Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 04/11/2011 a les 18:37h

Els bandolers prenen el relleu de les bruixes

Aquest cap de setmana, Olost celebra la fira dedicada a Perot Rocaguinarda.

Visitants, artesans i pintors han estat acompanyats de personatges de tota mena caracteritzats del segle XVII. Foto: Adrià Costa

“A carn! A carn! Entra dins la llegenda”. Sota aquest lema tan suggerent, Olost reviurà el proper cap de setmana, entre el 4 i el 6 de novembre, el bandolerisme del segle XVII, una època de “brutícia, bandolers, pidolaires, pudor, leprosos i pillets de tota mena”. El certamen, que arriba a la seva 18a edició, renova així la seva aposta pel bandolerisme, que va iniciar fa dos anys.

L’estrella de la fira tornarà a ser en Perot Rocaguinarda. Les activitats començaran el divendres, amb una visita a l’església i un concert amb Nyandú com a cap de cartell, i continuaran dissabte, amb el correfoc infantil i una exposició de segells del segle XVII, entre d’altres propostes.

El pla fort del programa, però, tindrà lloc el diumenge. Enguany, la fira als carrers torna al nucli antic, després de les obres que s’hi han realitzat. Allà, hi haurà la fira artesanal, amb demostracions d’oficis antics incloses.  També hi tindrà lloc el tradicional concurs de pintura ràpida.

Artesans i pintors estaran acompanyats de personatges de tota mena caracteritzats del segle XVII. Representacions teatrals i musicals al carrer, que tindran el seus punts culminants en la representació de la tortura pública i l’indult, que tindrà en Rocaguinarda com a artista principal.

Veure programa d’actes




Galeries de fotos
- Fira d'en Rocaguinarda (2010)
- Fira d'en Rocaguinarda (2009)
- Fira d'Olost (2007)
- Fira d'Olost (2005)

Perot Rocaguinarda i els seus bandolers, l'any passat a la Fira d'Olost. Foto: Adrià Costa

Referències a Internet

Olost

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: