Redacció Osona.com | Actualitzat el 13/11/2011 a les 00:44h

CentreVic deixarà carrets de compra als seus clients

L’associació de comerciants presenta el karring, un servei gratuït per als usuaris dels pàrquings del passeig i la plaça Major.

El karring s'ha presentat a la plaça Major de Vic. Foto: CentreVic

Aquest dimecres, l’associació de comerciants Centrevic ha presentat el karring, un servei gratuït de carrets de compra que té com a objectiu facilitar les compres i augmentar la percepció de centre comercial a cel obert. Aquests carrets estaran a disposició dels usuaris que aparquin als aparcaments del Passeig i de la plaça Major de Vic.

En l’acte de presentació, s’ha  comptat amb la presència de Pere Trasserra, nou president de CentreVic; Ana Erra, regidora de Comerç de l'Ajuntament; Rafael de Leon, cap d'operacions dels aparcaments Saba (aparcament de la Plaça Major); Miquel Prat, president en funcions de l'aparcament del Passeig; i Montse Sala, gerent del grup Carrera i patrocinadora de la campanya.

Pere Trasserra destacava que “aquesta és una acció que ha de portar valor afegit al nostre centre”. I afegia: “Pensem que cada vegada més hem de donar nous elements per fidelitzar els nostres clients i facilitar-los les seves compres. El karring és un servei que compleix amb aquests propòsits”. Trassera també ha aprofitat la ocasió per insistir en l’ús dels vals d’aparcament gratuït que els clients disposen a les botigues associades de l’entitat.

D’altra banda, Anna Erra es felicitava per la iniciativa, “que demostra com el comerç s’adequa a les necessitats i les tendències del segle XXI i coincideix amb la manera com entenem la ciutat, amable i accessible”.

Per utilitzar el karring la gent haurà d’entrar als aparcaments, estacionar el cotxe, anar a les oficines del pàrquing i deixar el tiquet amb la matricula que servirà de “fiança” per utilitzar el carret. Una vegada es torni de les compres, el client podrà descarregar les bosses i tornarà a les oficines a fer el canvi.

De moment n’hi hauran 20 de disponibles als aparcaments del Passeig i la plaça Major. Tot i així, si la campanya té una bona acceptació, se’n faran més per cobrir la demanada generada.  

El karring és una campanya pionera. Es coneixen pocs antecedents excepte a Vilafranca de Penedès, que van ser els primers de posar-la en funcionament.

Navega per les etiquetes

comerçCentreVickarring

COMENTARIS

+5
-0
karring
Anònim, 13/11/2011 a les 11:12
Molt bona idea!! M.agrada molt
+8
-0
Bona idea !
Anònim, 13/11/2011 a les 11:39
Si, molt bona idea. La diferència està, però, que als supermects pots aparcar de franc i en canvi, els parkins de la plça Major i del Passeig, són caríssims. No sé com es pot arreglar això, potser els mateixos botiguers poden donar vals.
Aprofito per reiterar que els parkings de Vic, són caríssims, per això els dies "normals i corrents" estan buits, perquè no fan tarifes variables, segons dies i hores punta? així donarien un millor servei i alleugerien el trànsit, perquè tothom dóna voltes buscant aparcament. És una suggerència.
+3
-0
Bona idea i tens raó
Joan, 13/11/2011 a les 17:22
Jo també crec que és molt bona idea! Felicitats als de Centre Vic. I també estic d'acord amb tu anònim, els parkings haurien de ser mes baratos. Es una bona opcio los de les tarifes de mitja setmana. I els botiguers podrien donar mes tiquets de parking gratis.
+1
-4
necessitat???
Anònim, 13/11/2011 a les 21:06
La veritat és que m'agradaria saber la despesa que suposa??? és nececessari això? no hi ha altres coses molt més necessàries? és clar, la Vicky no funciona i clar, hem de buscar alguna altra fricada!!!
+1
-0
Bona idea!
Montse, 14/11/2011 a les 17:01
Recolzo totalment la Bona idea i tens raó d'en Joan. I reitero que els preus són molt abusius. Això no és Barcelona i la gent puja a Vic a mercat, a voltar i a comprar. Els turistes no venen amb cotxes!
+2
-0
la vicky vs karring
Anònim, 14/11/2011 a les 18:28
Escolta la vicky si que va ser una perdua de diners, pero aixo dels carrus quin mal poden fer.? No se el que valen 4 carrus pero mil vegades menys que les bicis segur! Pues jo si que pillare el carring quan aparqui

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: