Redacció Osona.com | Actualitzat el 19/12/2011 a les 10:37h

En directe: Vic celebra avui un ple que es preveu calent

 
A l’acte d’aquest dilluns s’aprovaran els pressupostos, la desafecció de servei públic de la Casa Comella i la renúncia de Josep M. Paré, ingressat a la presó.
Aquest dilluns, dia 19 de desembre, l’Ajuntament de Vic celebrarà el ple més important de l’any, amb molts punts calents a l’ordre del dia. La necessitat de l’equip de govern (CiU i ERC) de pactar amb algun grup de l’oposició per poder tirar endavant les seves propostes obre un ventall de possibilitats.

El punt més important de l’ordre del dia serà, sens dubte, l’aprovació dels pressupostos municipals per a l’exercici del 2012, que estaran marcats per la crisi i l’austeritat. ERC i CiU necessitaran al menys d’un vot per aprovar els comptes, que podria venir de SI.

Un altre dels temes on l’equip de govern precisa d’un cop de mà és en la repetició de la votació de la desafecció de servei públic de Casa Comella, que permetria la seva venda (ja s’ha adjudicat al grup Bon Preu). Recordem que en el passat ple ja es va aprovar aquesta  desafectació, però per un error jurídic (s’havia d’aprovar per majoria absoluta i no simple), la votació va quedar anul•lada.

Al ple també s’aprovarà la renúncia de Josep M. Paré, regidor de PxC, que està ingressat a la presó. Per últim, es ratificarà la dissolució del Consorci del Museu de l’Art de la Pell.

Osona.com retransmetrà en directe tota la sessió, via Twitter.

---------------
ORDRE DEL DIA

A)  ESBORRANYS DE LES ACTES DE LES SESSIONS DE 24 D'OCTUBRE I 7 DE NOVEMBRE DE 2011

B)   PROPOSTES D'ACORD I DICTÀMENS


RENÚNCIA DEL SENYOR JOSEP M. PARÉ SUBIRANAS AL CÀRREC DE REGIDOR D'AQUEST AJUNTAMENT

RATIFICAR L'ACORD DE DISSOLUCIÓ DEL CONSORCI DEL MUSEU DE L'ART DE LA PELL DE VIC.

RATIFICAR L'APROVACIÓ INICIAL DE LA MODIFICACIÓ DELS ESTATUTS DEL CONSORCI D'ACCIÓ SOCIAL DE CATALUNYA.

MODIFICAR ELS ESTATUTS DE L'ORGANISME AUTÒNOM IMPEVIC

ADHESIÓ AL CONVENI DE COL.LABORACIÓ ENTRE L'AGÈNCIA ESTATAL D'ADMINISTRACIÓ TRIBUTÀRIA I LA FEDERACIÓ ESPANYOLA DE MUNICIPIS I PROVINCIES EN MATÈRIA DE SUBMINISTRAMENT D'INFORMACIÓ DE CARÀCTER TRIBUTARI A LES ENTITATS LOCALS

APROVAR LA DESAFECTACIÓ DE LA QUALIFICACIÓ DE BÉ AFECTE A UN SERVEI PÚBLIC, DE L'ENTITAT NÚM. 4 DE L'EDIFICI SITUAT AL CARRER JACINT VERDAGUER, 3 (CASA COMELLA)

APROVAR LA MODIFICACIÓ DEL REGLAMENT DEL SERVEI D'ABASTAMENT D'AIGUA POTABLE

REVISIÓ DE LES TARIFES D'APARCAMENT A LA PLAÇA MAJOR PER A L'ANY 2012 (SABA APARCAMIENTOS)

BONIFICACIÓ DE LA LLICÈNCIA D'OBRES AL CONSORCI HOSPITALARI DE VIC

APROVAR I PAGAR EL RESCABALAMENT DELS DANYS I PERJUDICIS PER L'ÚS D'UNA NAU INDUSTRIAL AL C. PEROT DE ROCAGUINARDA, 14

APROVAR EL PRESSUPOST DE L'AJUNTAMENT I DELS SEUS ORGANISMES AUTÒNOMS PER A L'EXERCICI 2012

APROVAR LA PLANTILLA DEL PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE VIC PER L'ANY 2012 I L'ACTUALITZACIÓ DEL CATÀLEG DE LLOCS DE TREBALL

C)      RESOLUCIONS, MOCIONS I ALTRES INTERVENCIONS

1      RESOLUCIONS DE L'ALCALDIA

2      MOCIONS

a) MOCIÓ DE PXC EN DEFENSA DE LES REIVINDICACIONS DELS CICLISTES D'OSONA, EL RIPOLLÈS I LA GARROTXA

b) MOCIÓ DE LA CUP DE REUTILITZACIÓ DELS PANELLS INFORMATIUS DE LES RAMBLES

3      ASSUMPTES D'URGÈNCIA

4      PRECS I PREGUNTES

COMENTARIS

+5
-0
casa comella
Anònim, 16/12/2011 a les 16:50
no es pot anular una votació, el resultat va ser no a la desafectació,: qui es va equivocar va ser el que la va donar per aprovada, peró pel resultat es que va ser refusada, no es pot repetir.. Es un error d'anunciar el resultat Vull veure com l'oposició se l'empssa i no fa res.... mare meva,,,,, M'agradarà veure els arguments jurídics de la nova proposta per anul.lar l'anterior votació
+0
-0
privatitzacions?
Anònim, 19/12/2011 a les 12:06
Si una empresa privada com Bon Preu compra casa Comella es pq hi fa negoci, no crec que compri per perdre-hi. Llavors, l'ajuntament pq es ven l'edifici modernista a un amic i no hi fa negoci?

porto 3 cops enviant aquest missatge i no s'ha publicat mai, pq?
+0
-0
una
Anònim, 19/12/2011 a les 13:28
SI aprovan els pressupostos de les retallades i amb una participacio nul·la de la societat. Fins ara no sabiem si eren de dretes o d'esquerres, ara ja ho comencem a endevinar.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: