La festa de les associacions catalanes de síndrome d'Asperger ha reunit unes 140 persones Foto: Associació síndrome d'Asperger d'Osona
Aquest dissabte, dia 10 de desembre, ha tingut lloc a Osona la festa de Nadal de totes les associacions de la síndrome d'Asperger de Catalunya. En aquesta trobada, organitzada per l'Associació síndrome d'Asperger d'Osona, hi han participat unes 140 persones. Durant tot el dia s'han organitzat diverses activitats com un taller de tions, un taller de maquillatge, un taller de cançons i un taller de postals de nadals. A més, s'ha comptat amb un inflable per als més petits i jocs infantils així com diverses activitats dirigides als més grans.
Finalment, s'ha fet una rifa on, entre altres donacions, s'ha comptat amb la col•laboració d'en Nani Roma, amb la signatura d'una samarreta, i un pòster i un stick d'hoquei signat per l'exjugador Lluís Teixidó.