Redacció Osona.com | Actualitzat el 09/11/2011 a les 17:00h

CiU de Tavèrnoles aprova les ordenances fiscals pels pèls

Les noves taxes i impostos tiren endavant gràcies al vot de qualitat de l’alcalde.

Aquest dilluns al vespre, l’Ajuntament de Tavèrnoles va celebrar un ple extraordinari on CiU va poder tirar endavant la proposta de les noves ordenances fiscals gràcies al vot de qualitat de l’alcalde. La votació va acabar amb un empat a tres: dos regidors de CiU i el d'ERC hi van donar suport (un regidor de CiU no va poder assistir a l'acte) i els tres de TAV hi van votar en contra.

Així, es va aprovar la puja de l'IBI urbà del 0,86 al 0,94 (9%) i la puja de la taxa pel subministrament d'aigua en un 11% la quota de servei i un 3,3% la quota de consum. També és van incorporar noves taxes en conceptes d'informes pel que fa a llicències d'obres i llicències d'activitats, així com una taxa específica per a la recollida de residus municipals per a activitats de serveis i oficines. La resta d'impostos i taxes no sofreixen variacions adaptant-se només el text al de les ordenances tipus de la Diputació de Barcelona.

El darrer dels punts de l'ordre del dia era l'adhesió de l'Ajuntament de Tavèrnoles a la futura associació Municipis per a la Independència, que es va aprovar amb quatre vots favorables i dues abstencions.

Nota de premsa, TAV

Apunt al bloc de l’alcalde Carles Banús (CiU)

Navega per les etiquetes

ordenances fiscalsCiU

COMENTARIS

+0
-0
fill
Anònim, 10/11/2011 a les 23:08
ja es comença a veure el perfil del nou alcalde.Enlloc d'ajudar anem a oprimir.
no anem bé!
+0
-0
Aquest tema TAMBÉ es important
Pilar Muntal, 21/01/2012 a les 02:07
Parles de “ser madurs i ser-hi coherent en tots els nivells (polític i personal)” i no pots entendre la queixa que fem al tracte d’un dibuix que expressa la opinió ¿lliure? d’una persona, que al moment de tocar un tema punyent en l’anterior legislatura (i que ho serà molt més en aquesta) s’exclou, per decret, amb l’excusa de que el dibuix diu “Bon Nadal”????
Un tema que sempre ha set borrós i portat a mitja veu (però prou important pel grup al govern actualment) i a la primera que se’n despunta una crítica es fa desaparèixer “educadament”???’
No creus que ha estat més de: no toquem allò que més dol així la gent no hi pensa?
Som molt coherents!!! TAV Som molt coherents i precisament la nostra coherència no fa canviar la nostra opinió i la nostra lluita del poble que volem i que volen els tavernolencs que ens van votar.
Si ets espectador ara, suposo que també ho vas ser en els moments de les nostres explicacions en la campanya i no eren cap altre que les que dius tu “el poble sigui millor (PERÔ afegeixo jo) ben amanit amb una gran dosi de realisme i maduresa.”
A la teva frase: “Crec que és bastant més important que ens dediquem a governar, sou un poble de 307 habitants i esteu tot el dia com gats i gossos. NO us podeu ni tant sols avenir per lluitar pel poble” Suposo que tindràs la prou maduresa per entendre que els grups al govern ens podrem avenir sempre que tinguem la mateixa opinió no? En el moment que pensem diferent, quin es el grup que s’ha d’avenir amb l’altre??? perquè et recordo que CIU no va guanyar per majoria, això vol dir que al poble hi han DUES opinions MOLT DIFERENTS de model de poble i TAV vetllarà sempre pel model que defensa, encara que sigui per un dibuix.
A la teva frase: “La política no ha de ser un mèrit propi,no ha de ser per benefici propi, per aconseguir allò que un vol (sigui arribar a la Generalitat o aconseguir uns permisos d'obra a l'últim moment), que no ho veieu nois que critiqueu en els altres tot allò que després acabeu fent..? ” T’agrairé que quan al grup de TAV i vegis indicis del que dius ho facis públic, val?
A la teva frase: “No comparteixo la filosofia de vida en que per aconseguir un objectiu s'hagi de trepitjar als altres” Per favor!!! Aquí no es trepitja a ningú! Tots som prou grandets per entomar les crítiques i defensar les decisions preses
En aquests mesos de legislatura TAV ha votat a favor, en contra i s’ha abstingut en molts temes de l’Ajuntament i sempre s’ha fet nota de premsa i publicat al bloc les raons del vot. Si aquest tema fa tant temps que en sens a parlar, potser per tu, que ets de fora, no el veus important, però per els del poble si
Parlant totalment des del respecte i en nom meu també et desitjo un bon any 2012

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: