Redacció Osona.com | Actualitzat el 14/11/2011 a les 17:57h

La Fira de la Muntanya de Vic supera les expectatives i acull 7.500 visitants

El Mercat d’Ocasió incrementa les vendes un 10%.

Galeries de fotos:

Dissabte (autor: Xevi Mas)

Divendres (autor: Adrià Costa)

Escalada a la xemaneia del sucre. Foto: Adrià Costa

Aquest cap de setmana ha tingut lloc la 31a edició de la Fira de la Muntanya de Vic al recinte firal El Sucre, que ha acollit un total 7.500 visitants, superant així les expectatives. Gràcies a la gran afluència de visitants, la Fira de la Muntanya ha estat un espai de convivència entre la indústria turística i esportiva de muntanya, i els professionals amateurs i aficionats al lleure de muntanya.

Al llarg dels tres dies, la Fira ha comptat amb el Mercat d’Ocasió, una dotzena d’activitats per a poder participar, la presència d’una trentena d’expositors, i una gran oferta de conferències per a poder gaudir.  

La Fira va obrir les portes al públic el passat divendres amb el mateix objectiu que en l’edició anterior, tenint en compte la reducció del format a causa de la crisi econòmica. Diumenge es van tancar les portes amb una valoració molt positiva.

Segons Montse Rovira, regidora de Fires i Mercats, “la Fira ha superat les expectatives. Hem acollit 7.500 visitants, quan els esperats n’eren 6.000”. I afegeix: “A més, un total de 1.000 persones han participat en les activitats i el Mercat d’Ocasió ha incrementat les vendes un 10%.  Ha estat una Fira adient a la situació actual, més petita però amb qualitat”.

Dossier de premsa de la fira

Tota la informació de la fira



----------------------
Galeries de fotos:

Fira de la Muntanya 2 (2011)

Fira de la Muntanya 1 (2011)

Zona Enduro (2010)

Mercat de Muntanya Activa (2010)

Saló de la Muntanya (2008)

Campionat del Saló de la Muntanya d'escalada de dificultat (2008)

Marxa btt, a Vic (2007)

Saló de la Muntanya (2007)

Saló de la Muntanya (2006)

Saló de la Muntanya (2005)





  La Fira de la Muntanya de Vic ha obert les portes aquest divendres. Foto: Adrià Costa

Navega per les etiquetes

ImpeVicFira de la Muntanya

Referències a Internet

Vic

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: