Quico Sallés / ND | Actualitzat el 02/01/2012 a les 08:33h

El director general d'Unnim cobra 963.000 euros anuals

Les entitats bancàries espanyoles que han rebut ajudes del FROB fan públics el sous dels seus equips directius.

Unnim va fer públic divendres els sous dels membres del seu equip directiu. El director general d'Unnim Banc, Jordi Mestre, guanya 963.540 euros bruts anuals. D'aquests diners, 540.000 euros corresponen al seu sou i la resta a altres partides. Jordi Espona, subdirector general que prové de Caixa Manlleu, cobra un total de 138.340 euros, dels quals 120.000 són en concepte de sou. Pel que fa a Unnim Caixa, el president adjunt Joan Contijoch cobra 19.500 euros en concepte de dietes.

Retribucions dels directius d'Unnim Banc

Retribucions dels directius d'Unnim Caixa





Aquest dissabte es complia el termini màxim que havia donat el Banc d'Espanya a les set entitats espanyoles que han rebut ajudes públiques del Fons de Reordenació Ordenada Bancària (FROB) perquè fessin públiques les retribucions dels seus equips directius. La voluntat del Banc d'Espanya és promoure la transparència d'un sector que els últims mesos s'ha vist esquitxat pels casos d'indemnitzacions milionàries i fons de pensió sobredimensionats de directius. És el cas de Caixa Penedès, NovaCaixaGalícia o la CAM. Uns fets que estan sent investigats per la Fiscalia que hi veu indicis de delicte.

Precisament en el seu requeriment per escrit, el Banc d'Espanya indica específicament a les entitats que han rebut ajudes públiques que no poden difondre les remuneracions de forma conjunta per tot l'equip directiu, sinó que s'han de donar les xifres individuals de cada un.

Navega per les etiquetes

caixesFROBUnnim

COMENTARIS

+10
-0
ningú s'ho creu
Anònim, 02/01/2012 a les 08:58
això és tres cops més del que diuen que guanya el rei, oi?

ningú s'ho creu. Ni el sou del rei, ni els d'unnim. Quan sortiran els plans de jubilació fets "a mida" dels directius?
+10
-0
intolerable.
Airún, 02/01/2012 a les 09:27
No podem donar ajuda amb diners públics a entitats on donen aquests sous als seus directius. És nefast. Es mereixen desapereixer.Hauriem de retirar els diners que hi tenim i cobrar les nòmines per altres entitats més "netes",(si les trobem).
+7
-0
...
Mozart, 02/01/2012 a les 09:38
Es una bona noticia això vol dir que ja hi ha gent que està començant a sortir de la crisi.
+4
-0
crisi , quina crisi ?
Anònim, 02/01/2012 a les 11:24
Amb un sou així poc deu notar la crisi aquest senyor !
Encara que l'Entitat es trobi en la situació de pena que està. Quins directius mes entregats !
+10
-0
Milioneurista
Vigatá, 02/01/2012 a les 12:38
I ja arriba a fi de mes?? Quina persona tan sacrificada!! I després parlen de sous sobredimensionats i aquest ni arriba a milioneurista.
+9
-0
Immorals
Anònim, 02/01/2012 a les 16:19
I ningú hi fa res per aturar aquesta sangnia! Hi ha persones immorals, sense cor ni entranyes, com poden viure rodejats de gent que va caient en la misèria i sentir-se bé amb uns sous d'aquesta mena? I a sobre deuen creure que s'ho mereixen
+4
-0
quina vergonya!
Anònim, 02/01/2012 a les 16:58
ja n hi ha prou! ara ja sen's pixen a la boca!
a més que els han de donar diners públics!!! aquests sous???
demà tots a la seu de Unnim a reclamar!!!!!!!!!

ja n hi ha prou senyors tot te un límit!!!!

+5
-0
Falten sous ?
Anònim, 02/01/2012 a les 17:33
I el sou del Sr. Didac Herrero?. El cap visible de la nostra comarca hauria d'explicar els seus ingressos. Per transparència i coherència.
Gràcies.
+3
-0
Poca vergonya
Eulalius, 02/01/2012 a les 20:31
Poca vergonya té aquest home. En uns altres temps ja l'haurien "posat a caldo" a aquest lladre.
+4
-0
Prefereixo no dir res...
Anònim, 02/01/2012 a les 22:32
Prefereixo no dir res.
En aquest diari ja m'han censurat diversos comentaris que he fet.
+0
-0
Tot depèn segons els ulls amb què es miri...
Anònim, 03/01/2012 a les 09:19
Considero que el més trist de tot, no és el sou....(a més d'una persona li encantaria cobrar això)....el més trist...és que l'estat doni ajuts a entitats on hi ha persones que cobren aquesta exageració (l'Estat hauria d'estudiar tots els sous i decidir si realment ajudar o no...i està clar...que amb aquests sous...no es mereixen ni l'aire que respiren......

Deixant de portar diners a aquests bancs o caixes, no demanar hipotèques, crèdits o pòlisses...aquests senyors a la llarga deixarien de cobrar això...perquè ja no obtindrien ingressos.
+1
-0
el senyor contijoch
Anònim, 04/01/2012 a les 08:40
el senyor contijoch va mentir a l' entrevisa que es va fer a osona.com fa un temps! deia que per 500 euros bruts al mes ell treballava!!! ara veiem que son uns 1500 no?????

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: