Redacció osona.com | Actualitzat el 05/10/2011 a les 09:06h

El rector de la UVic inaugura el curs de l’Aula Gent Gran

Pronunciarà la conferència “Una visió del comportament del mercat”.

El rector de la Universitat de Vic, Jordi Montaña, pronunciarà avui dimecres, dia 5 d’octubre, la conferència inaugural a l’Acte d’inauguració del curs 2011-12 de l’Aula Gent Gran d’Osona. La xerrada porta per títol “Una visió del comportament del mercat” i donarà el tret de sortida a les activitats de l’Aula.  L’acte tindrà lloc a les 18.00h a l’Auditori Marià Vila d’Abadal del Sucre.

Enguany l’Aula compleix els 18 anys d’existència i compta amb 600 matriculats, 41 dels quals han entrat aquest curs com a nous membres. Tot i així, encara té una llista d’espera de 111 persones. A més de d’oferir una conferència setmanal, l'Aula organitza sortides culturals durant tot l’any i un viatge de final de curs.

A l’acte inaugural també hi seran presents Josep M. Arimany, tinent alcalde de Vic i adjunt a l’alcaldia; Joan López, membre de la Comissió Permanent del Ple del Consell Comarcal d’Osona;  Hipòlit Serra, en representació d’Unnim; i Lluís Vilaró, president de l’Aula.

Navega per les etiquetes

Jordi MontañaUniversitat de Vicvellesa

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: