Redacció Osona.com | Actualitzat el 14/12/2011 a les 10:36h

L'Ajuntament de Calldetenes investiga els cobraments d'un exregidor d'ERC

Joan Quintana va cobrar directament 4.000 euros dels paradistes del mercat, en concepte de dietes que se li devien.

L’Ajuntament de Calldetenes està investigant què va passar amb els 4.000 euros que Joan Quintana, regidor d’ERC a l’anterior legislatura, hauria cobrat directament dels paradistes del mercat dels diumenges en concepte d’unes dietes que li devia el consistori. De moment, l’Ajuntament ha requerit a ERC tota la informació de la gestió del mercat del 2010, que inclou aquests 4.000 euros. De fet, la gestió global del mercat durant aquest any tampoc està clara: puja 30.000 euros que no han estat registrats als comptes de l’Ajuntament.

Quintana va agafar els diners que se li devien de les dietes de la recaptació que feia al mercat dels diumenges. Llavors, quan van arribar els diners de les dietes, el regidor d’ERC va renunciar a les mateixes (de fet, ja les havia cobrades). Segons fonts municipals, aquesta pràctica s’hauria repetit en d’altres ocasions.

“No està aclarit del tot. Però es tracta de quelcom més que una simple irregularitat administrativa”, va assegurar l’alcalde Marc Verdaguer, en el torn de preguntes del ple municipal que es va celebrar el passat dilluns. Tot i això, Verdaguer es va mostrar conciliador i va refusar tirar pel dret, o sigui, va declinar presentar algun tipus de contenciós per la via judicial.

 “Ho arreglarem de forma pacífica”, defensa l’alcalde. En aquest estira-i-arronsa, Verdaguer diu que ja s’han recuperat 1.400 euros: 200 de la deixalleria, que no s’havien ingressat, i la renúncia de 1.200 euros de les dietes.

Navega per les etiquetes

Joan QuintanaERC

COMENTARIS

+10
-2
Calldetenes
Anònim, 14/12/2011 a les 14:20
Quina vergonya aquests governants que teníem a Calldetenes, tants anys al poder no són pas bons.
+8
-2
I això no es tot.
Pau, 14/12/2011 a les 21:00
Si sols fos això ja podriem saltar per un peu. Esperèm que això no serveixi per desviar l'atenció de lo molt greu que ha passat a Calldetenes durant els últims anys. Estarèm a l'aguait.
+7
-1
COBARDIA
INDIGNAT, 15/12/2011 a les 13:58
Els mitjans de comunicació teniu por de posar que el geni de totes aquestes meravelles (també el pavelló i el Torrental, etc.) va ser el Sr. Jaume Mas?
+1
-0
El titanic d'en Mas
Mª Angels, 20/12/2011 a les 13:21
Jo si que estic indignada, amb tota aquella gent que critica al nou alcalde en Marc Verdaguer sense saber ni la meitat de la misa del Sr. Jaume Mas.
Hi han deutes per tot arreu, i diners perduts que no consten en lloc. Si algú en sap mes que hi dongui un cop de mà.
Jo no pertany a l'ajuntament, però els apoyo, ja que els impostos tants elevats que estem pagant es gràcies el Ex. JAUME MAS.Per salvar-se ell ens a enfonsat a tots.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: