant angoixes....
Sí, aixis volen tirar endavant el país, mai podrem fer-los costat... estan donant el pitjor exemple!
+27
-1
FER PINYA
Anònim, 15/01/2012 a les 22:49
TOTALMENT D´ACORD, al menys els treballadors hauriem de fer pinya, perquè tots reclamem el mateix, que COLOMER ens pagui les indemnitzacions que van pactar en el seu dia, llavors els va anar perfecte que tots marxessim per poder acabar de fer els seus negocis i deixar l´empresa Agrupació Serveis de Taneries inactiva, sense màquines, estocs ni diners... en aquell moment encari hi havien actius,que evidentment es van traspassar a la resta de societats o es van vendre.
Colomer té molt a agrair a CCOO, sense la seva ajuda i col.laboració no ho haguessin tingut tan fàcil.
+37
-0
gracies , companys
Anònim, 16/01/2012 a les 09:44

Jo no se que passa per aquí ..., i quina màfia hi ha ? ja que mols papers ens van fer signar abans de perdre la feina i ens van fer creure que daven de notari tot era correcta pels pagament ja que donava fe sobre el tema de cobrar i nosaltres com babaus ens ho creiem.
Hi sobre el sindicat ja no he cregut May amb ells, pro mi vaig afiliats per que ja avia’n rumors de que quedaríem sense feina, h i si no ets afiliada al sindicat et cobra’n un tan % de la quantitat que tan de dunar l’empresa, no ho vaig fer per res mes ,ja que quan els treballador quedem sense feina .. es quan van mes be ells (sindicat .. en cara que diguin lo contrari
També volia demanar aquets que tenen aquet l'advocat si som temps de pontar-nos ja que no ens vam entera? gracies
+20
-0
resposta al company de 9:44
resposta, 16/01/2012 a les 11:24
Mentre duri aquest procés, si pot afegir qualsevol persona que l'interessi, només cal posar-se amb contacte amb algú d'aquest grup.
+31
-0
GRÀCIES
Anònim, 16/01/2012 a les 11:55
Gràcies a aquest mitjà de comunicació hem pogut esbafar-nos una mica... però és ben cert que els nostres dirigents lladres i estafadors... ENS HAN ROBAT LA NOSTRA FEINA I LA NOSTRA DIGNITAT!
Res més.
+72
-0
entramat
Anònim, 16/01/2012 a les 22:47
Puntualitzacions sobre la notícia difosa en un setmanari de la comarca sobre els ex-treballadors de Colomer Munmany que s’han desvinculat de la defensa que els feia el sindicat CCOO.

En primer lloc es deia que dels 40 treballadors que han marxat de CCOO, “hi ha un 85 per cent de directius”: És fals, no n‘hi ha cap. Sí que hi ha un 10%. de treballadors amb responsabilitats dins d’àrees i seccions de l’organització que tenia l’empresa, o més ben dit les empreses, ja que no tots eren de l’antiga COLOMER Y MUNMANY, SA sinó que alguns pertanyien a la plantilla de COLOMER LEATHER GROUP SL.
Aquests treballadors no “fan la reclamació a part i directament al grup Colomer”, sinó que per poder garantir el cobrament de les quantitats que els deu AGRUPACIO SERVEIS DE TENERIA, S.A (l’antiga Colomer y Munmany, SA) amplien la demanda contra COLOMER LEATHER GROUP SL, que és l’empresa principal i matriu de tot un conglomerat de societats, que inclou AGRUPACIO SERVEIS DE TENERIA, S.A. No hi ha cap motiu raonable per justificar o explicar l’actuació de CCOO, sindicat que representava i assessorava judicialment a tots els treballadors, que no va voler demandar en cap moment a COLOMER LEATHER GROUP; SL, per ampliar la garantia de cobrament dels treballadors.
L’ampliació de la demanda contra COLOMER LEATHER GROUP, SL, per part d’aquells 40 treballadors, es va produir abans de la celebració del judici contra AGRUPACIO SERVEIS DE TENERIA, S.A, que era previst celebrar al Jutjat Social nº 2 de Granollers, procediment 1066/2010, el dia 9 de gener passat.
Arribat el dia del judici, es va tenir coneixement, que l’empresa AGRUPACIO SERVEIS DE TENERIA, SA i el gabinet jurídic de CCOO, en representació de la resta de treballadors, van recórrer la decisió d’ampliar la demanda contra COLOMER LEATHER GROUP, SL, és a dir s’oposaven a buscar responsabilitats i més garanties perquè tots els treballadors puguem cobrar, impedint d’aquesta manera la celebració del judici el dia previst.
És incomprensible i ben trist que els arguments en els que es basa el recurs del sindicat CCOO, que representa la resta de treballadors (que volen cobrar com tots), siguin els mateixos del recurs que presenta l’empresa AGRUPACIO SERVEIS DE TENERIA, SA, que és qui ha de pagar als treballadors i no ho fa!
Aquesta decisió, que creiem incomprensible per part de CCOO, d’una part, té una conseqüència immediata que és endarrerir gairebé UN ANY el judici (s’ha ajornat fins al mes de desembre de 2012) i, per tant, la possibilitat de cobrament, i per altra part demostra que el sindicat CCOO va de la mà de l’empresa que deu diners a TOTS ELS TREBALLADORS, fets que, a menys que existeixin aspectes desconeguts, suposen un clar impediment i perjudici als interessos de TOTS ELS TREBALLADORS AFECTATS, interessos per als que, suposadament, un sindicat ha de vetllar.
Cal també aclarir que l’afirmació “La resta de treballadors, 80, mantenen la demanda conjunta amb l’empresa contra Riera Beaune” no és certa ja que, en cap moment, CCOO no ha interposat demanda civil en nom dels treballadors contra RIERA BEAUNE.
Més arguments per abandonar la representació i defensa per part del sindicat CCOO, a banda del d’ampliar garanties de cobrament, el tenen els ex-treballadors de COLOMER LEATHER GROUP, SL, que han tingut la desagradable sorpresa de comprovar que CCOO en comptes de demandar a aquesta societat a la qual pertanyien ho ha fet a AGRUPACIO SERVEIS DE TENERIA, SA, empresa amb la qual no hi tenien cap vinculació laboral.
Sí que és cert que la gran majoria de treballadors han esgotat l’atur i cal trobar solucions amb urgència però és evident que això no s’aconsegueix amb accions com la que
ara ha fet CCOO.
Gràcies per donar-nos l’oportunitat de sortir al pas de la informació més aviat parcial publicada fins ara sobre aquest afer.
+0
-74
AFECTAT
Anònim, 17/01/2012 a les 11:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+26
-0
afectat
Anònim, 17/01/2012 a les 13:19
Dons a mi em sembla perfecte que aquest article s´hagi difós
aquí.Precisament ara anava escriure un comentari, invitant
a tothom a llegir el 9 NOU d´ahir, que és on surt publicat.
I aprofito per dir que no put entendre la postura/opinió
d´algú a qui també le deuen els calés.
+22
-0
AFECTAT
Anònim, 17/01/2012 a les 14:07
Deixat estar de "parelles", el que hem de fer és anar a
totes per poder cobrar. Sembla mentida!
+2
-58
CCOO
Anònim, 17/01/2012 a les 16:40
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+83
-1
Abandonats i/o enganyats
Anònim, 17/01/2012 a les 20:38
Soc un dels acomiadats de Colomer.
No cal la pena discutir si els ERES van estar ben fets o mal fets. Son els que son i no els podem pas canviar.
Però crec que portem dos anys i mig abandonats ( o potser fins i tot enganyats ). I estem en la mateixa situació però amb l’atur ja esgotat.
A finals de desembre de l’any 2.010 en una reunió els sindicats ens va informar de com anaven les negociacions entre Colomer i la immobiliària pel tema de la contaminació dels terrenys. S’ens va dir que aviat sortiria la resolució sobre la situació dels terrenys i ens van prometre que ferien una altra assemblea per informar-nos. I aquesta no s’ha fet fins a finals del 2.011, un any desprès. I per el que es veu la demanda conjunta entre empresa i treballadors per reclamar els cinc milions d’euros a Riera Beuane , que el desembre del 2.010 estava a punt de presentar-se, encara nos’ha fet.
Durant aquest període entre les dues assemblees un grup de treballadors anàvem, al menys un cop al mes, al local de CCOO a demanar informació. La resposta era sempre la mateixa: no hi ha rés de nou per explicar, ....els advocats tenen altres empreses més importants, ..... us penseu que sou sols, ....
Davant aquesta deixadesa no he dubtat en afegir-me als que buscaven un altre camí per poder cobrar el que és nostre.
I la coincidència dels recursos d’empresa i sindicat a la demanda d’ampliar el requeriment del pagament a Colomer Leather Group ( la matriu del grup) en el judici del dia 9 de gener reforça aquesta decisió.

I també crec que sobren els comentaris
+44
-0
Valentia
Anònim, 17/01/2012 a les 21:12
Si es vól esquitjar i empestifar a una persona i familia amb un "crec que sobran comentaris", diu molt poc de un "afectat". Jo tambe soc un afectat i estic totalment d'acord en les explicacions que es dona en aquesta carta. El Sr. Puigbó ha sigut valent en els seus comentaris, i no s'ha amagat. Faltar al respecte des de l'anónimat no es molt edificant.....
+38
-0
TRANSPARENCIA
Anònim, 18/01/2012 a les 00:10
Gràcies, als mitjants de comunicació , els treballadors han pogut exposar el seu punt de vista i explicar clarament que està passant i fer-ho públic.

CCOO ens han manipulat i no han informat degudament als treballadors de tot, que es pensen que poden fer el que vulguin, també tenen responsabilitats i si tot això no acaba bé també hauran de respondra davant la justicia.
Es evident que la seva prioritat no és defençar els treballadors, així els va....
+22
-0
"PLUMERO"
Enganyat Emprenyat, 18/01/2012 a les 13:05
Que set veu el "PLUMERO" Afectat Anònim 17/01/2012 a les 11:26
deus ser amic i col·laborador dels embaucadors de CCOO i Colomer Munmany , Climent Pujol, Rosa Fabian,Jaume Alvira, Juan Vilarrasa, i Cia
en aquesta vida tot te un preu. i per a tu el deute tan te fot, "Perquè ets de CCOO" Oleeeeeeeeeee.
Per a mi no, es la neva subsistència
nano fes-tu mirà, que no es normal
+2
-0
Ja va acabant la feina
Anònim, 18/01/2012 a les 23:19
Jaume Alvira deixa la presidència d’Acexpiel
L’any 2010 Alvira va deixar també la presidència de la Confederació Espanyola de Pellaires (CEC-FECUR).
Jaume Alvira, responsable d’Agrupació Serveis de Teneria, SA (abans Colomer Munmany), ha deixat la presidència d’Acexpiel (Asociación Española del Curtido). Alvira ha renunciat al càrrec, que tenia des de feia vuit anys.
+62
-0
Moltes gràcies
Anònim, 19/01/2012 a les 10:19
Vull agrair publicament a Feliu Puigbó, que hagi tret la cara per nosaltres, ja que gràcies a ell tots hem pogut saber la veritat de com han anat les coses. Referent al anònim que diu que la carta és una parrafada i que sobren els comentaris, a vegades no cal posar el nom per saber qui la escrit; els que coneixem la manera de fer i actuar d'algunes persones que hi ha dins el sindicat ens és molt fàcil reconeix-el i sense por a equivocar-nos.
Espero que tot es vagi solucionant i que per fi ens poguem oblidar d'una serie de persones que no han fet més que posar-nos pals a les rodes, en lloc de ajudar-nos i fer-nos costat tal com és la seva obligació, que per aixó hem estat pagant durant molts anys.
+8
-2
Recordatori "ÒPTICA"
Anònim, 19/01/2012 a les 12:52
Crec que seria bo, manifestar-nos davant d'una ÒPTICA, del Centre de Vic, i L'Especialista ens recomani quin tipus d'olleres es necessiten per veure com tractar el deute dels treballadors de Colomer Munmany

Segur que un/a especialista "ÒPTICA" estaria molt contenta del marit el de Mercedes de color negre
+1
-25
Sindicatos
Anònim, 23/01/2012 a les 11:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+2
-24
CCOO
Anònim, 23/01/2012 a les 17:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-0
Sindicatos
Anònim, 23/01/2012 a les 19:26
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii??
Que hi té a veura això? Poden negociar molt bé els EROS,
però si després no es compleixen els acord i ells (els sindicats) no fan res perquè això passi, més aviat tot el contrari, dons ja em diràs de que serveix.
No cal que us esforçeu a defenssar els sindicats, dons en aquest cas s´els ha vist ven bé el plomero.

+12
-1
CCOO
Anònim, 23/01/2012 a les 23:28
Podria ser millor fer la demanda a través del sindicat, sempre i quan ells (el sindicat), es cuidés de fer el que ha de fer, que no és res més que defensar els treballadors,
cosa que fin ara no ha fet.
Ens heu enganyat i continueu enganyant.
Em sembla tot molt patèic i llastimós.
+6
-0
Llastimós!
Anònim, 23/01/2012 a les 23:51
És ben llastimós tot plegat. Tots estem al mateix barco, i
uns anem per un cantó i els altres per l´altra i, a sobre
només fent-nos retrets els uns als altres i "ells" contents,
per què sabeu alló que diuen DIVIDE Y VENCERAS? dons això.
+17
-0
Aviat TRES anys
Anònim, 24/01/2012 a les 22:48
Aquest que defensa tan el sindicats (tenen els ous pelats....),.si tan be ho fessin no estariem parlant ací.En aquest cas no estan afortunats i escolta....fara TRES anys de aquest desastre i han anat donan llargues a gent que poc a poc a anant acabant al paro. Que cony hem de fer!Algú es havia de moure, i si tu vóls esperar el sindicat alla tú, peró no pretenguis posarlos com uns llestos que no ho son ,fins ara els llestos ha set Colomer Munmany que encara no ha pagat ni pensa fer-ho.
+17
-0
Millons d'Euros
Anònim, 24/01/2012 a les 23:01
Algu sap on son els diners que s'han cobrat de la venda de tecnologia, maquinaria , comercial i tot.. de Colomer Munmany...Son molts millons de Euros que sembla esser que els sindicats no han estat capaços de que l'empresa els hi dongui explicacions o ni tan sols ho han intentat...Está bé que s'obrin noves vies. Estic d'acord amb Llastimos,els treballadors no hem de separarnos per culpa de sindicat i empresa .
+17
-0
sorpressa o sarpasso
sònia, 25/01/2012 a les 20:22
AL REGISTRE MERCANTIL POSA QUE AL ANY 2.010, AGRUPACIÒ VA PAGAR MES DE 1.200.000 € EN CONCEPTE D´INDEMNIZACIONS I SALARIS, PERÒ ES CLAR QUE NO VAN COBRAR ELS AFECTATS, (ALGU HO TENIA QUE DIR)

POT EXPLICAR-HO L´EMPRESA??
+11
-0
Sònia 25/01/2012
Anònim, 26/01/2012 a les 11:26
No entenc massa com va tot això del Registre M., però si és com es diu, dons està clar : Els sous són
els del personal que encara en aquestes dades estava d´alta a l´empresa i, les indemnitzacions, les que devien cobrar els que han anat
marxant.
L´empresa no crec que expliqui res i, si mai ho ha d´explicar, ja estarà tot amanit i conxorxat (com tot i sempre).
És evident que els "fotuts" som els 120 treballadors que els vam donar via lliura per tancar l´empresa.(això sí enga-nyats per la direcció de l´empresa Sr. Alvira, Joan Vilarrasa i Folgarolas i companyia, de la mà del sindicat
CCOO).
+7
-0
Descuit!
Anònim, 26/01/2012 a les 11:44
Volia fer constar que tinguem tots amb compte qui eran i són encara (alguns)els que van exprimint la "mamella".
Ho dic per l´import de 1.200.000 Eur.
Cap d´ells deu tenir problemes per arribar a final de mes.
+18
-0
Demanar responsabilitats
Anònim, 28/01/2012 a les 12:38
Resumint tot aquest afer, la conclusió final és de que CCOO ha interposat UN RECURS CONTRA ELS PROPIS TREBALLADORS, enlloc de buscar solucions, tal com seria la seva obligació....
+5
-0
¿enleirem?
Anònim, 28/01/2012 a les 16:24
Sipaneir ¿ donde fueron a parar los millones de los terrenos ?
+9
-0
on som ara?
Anònim, 28/01/2012 a les 17:19
I jo em pregunto;on som ara? qué fa el sindicat? que pensa fer? em d'anar deixan pasar el temps? Tot segueix igual que abans, o sigui sense fer rés de rés de rés !!!!!!!!.
+23
-0
on som ara?
Anònim, 30/01/2012 a les 17:17
Amb aquest comentari dedueixo que encara confies amb el sindicat.
El que fa o pensa fer, els hi hauràs de demanar a ells, en-cara que jo ja sé el que et contesteran "no hay nada nuevo",
paraules que ens van dir durant mesos, setmana rera setmana
a un grup de vuit o deu persones (sempre els mateixos),que
anavem a demanar informació.Després hem sabut que diuen que
només anavem a tocar els coll...
Per cobrar sí que són bons! Però...que no els emprenyin
gaire.
+20
-0
On som ara?
Anònim, 31/01/2012 a les 15:40
Dons som on el sindicat ha volgut que siguem.En lloc de buscar solucions, posen recurssos en contra i així anar-ho enderrerint tot, beneficiant a l´empresa com sempre.
A! per cert, després de festes, havien de fer una reunió,
Sabeu si l´han feta?De fet van dir després de festes, però
no van dir de quin any.
Tot plegat és ben patètic i llastimós!!!!
+1
-0
pelicula
Anònim, 18/03/2012 a les 12:54
esto si que es una pelicula ( no las que se repartian )

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: