Urdangarin i la seva esposa la infanta Cristina. Foto: Casa Real
Iñaki Urdangarín lliura dues batalles:
una als tribunals, on s’enfronta a una imputació per cinc presumptes delictes, i una a la seva vida privada, on la polèmica no deixa de perseguir-lo. El darrer episodi, quan el duc de Palma ha decidit trencar les recomanacions de la Casa Reial i ha viatjat a Espanya, des de Washington, on resideix actualment, per veure els seus pares.
Urdangarin hauria visitat en els darrers dies el seu pare Juan, que està molt malalt, i la seva mare Clara, molt afectada per la situació del seu fill. Una vintena de càmeres l’esperaven a l’aeroport de Bilbao i la casa dels seus pares estava presa pels periodistes. Urdangarin no va aparèixer.
Segons publica el diari El País, la trobada podria haver-se produït a Viladrau, en una casa que la família té en aquesta població osonenca.