Redacció Osona.com | Actualitzat el 16/12/2011 a les 08:42h

Un Nadal pervers

 
Cine Club Frik projecta avui “Christmas Evil”, un dels millors films nadalencs de la història.
La programació de Cine Club Vic es contagia aquest divendres de l'esperit nadalenc però, com a bona sessió Frik, amb una versió amb tocs malèfics i psicòpates. “Christmas Evil” va ser batejada com “la perversió nadalenca de Taxi Driver”. Bon Nadal, Ho ho ho!

Harry Stadling està obsessionat amb el Nadal. Des que va descobrir la veritat sobre el Pare Noel va decidir convertir-se en l'autèntic Santa Claus, amb abillament complet (inclòs el trineu i els rens a joc). Aquesta no és una tasca fàcil, i haurà d’enfrontar-se amb els escèptics i la gent sense esperit nadalenc que se’n burlen i no volen creure-hi. Per a ells té reservats un sac de regals... mortals.

Considerada pel cineasta John Waters com la millor pel•lícula nadalenca de la història, “Christmas Evil” va ser un títol avançat a la seva època: era la primera vegada que una cinta de gènere s'atrevia a usar una icona tan intocable com Santa Claus en una cinta que destil•lava humor negre i gore a parts iguals.

Després d'aquesta pel•lícula van arribar imitacions com “Noche de Paz”, “Noche de Muerte” (1984), però només el film de Lewis Jackson ha sobreviscut el pas del temps i, des de fa molts anys, a diversos cinemes de Los Angeles, la pel•lícula es projecta durant les vacances de Nadal en sessions de matinada, per un públic fidel que se la sap de memòria.


Notes sobre el director

Lewis Jackson, apassionat del cinema de terror i suspens, especialment dels films d'Alfred Hitchcock, va realitzar “Christmas Evil” (originalment titulada You Better Watch Out) després d'un parell de fosques produccions de sèrie Z distribuïdes únicament en circuits de drive-in de l'Amèrica profunda. Després del fracàs de públic en l'època de l’estrena de la seva pel•lícula, va decidir retirar-se del món del cinema. Va tornar a Hollywood com a assessor amb la pel•lícula “The Ghouls” (2003), i ara prepara una trilogia de terror sobre psicòpates i mutants radioactius.


Dades d’interès

La sessió tindrà lloc divendres 16 de desembre a les 22:00 hores a l'Espai de Teatre i Cinema ETC, al passeig de la Generalitat, 46

Preu de l’entrada general: 4 euros
25% de descompte per als socis de Cineclub

Per més informació www.cineclubvic.com

Navega per les etiquetes

cinemaCine Club FrikCine Club VicNadal

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: