Redacció Osona.com | Actualitzat el 08/10/2011 a les 17:49h

Botifarra a la Hispanitat!

SI de Taradell organitza tot un seguit d’actes el proper dimecres, 12 d’octubre.

Solidaritat Catalana per la independència (SI) de Taradell ha organitzat pel proper dia 12 d’octubre, dia de la Hispanitat, tot un seguit d’actes. Del programa, destaca la segona edició de la Botifarrada a la Hispanitat.

Així, durant el matí hi ha organitzades unes jornades de treball de a Taradell. Estan previstes reunions de les intercomarcals de SI així com unes ponències sobre municipalisme, comunicació i finances. Es comptarà amb la presència dels diferents responsables de cada secció: Uriel Bertran, Emili Valdero, Ferran Verdaguer i Alex Acero .

Al migdia està previst un dinar al restaurant la masia de Taradell, on hi seran presents tota la gent que ha participat en la jornada.

A les  5 de la tarda començarà l’acte festiu amb les intervencions d’Uriel Bertran, Toni Strubell, Núria Cadenes i Héctor López Bofill. Un cop finalitzades les intervencions es farà una gran botifarrada. L’acte estarà amenitzat per el grup Donnalee corda al quartet, i els Miquelets de Catalunya.

Tots els actes es faran al Centre Cultural Costa i Font de Taradell.

Navega per les etiquetes

SIHispanitat

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: