Redacció Osona.com | Actualitzat el 04/11/2011 a les 18:35h

Voleu conèixer la planta de triatge d’Osona?

Jornada de portes obertes, aquest diumenge.

Des del Consell Comarcal d’Osona s’ha preparat una jornada de portes obertes a la planta de triatge de multiproducte d’Osona. La jornada tindrà lloc el proper diumenge 6 de novembre de les 10:00 a les 13:00 hores.

La jornada està oberta a tots els públics, des dels més petits fins als més grans. Està pensada per famílies i per tots els ciutadans de la nostra comarca.


Durant la jornada es podrà:

- Realitzar visites guiades a la planta.

- Participar d’un taller educatiu sobre compra responsable.

- Gaudir d’un ambient lúdic i festiu amb animació infantil pels més petits.


Els objectius de la jornada són:

- Donar a conèixer la fracció multiproducte (paper/cartró i envasos lleugers): aquesta fracció encara és desconeguda per una part de la població.

- Fomentar la recollida selectiva dels residus a les llars.

- Donar a conèixer la planta de triatge.


La planta està situada al carrer Francesc Santcliment, 28 del Polígon d’Activitats Econòmiques d’Osona (PAE) a Vic.

Navega per les etiquetes

residusmedi ambientplanta de triatge

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: