Redacció osona.com | Actualitzat el 19/09/2011 a les 18:14h

Un equip l'Escuderia Osona queda cinquè a les 24 Hores de Le Mans

Cinquena participació consecutiva a la mítica prova.

L'equip de l'Escuderia Osona a Le Mans, amb el número 11. Foto: Escuderia Osona

Aquest cap de setmana s’ha disputat la mítica prova de les 24 Hores de Le Mans (França) de kàrting. Per cinquè any consecutiu, hi ha participat un equip de l’Escuderia Osona, amb cinc pilots.

L'equip ha aconseguit un brillant cinquè lloc, que podria haver estat millor si no hagués patit fins a tres penalitzacions, que els hi han costat sis voltes. L’Escuderia Osona ha quedat a dues voltes del quart classificat, l’Scuderia Turisti 1,  i a 19 del guanyador, el Racing For Belgium.

La sortida de la cursa es va fer a les 2 del migdia del dissabte. En el primer tram de la carrera, els pilots de l'escuderia osonenca s’han vist apartats de les primeres posicions, a causa de les penalitzacions, tot i que sempre han estat entre els 10 primers.

La situació ha canviat a partir de la nit, quan ha començat a caure aigua de valent. La pluja ha estat una bona aliada i l'equip, amb la pista mullada, ha recuperat posicions fins a la cinquena plaça, que ja ha mantingut fins al final.


Els millors equips europeus

A la prova hi han participat els millors pilots europeus, englobats en 37 equips. Segons un dels membres de l'equip, enguany hi havia la millora graella dels últims cinc anys, amb pilots molt experimentats. L’any passat, l’Escuderia Osona va obtenir el millor resultat de la seva història, amb un quart lloc.

L'equip estava format per Cristophe Gombert, Jordi Martin, Ramon Cornet, els quals ja van córrer a l’edició passada, i Esteve Torrents i Marc Ayerbe, com a noves incorporacions. Tots ells estaven sota la direcció de Xevi Serra com a cap de l’equip.

Més informació i classificacions definitives

Navega per les etiquetes

Le MansmotorEscuderia Osonakàrting

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: