Redacció Osona.com | Actualitzat el 10/12/2011 a les 12:00h

Els serveis socials en una època de crisi

Vic acull una conferència d'Albert Serra.

El pròxim dilluns, dia 12 de desembre a les 19:00 h, la Sala de la Columna de l’Ajuntament de Vic acollirà un acte per simbolitzar l’inici d’una nova etapa dels Serveis Socials del mateix consistori. Per aquesta raó, l’Ajuntament de Vic ha cregut oportú programar una conferència sota el títol “Crisi i serveis socials: millors respostes optimitzant recursos” a càrrec d’una persona amb una llarga trajectòria professional i formativa dins aquest camp dels Serveis Socials, Albert Serra.

Albert Serra Martín és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona, màster en direcció pública per l’Institut de Direcció i Gestió Pública (IDGP) d’ESADE i diplomat en funció gerencial en les administracions locals per ESADE.

La seva trajectòria professional ha estat vinculada principalment al sector públic i al sector no lucratiu, encara que també ha desenvolupat activitats empresarials. Actualment, és director de BoraKasi, SA, consultora especialitzada en l’àmbit públic i en la gestió de polítiques de benestar social. Les seves àrees d’especialització són la direcció estratègica, la gestió de serveis públics, el disseny i la gestió de polítiques públiques de benestar social. També és membre del Consell Assessor del Programa d’Atenció a la Dependència de la Generalitat de Catalunya i director del programa “Executive Master in Public Administration”a ESADE.

Amb anterioritat ha estat gerent del Sector de Benestar Social de l’Ajuntament de Barcelona, gerent de l’Institut d’Estudis Metropolitans de Barcelona, director general de l’INITS, SA de Consultors, gerent dels Col•legis Professionals de Lletres i Ciències de Catalunya, del Col•legi de Professionals de Psicòlegs de Catalunya i gerent d’Avenç, SA.

L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, i el regidor de Benestar i Família, Xavier Farrés.

Navega per les etiquetes

serveis socialsAlbert Serra

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: