Redacció osona.com | Actualitzat el 13/09/2011 a les 09:01h

Sant Pere de Torelló deixa l’estelada a l’Ajuntament

La bandera onejarà a l’edifici municipal fins que Catalunya pugui decidir sobre la seva independència.

Concentració a Sant Pere de Torelló. Foto: Griselda Castells

Aquest dilluns a la tarda, com a molts altres municipis de la comarca, ha tingut lloc a Sant Pere de Torelló una concentració en favor de la immersió lingüística i en contra de la interlocutòria del TSJC. A l’acte hi han assistit unes 200 persones, entre les que hi havia l’alcalde Jordi Fàbrega.

Fàbrega ha fet una exposició de les conseqüències de la sentència i de la necessitat de defensar la nostra llengua en tots els àmbits. Per assentiment popular de tots els assistents, s’ha acordat continuar amb el procés d’immersió lingüística en tots els àmbits de competència de l’Ajuntament a Sant Pere.

Per altra banda els assistents han acceptat la proposta del consistori a deixar de manera permanent l’estelada al balcó de l’ajuntament fins que Catalunya pugui decidir sobre la seva independència.

Referències a Internet

immersió

COMENTARIS

+15
-1
estelada
vigatana, 13/09/2011 a les 09:23
Vic hauria de fet el mateix, un cop posada perquè treure-la?
+2
-1
una flor no fa estiu
dani, 13/09/2011 a les 21:45
tots el ajuntaments haurien de fer el mateix, una flor no fa estiu.
+2
-1
Estelada
Manllauenca, 13/09/2011 a les 23:15
I a Manlleu, també! deixem-li.
+3
-1
M'agrada
Anònim, 13/09/2011 a les 23:29
M'agrada, m'agrada molt!!!
+1
-1
MOLT BE
Anònim, 14/09/2011 a les 18:35
I A VIC PERQUE NO ?
ANIMS SENYOR ALCALDE QUE TOT ES COMENÇAR.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: