L’alcalde de Torelló, Santi Vivet, ha convocat una sessió ordinària del ple municipal per aquest dilluns, dia 28 de novembre. L’acte tindrà lloc a la seu consistorial a partir de les 8 de la tarda.
ORDRE DEL DIA
1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.
1.1.- Acta de la sessió ordinària del dia 31 d’octubre de 2011.
2.- Dictàmens de la comissió informativa d’economia i hisenda, règim interior i seguretat.
2.1.- ALCALDIA
2.1.1.- Presa de possessió del Sr. Xevi Lozano i Victori, com a regidor de l’Ajuntament de Torelló pel grup JpT-ERC-AM.
2.1.2.- Moció que presenta l’Alcaldia sobre la prohibició de circulació de vehicles agrícoles per la C-17.
2.1.3.- Aprovació inicial de la modificació dels estatuts de la Fundació Estivill-Camps.
2.2.- RÈGIM INTERN
2.2.1.- Aprovació inicial de l’ordenança d’administració electrònica de l’Ajuntament de Torelló.
2.2.2.- Creació de fitxers de dades de caràcter personal de l’Ajuntament de Torelló.
2.3.- HISENDA
2.3.1.- Modificació de pressupost de l’Ajuntament de Torelló, per transferències de crèdits, expedient núm. 24/2011.
2.3.2.- Aprovació de la modificació de pressupost núm. 2/2011, del teatre.
2.3.3.- Modificació de pressupost de l’Ajuntament de Torelló per generació d’ingressos no tributaris, exp. 25/2011.
2.3.4.- Declarar l’obra d’arranjament dels banys de la residència Fundació d’Ancians de Torelló (Cals Avis), com a obra d’especial interès o utilitat municipal.
2.3.5.- Modificació de tarifes de les instal·lacions del servei municipal d’aigua, per a l’any 2012.
2.3.6.- Ratificar la resolució de l’Alcaldia del dia 4 de novembre de 2011, per la qual s’aprova el calendari fiscal per a l’any 2012.
2.3.7.- Modificació de pressupost per crèdit extraordinari i suplement de crèdit, finançat amb el romanent líquid de tresoreria disponible, provinent de la liquidació del pressupost de l’exercici 2010, expedient núm. 26/2011.
2.4.- RECURSOS HUMANS
2.4.1.- Sol·licitud de subvenció al S.O.C. per als plans d’ocupació 2011.
2.5.- GRUP MUNICIPAL DE JpT-ERC-AM
2.5.1.- Moció per a un finançament local català.
3.- Dictàmens de la comissió informativa de territori i urbanisme, promoció econòmica i medi ambient.
3.1.- URBANISME
3.1.1.- Aprovació del 2n text refós de la 25ena modificació puntual del PGOU.
4.- Control de l’acció de govern.
4.1.- Donar compte dels decrets de l’alcaldia.
4.2.- Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local.
4.3.- Donar compte expressa de decrets de l’alcaldia.
5.- Mocions i propostes d’urgència.
6.- Precs i preguntes.
7.- Informacions.



Galeria de fotos (Adrià Costa)